karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ενα πρόσωπο έκπληξη, παρακολούθησε το φιλικό παιχνίδι της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, με τον Παναθηναικό, την Παρασκευή (11/10) το απόγευμα στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.

Αυτό δεν ήταν άλλο, απο τον προπονητή του ΟΦΗ, Γιώργο Σίμο.

Μετά την προπόνηση της ποδοσφαιρικής ομάδας, βρέθηκε στο κλειστό του ΟΦΗ και παρακολούθησε ένα μεγάλο μέρος του αγώνα.

Ταπεινός όπως είναι, προτίμησε να καθίσει σε μια θέση, στην άκρη του γηπέδου και στα...ψηλά, όμως έγινε αντιληπτός απο τους φωτογράφους και τους δημοσιογράφους, που βρέθηκαν στο κλειστό.

Μαζί με τον προπονητή του ΟΦΗ, ήταν και ο συνεργάτης του και παλιά δόξα του ΟΦΗ, Αλέξης Αλεξούδης, ο οποίος ανήκει και αυτός στο τεχνικό τιμ της ομάδας.

Και οι δυο έδειξαν, να παρακολουθούν με ενδιαφέρον το παιχνίδι.

Ενώ δεν ήταν λίγοι, εκείνοι που σχολίασαν θετικά το γεγονός, της παρουσίας του προπονητή της ποδοσφαιρικής ομάδας, στον αγώνα της ομάδας βόλει του συλλόγου, που και αυτή αγωνίζεται στην μεγάλη κατηγορία.

Βέβαια, οι Σίμος και Αλεξούδης, δεν ήταν οι μοναδικοί ποδοσφαιρικοί, που βρέθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο.

Το "παρών" έδωσε και ο Θανάσης Κολιτσιδάκης, με την κόρη του, η οποία είναι αθλήτρια βόλει!

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Θα κάνει άραγε το λάθος να υποτιμήσει και φέτος τον ΟΦΗ, ο Πορτογάλος τεχνικός του Ολυμπιακού Πέτρο Μάρτινς, παρουσιάζοντας μια ομάδα με αλλαγές, έχοντας στο νού του το παιχνίδι της Τρίτης με την Μπάγερν και το ντέρμπι που ακολουθεί με την ΑΕΚ;
Πέρσι, πριν απο ακριβώς ένα χρόνο (21/10/2018)  το έκανε, στο παιχνίδι του Γεντί Κουλέ με τον ΟΦΗ και το πλήρωσε ακριβά!
Ο ΟΦΗ με το γκολ του Βουό, πήρε τη χρυσή νίκη επί του Ολυμπιακού με 1-0 (21/10/2018) και άφησε τους ερυθρόλευκους 6 βαθμούς από την κορυφή.
Μια ομοιότητα: Και πέρσι ο Ολυμπιακός, έπαθε το «κάζο» από τον ΟΦΗ στην 7η αγωνιστική, όπως 7η είναι και αυτή που παίζουν τώρα οι δυο ομάδες.
Και μία ακόμη ομοιότητα (και πιο σημαντική): Και πέρσι τέτοια εποχή, ο Ολυμπιακός είχε πρόγραμμα βουνό και διαδοχικά παιχνίδια με ΠΑΟΚ, Μίλαν και ΑΕΚ!
Το ίδιο και φέτος. Μετά τον ΟΦΗ υποδέχεται την Τρίτη στο Καραισκάκης την Μπάγερν και ακολουθεί το ντέρμπι με την ΑΕΚ!
Ο Μάρτινς, έκανε ροτέισον στο Γεντί Κουλέ, καθώς θεώρησε ότι με ένα πιο «ελαφρύ» ρόστερ θα περνούσε από την έδρα του ΟΦΗ, αλλά ηομάδα του Παπαδόπουλου, τον έστειλε…αδιάβαστο!
Βέβαια, τώρα το παιχνίδι γίνεται στο Καραισκάκης , όπου ο ΟΦΗ πέρσι «έφαγε» πέντε γκολ (5-1)από τον «θυμωμένο» από το κάζο του πρώτου γύρου, Ολυμπιακό.
Όμως και ο ΟΦΗ σαν ομάδα, είναι σαφώς καλύτερος, σε σχέση με πέρσι.
Πηγαίνει στο παιχνίδι χωρίς άγχος, με καλή ψυχολογία από το εντυπωσιακό του ξεκίνημα στο πρωτάθλημα και έχοντας κατακτήσει 13 βαθμούς σε 6 παιχνίδια!
Ακόμη, έχοντας την καλύτερη επίθεση της κατηγορίας και τις περισσότερες τελικές προσπάθειες στο πρωτάθλημα!
Στοιχεία που σίγουρα κάνουν το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον και χτυπάνε το καμπανάκι στον προπονητή και στους παίκτες του Ολυμπιακού.

Το αν το έχουν ακούσει αυτό το καμπανάκι και έχουν σημάνει το δικο τους "συναγερμό" οι γηπεδούχοι, θα το δούε το Σάββατο το βράδυ...

Δείτε στο παρακάτω VIDEO το περσινό κάζο του ΟΦΗ στον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ, ο Ολυμπιακός και το ροτέισον του Μάρτινς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ μπορεί να γνώρισε την ήττα απο τον Παναθηναικό στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, αλλά ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης και επικεφαλής του τμήματος βόλει του ΟΦΗ, δεν...πτοήθηκε απο το 0-4 σετ, με το οποιο έχασε η ομάδα του, στο φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας.

Μετά το παιχνίδι κέρασε...ρακή, τον προπονητή του Παναθηναικού και της Εθνικής ομάδας Δημήτρη Ανδρεόπουλο και οι δυο τους συζήτησαν αρκετά για το παιχνίδι, αλλά και το πρωτάθλημα της Volley League, το οποίο όπως αποφασίστηκε θα ξεκινήσει τελικά στις 2 Νοεμβρίου.

Nα σημειωθεί ότι, ο προπονητής του Παναθηναικού, αλλά και τα μέλη της αποστολής των πρασίνων ευχαρίστησαν τον πρόεδρο του ΟΦΗ για την φιλοξενία στο Ηράκλειο, αλλά και το γεγονός ότι ο ΟΦΗ έχει φροντίσει να μην λείψει τίποτα απο τον Παναθηναικό, στο διάστημα της διαμονής του στο Ηράκλειο.

Τα αγωνιστικά οφέλη και για τις δυο ομάδες απο αυτά τα δυο φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας, είναι πολύ σημαντικά και αυτό το επεσήμαναν και οι δυο πλευρές.

Nα σημειωθεί ακόμη ότι ο Γιάννης Δανδάλης, πρόλαβε να δεί μόνο τα δυο τελευταία σετ, καθώς ήταν απο το πρωί στην Αθήνα, για την συνεδρίαση της ΕΣΑΠ, στην οποία μεταξύ άλλων αποφασίστηκε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα στις 2 Νοεμβρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Να μάθει απο τα λάθη του

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi