Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το μπάσκετ του ΟΦΗ βγαίνει έξω απο τα σύνορα της Ελλάδος. Απο τις 14 έως τις 18 Σεπτεμβρίου, θα αγωνιστεί σε διεθνές τουρνουά της FIBA στην Ταιλάνδη.
Η αποστολή του ΟΦΗ, βρίσκεται ήδη εκεί, καθώς αναχώρησε την Τετάρτη (11/9) το μεσημέρι, για την Ντόχα, μέσω Αθηνών και εν συνεχεία για την Ταιλάνδη.
Το τουρνουά στο οποίο συμμετέχει ο ΟΦΗ, λέγεται "Si Saket Basketball World Invitation" tournament, και διεξάγεται στο Si Saket, που βρίσκεται βορειοανατολικά της Ταϊλάνδης.
Το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ κόντρα στην HKG National θα πραγματοποιηθεί το πρωί του Σαββάτου (14/9) στις 6:00 ώρα Ελλάδος, ενώ οι άλλες δυο αναμετρήσεις με Kalleh BC και Vampire BC θα διεξαχθούν στις 10:00, 15/9 και 16/9 αντίστοιχα.
Τη αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζεται από τους παίκτες: Πρόδρομο Τσερκιτζόγλου, Κωνσταντίνο Πάλλη, Κωνσταντίνο Αγαπιάδη, Γιώργο Τασιούδη, Δημήτρη Καραδολάμη, Πέτρο Καραθωμά, Νίκο Μποχωρίδη, Λεωνίδα Μπουμπάρη, Νίκο Κριθινάκη, Γιάννη Λιανό και Αλέξανδρο Πετράκη.
Στην τελευταία προπόνηση επί κρητικού εδάφους, που έγινε στα Δυο Αοράκια, η επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ επισκέφθηκε τουες παίκτες στο γήπεδο και με μια τούρτα τους ευχήθηκε καλό ταξίδι και το μήνυμα ότι ο ΟΦΗ βρίσκεται παντού.
Ο πρόεδρος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, Μανώλης Αλεξάκης μίλησε στους παίκτες για τη σημασία της ευρωπαϊκής εκπροσώπησης του ΟΦΗ στην Ταϊλάνδη και τους ευχήθηκε με την σειρά του, να έχουν καλό ταξίδι και να εκπροσωπήσουν επάξια τον ΟΦΗ.
Με τη φράση "η καρδιά των Κρητικών χτυπάει εδώ" και ένα δυνατό τρέιλερ η ΝΟVA ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τον ΟΦΗ.
Οπως είχε διαφανεί το τελευταίο διάστημα, ο ΟΦΗ έδωσε τα χέρια με το συνδρομητικό κανάλι, χωρίς να ανακοινωθεί η χρονική διάρκεια της συνεργασίας, ούτε το ακριβές ποσό της συμφωνίας, το οποίο πάντως είναι κατά πολύ καλύτερο απο το περσινό που είχε ο ΟΦΗ (900 χιλ. ευρώ) και ήταν το πιο χαμηλό στην Σούπερ Λίγκ.
Πληροφορίες κάνουν λόγο για μια συμφωνία που κυμαίνεται γύρως στο 1.5 εκ. ευρώ για τον ΟΦΗ, που είναι πράγματι ένα ικανοποιητικό νούμερο, με βάση την κατάσταση στην που επικρατεί στην αγορά των τηλεοπτικών.
Eτσι, ΟΦΗ και NOVA συνεχίζουν μαζί και τη νέα αγωνιστική περίοοδο.
Δείτε εδώ το treiler της NOVA για τον ΟΦΗ
Γ.Κορτς
Oι δοκιμές στην...αριστερή πλευρά του ΟΦΗ, ξεχώρισαν στο φιλικό με τον Πλατανιά, στο Παγκρήτιο στάδιο (3-1).
Ο Γιώργος Σίμος, βλέποντας ότι οι τραυματίες Γιαννούλης και Κοροβέσης, είναι ερωτηματικό για το παιχνίδι του Σαββάτου με τον Πανατωλικό στο Γεντί Κουλέ, δοκιμασε σε θέσε αριστερού στόπερ το Νίκο Μαρινάκη (σε περίπτωση που δεν μπορέσει να αγωνιστεί ο Γιαννούλης), ενώ στη θέση του αριστερού μπακ τον Παναγιώτη Δεληγιαννίδη (αν δεν προλάβει ο Κοροβέσης).
Ο Δεληγιαννίδης χρησιμοποιήθηκε και στο πρώτο φιλικό με τον Πλατανιά στο Μάλεμε, στο αριστερό άκρο, ενώ στο φιλικό αυτό αριατερό στόπερ είχε παίξει ο νεαρός Περδίκης, ο οποίος προσθέτει μια ακόμη επιλογή για τον προπονητή του ΟΦΗ, για το κέντρο της άμυνας.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρία γκολ και καλό μομέντουμ για τον ΟΦΗ
