
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στη Δόξα Δράμας και την Σούπερ Λίγκ 2 θα συνεχίσει την καριέρα του ο Αγγελος Οικονόμου, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον ΟΦΗ.
Από τα ασπρόμαυρα του ΟΦΗ, στα ασπρόμαυρα της Δόξας Δράμας, που είναι μια ομάδα, που έχει αλλάξει ρότα και έχει κάνει στροφή σε νέους και Ελληνες παίκτες.
Ο Οικονόμου, φαινόταν να τα έχει βρεί με την –επίσης- ασπρόμαυρη Καλαμάτα, η οποία μπήκε από το παράθυρο στην Footballleague, αλλά τελικά του ήρθε η πρόταση από την Δόξα, που αγωνίζεται μια κατηγορία παραπάνω (Σούπερ Λίγκ 2).
Ο πρώην «Γερμανός» μέσος του ΟΦΗ, βρίσκεται ήδη στην Δράμα, ενώ παίζει και στα πρώτα φιλικά παιχνίδια της Δόξας, όπως μαρτυράει και η φωτογραφία που ανέβασε στον επίσημο λογαριασμό του στο instagram κάνοντας λόγο για μια νέα αρχή στην καριέρα του.
Αρκετοί απο τους πρώην συμπάικτες του τον ΟΦΗ, όπως ο Ανέστης Νάστος, ο Γιάννης Δερμιτζάκης, ο Μανόλης Φαζός, ο Νίκος Κοροβέσης και άλλοι του εύχονται τα καλύτερα.
Το ίδιο και εμείς!
Το κεφάλαιο ΟΦΗ, έκλεισε για αυτόν, η ζωή συνεχίζεται και ο 24χρονος μέσος, έχει όλο το μέλλον μπροστά του, αρκεί να έχει την υγεία του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μου πέφτει το τηλέφωνο απο το χέρι, για αυτά που μου μεταφέρουν, σε ότι αφορά τα χρήματα που ξοδεύουν, παράγοντες του τοπικού ποδοσφαίρου Ηρακλείου και συγκεκριμένα της πρώτης κατηγορίας.
Ομάδες που πρωταγωνιστούν, στο πρωτάθλημα, έχουν μπάτζετ που ξεπερνάει τις 100 χιλιάδες ευρώ (και πολύ παραπάνω μου λένε κάποιοι), το χρόνο!
Και μιλάμε, για το τοπικό ποδόσφαιρο!
Τόσα χρήματα, θυμάμαι, ξοδεύονταν πριν απο πολλά χρόνια, αλλά οι εποχές ήταν διαφορετικές και οι τσέπες γεμάτες.
Σήμερα, παρά την δύσκολη οικονομική κατάσταση, υπάρχουν παράγοντες, που ξοδεύουν πάνω απο 100 χιλιάρικα ετησίως, για ομάδες του τοπικού ποδοσφαίρου Ηρακλείου!
Η φετινή Α1 ΕΠΣΗ, θα έχει έντονο άρωμα Σούπερ Λίγκ, καθώς η άσχημη κατάσταση που επικρατεί σε Β' και Γ' Εθνική, ανάγκασε πολλούς παίκτες με πολύ καλό βιογραφικό, να κατέβουν χαμηλά, αφού πήραν τα χρήματα, που ζήτησαν.
Τρανταχτή η περίπτωση του Αλέξη Περογαμβράκη, του πρώην επιθετικού του ΟΦΗ, ο οποίος είπε το ναί στην πρόταση του Αλμυρού.
Στην ίδια ομάδα, θα βρεί συμπαίκτες τον Μανόλη Μονιάκη (ΟΦΗ, Λάρισα), τον Δημήτρη Κοιλιάρα (Εργοτέλης, Πανιώνιος, Λεβαδειακός), τον Λευτέρη Γιαλούση (Εργοτέλης, Αστέρας Τρίπολης).
Ενώ μεταγραφικές βόμβες έσκασαν και στην φιλόδοξη ομάδα της Δαμάστας, με τον Μανόλη Ρουμπάκη (ΟΦΗ, Παναθηναικό), Τάσο Τριανταφύλλου (ΟΦΗ, Ιωνικός, κ.λ.π).
