Το πρωτάθλημα της Volley League ξεκίνησε και η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, ευχαρίστησε τους χορηγούς και υποστηρικτές, που στηρίζουν την προσπάθεια της.
Στην ανακοίνωση του το ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ αναφέρει:
Το πρωτάθλημα της Volley League ξεκίνησε και το ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει τους χορηγούς και τους υποστηρικτές που είναι κοντά στο τμήμα!
Τους βασικούς χορηγούς μας, που είναι η εταιρεία Δανδάλης, η Καράτζης ΑΕ, η εταιρεία Βάβουλας, ο ξενοδοχειακός Ομιλος Stella , οι Μινωικές Γραμμές, τα Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης.
Ακόμη, τους υποστηρικτές μας, την εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων Europe, τον ξενοδοχειακό όμιλο Παπαδάκης, το εστιατόριο «Kuzina», την εταιρεία Καρπαθιωτάκης, τη Netmechanics, το Seven Sports Club, το μεζεδοπωλείο Baraki, τα ηχητικά city events και ασφαλώς την διαφημιστική εταιρεία MKS Μεταξαράκη.
Η προσπάθεια μας, για όσο το δυνατόν περισσότερους χορηγούς και υποστηρικτές, που θα βοηθήσουν την προσπάθεια μας, ώστε ο ΟΦΗ μας, να συνεχίσει να εκπροσωπεί την Κρήτη, στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει συνεχίζεται.
Σας ευχαριστούμε!
Ο "δήμιος" του ΟΦΗ, ο Αργεντίνος Μπαράλες με 7 γκολ σε 8 παιχνίδια, απέναντι στην κρητική ομάδα, ξαναχτύπησε στην Τρίπολη.
Στο 70' του αγώνα, κέρδισε πέναλτι, σε ανατροπή του απο τον Σελίμοβιτς.
Το εκτέλεσε ο ίδιος και έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 1-0.
Απίστευτη η παράδοση του Μπαράλες στα παιχνίδια με τον ΟΦΗ.
Και πέρσι με δυο δικά του πέναλτι ο Αστέρας κέρδισε τον ΟΦΗ με 2-0.
Στην εκτέλεση, ο Μπαράλες, ξεγέλασε τον Βάτερμαν, "έσκαψε" λίγο τη μπάλα και την έστειλε στο κέντρο της εστίας, με τον τερματοφύλακα του ΟΦΗ, να έχει επιλέξει γωνία.
Γ.Κορτς
«Χτυπημένος» από τον κορωνοϊό σε καίριες θέσεις της ενδεκάδας, αλλά με τρομερή ψυχολογία μετά τη νίκη του στις καθυστερήσεις της πρεμιέρας με τη Μαρσέιγ, ο Ολυμπιακός διεκδικεί απόψε (Τρίτη 27/10, 22:00, COSMOTE SPORTS 2HD) στο «Ντραγκάο» κόντρα στην Πόρτο για τη 2η αγωνιστική των ομίλων του Champions League ένα δεύτερο συνεχόμενο θετικό αποτέλεσμα που θα του δώσει την ευκαιρία να «μπει» ακόμη πιο γερά στη μάχη της πρόκρισης στους «16».
Mετά τον Μαντί Καμαρά, έμεινε εκτός λόγω COVID-19 και ο Ουσεϊνού Μπα, μαζί με τον Σουντανί.
Ο Πέδρο Μαρτίνς δεν σκοπεύει να αλλάξει πολλά ως προς την ενδεκάδα και τον τρόπο αγωνιστικής προσέγγισης του αγώνα με τους περσινούς πρωταθλητές Πορτογαλίας, που θα έχουν και κόσμο στο πλευρό τους, καθώς οι υγειονομικές αρχές της χώρας άναψαν το «πράσινο φως» για παρουσία φιλάθλων στο 7,5% της χωρητικότητας του «Ντραγκάο».
Στα αγωνιστικά, τη θέση του Μπα στο κέντρο της «ερυθρόλευκης» άμυνας θα πάρει ο Παπέ Αμπού Σισέ, ενώ οι υπόλοιπες θέσεις μοιάζουν να είναι «κλειδωμένες».
Ο Σα θα πάρει θέση κάτω από τα γκολπόστ του Ολυμπιακού, στην επιστροφή του στο «Ντραγκάο» ως αντίπαλος αυτή τη φορά της Πόρτο, ενώ οι Ραφίνια-Χολέμπας έχουν τον πρώτο λόγο για τα δύο άκρα της άμυνας, με τον Βινάγκρε να «παίζει» ως... αουτσάιντερ για την αριστερή πλευρά. Στον άξονα θα ξεκινήσει ο Εμβιλά με τον Μπουχαλάκη, έχοντας μπροστά τους τον Βαλμπουενά, τους Ραντζέλοβιτς, Μασούρα στα «φτερά» της επίθεσης και τον Ελ Αραμπί στην κορυφή.
Αναλυτικά την αποστολή του Ολυμπιακού για το παιχνίδι με την Πόρτο συγκροτούν οι: Ανδρούτσος, Σεμέδο, Μπουχαλάκης, Χολέμπας, Σισέ, Βινάγκρε, Ντρέγκερ, Ελ Αραμπί, Ραφίνια, Πέπε, Φορτούνης, Καραργύρης, Σα, Μασούρας, Χασάν, Εμβιλά, Παπαδόπουλος, Ραντζέλοβιτς, Μπρούμα, Βαλμπουενά και Βρουσάι.
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του προπονητή του Ολυμπιακού Πέδρο Μάρτινς για το παιχνίδι.