Οι δυο ομάδες αυτές (Αλμυρός και Δαμάστα) έχουν σηκώσει ψηλά τον πήχη στο οικονομικό και απομένει να δούμε, αν τα χρήματα που ξόδεψαν τα αφεντικά τους, θα πιάσουν τόπο.
Πάντως αξιόλογες ομάδες (έστω και αν δεν είναι φαβορί) έχουν φτιάξει ο Ρωμανός που έχει και αυτός παίκτες με εμπειρία (Βεν. Ανυφαντάκης, Ταβλαδωράκης), ο ΠΑΟΚρουσώνα (Κασμερίδης, Γεωργόπουλος, Μωραίτης, Α. Στρατήγης) και ο Ζαρός, ο οποίος πέρσι πρωταγωνίστησε και έχασε στα πλει-οφ την άνοδο, αν και τερμάτισε πρώτος στην κανονική διάρκεια.
Είναι σίγουρο, ότι κάποιες απο αυτές τις ομάδες, θα "βασανίσουν" τα λεγόμενα φαβορί.
To πρωτάθλημα, αναμένεται συναρπαστικό, αλλά το ζητούμενο είναι μέσα απο όλη αυτήν την επένδυση, που κάνουν κάποιοι άνθρωποι, στο τοπικό ποδόσφαιρο, να μένει και κάτι πίσω, απο όλο αυτό.
Αναφέρομαι σε εγκαταστάσεις, υποδομές, αλλά και σε ανάδειξη νέων παικτών, γιατί κάποιοι έμπειροι συνταξιούχοι παίκτες δίνουν χρώμα στο πρωτάθλημα, αλλά κάποια στιγμή εφ' όσον μιλάμε για τοπικό, θα πρέπει να αναδεικνύεται και κάποιος νέος ποδοσφαιριστής!
Καλή Χρονιά και καλή δύναμη σε όλες τις ομάδες, φτωχές ή πλούσιες!
Δυναμική παρουσία στο γήπεδο, αγάπη και στήριξη στους παίκτες για την πρώτη νίκη στο σπίτι του, ζητάει απο τον κόσμο της ομάδας ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με ανακοίνωση του, με αφορμή το παιχνίδι με τον Παναιτωλικό (Σάββατο 14/9, 7.15μμ).
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Φίλοι του ΟΦΗ,
Η ομάδα μας το Σάββατο (14/9, 7.15μμ), κάνει πρεμιέρα στο γήπεδο μας, με ένα σημαντικό παιχνίδι κόντρα στον Παναιτωλικό.
Εχοντας ήδη κάνει ένα πολύ θετικό ξεκίνημα, με δυο σημαντικά αποτελέσματα εκτός έδρας με Αρη (1-1) και Παναθηναικό (1-3), ο στόχος είναι να ξεκινήσουμε με το δεξί στο σπίτι μας και να συνεχίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη αισιοδοξία και ελπίδα, για μια καλή συνέχεια στο φετινό πρωτάθλημα.
Τα παιδιά του ΟΦΗ (μας) έδειξαν στα δυο πρώτα παιχνίδια ότι έχουν όλες τις προυποθέσεις φέτος, για να έχει η ομάδα μας, μια καλή σεζόν.
Ας τους δείξουμε και εμείς με την δυναμική παρουσία μας στο γήπεδο, αγάπη και στήριξη στην προσπάθεια που κάνουν.
Καλή Χρονιά και Καλή επιτυχία στον ΟΦΗ μας!
ΥΓ1: Δεν ξεχνάμε την Κάρτα Φίλου ΟΦΗ, για να βγάλουμε το εισιτήριο μας. Το κόστος της είναι 10 ευρώ και τα έσοδα πηγαίνουν στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ως αντιστάθισμα των νόμιμων ποσοστών που θα έπρεπε να λαμβάνει, για τις ανάγκες των τμημάτων του. Η καταβολή του ποσού είναι εφ’ έπαξ και ισχύει όλο το χρόνο. Οσοι έχετε προμηθευτεί την Κάρτα Φίλου, θα επιδεικνύετε την απόδειξη πληρωμής, που έχετε λάβει και τον αριθμό κάρτας φίλου.