
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πλατιά χαμόγελα στους ανθρώπους του ΟΦΗ, μετά την πρώτη και ιστορική νίκη της ομάδας στην Volley League, επί του Παμβοχαικού με 3-0 σετ.
Στο προεδρικό γραφείο, του Γιάννη Δανδάλη, στο "παλατάκι" του ΒΑΚ, μετά το τέλος του αγώνα, εκτυλίχθηκαν συγκινητικές στιγμές.
Συνεργάτες του προέδρου και μέλη της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και απλοί φίλοι της ομάδας, έσπευσαν να τον συγχαρούν και να του σφίξουν το χέρι, για το μεγάλο του όραμα, να φέρει τον ΟΦΗ στα σαλόνια του Ελληνικού βόλει και να του δώσουν δύναμη, μετά την πρώτη και σημαντική νίκη.
Το παιχνίδι απέναντι σε ένα βασικό αντίπαλο, όπως είναι η ομάδα απο το Βραχάτι, για το νεοφώτιστο ΟΦΗ, ήταν κρίσιμο, καθώς η νίκη ήταν επιβεβλημένη, για να μπορέσει η ομάδα, να συνεχίσει με ηρεμία, στο πρωτάθλημα.
Ευτυχώς για τον ΟΦΗ, όλα πήγαν καλά.
Και η νίκη ήρθε, αλλά και η εμφάνιση, σκόρπισε αισιόδοξα μηνύματα, για το μέλλον της ομάδας, στην κατηγορία.
Τα συγχαρητήρια στον πρόεδρο του ΟΦΗ, για όλο αυτό που έχει γίνει στην ομάδα, το γήπεδο "παλατάκι", την ατμόσφαιρα, τον ενθουσιασμό του κόσμου, αλλά και το ανταγωνιστικό σύνολο, που έχει φτιάξει ο ΟΦΗ, έδωσε και ο πολύπειρος δημοσιογράφος, Νίκος Λιώλης, ο οποίος μετράει πάνω απο τρείς δεκαετίες αποκλειστικά στο ρεπορτάζ του βόλει και έχει μεγάλη εμπειρία στο χώρο, απο όλες τις μεταδόσεις που έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια, με την παρουσία του, με την κρατική τηλεόραση σε μεγάλα παιχνίδια εντός Ελλάδος αλλά και στο εξωτερικό με την Εθνική ομάδα, αλλά και τις ομάδες που εκπροσωπούν το Ελληνικό βόλει, εκτός συνόρων.
Ο δημοσιογράφος, στην ζωντανή μετάδοση του αγώνα ΟΦΗ-Παμβοχαικός απο την ΕΡΤ, έδωσε πολλές φορές συγχαρητήρια στον ΟΦΗ, για αυτό που δίνει, αλλά και μπορεί να δώσει και στη συνέχεια, στο Ελληνικό βόλει, που έχει ανάγκη, απο ομάδες της δυναμικής, του ΟΦΗ.
Ο Γιάννης Δανδάλης, αλλά και τα μέλη της διοίκησης του ΟΦΗ ευχαρίστησαν το Νίκο Λιόλη, για τα καλά του λόγια, που ειναι σημαντικά, καθώς προέρχονται απο ένα γνήσιο άνθρωπο του χώρου, με γνώση και εμπειρία πάνω στο άθλημα.
Ο συνάδελφος ήταν και...τυχερός, γιατί πάνω στα επινίκια, εμφάνισε στο τραπέζι, ο γιατρός του ΟΦΗ, Παναγιώτης Αντωνακάκης, ένα μπουκάλι με γνήσια κρητική ρακή, δικής του παραγωγής, απο το "καζάνι" που έκανε πρόσφατα και η οποία έγινε φυσικά...ανάρπαστη απο τους παρευρισκόμενους (πετυχημένη Παναγιώτη!).
Πάντα τέτοια στον ΟΦΗ!
Εβίβα στην... ομάδα και ας αποτελέσει αυτή η πρώτη νίκη, το εφαλτήριο για μια σπουδαία πορεία!
Στην φωτογραφία, ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ Νίκος Λιώλης, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δαδάλης, το πρώην μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά πάντα κοντά στην ομάδα Βασίλης Κλάδος (δεξιά), ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και επικεφαλής του τμήματος στίβου Παναγιώτης Αντωνακάκης, και ο ταμίας και έφορος του τμήματος σκάκι του ΟΦΗ, Κώστας Βαρβεράκης (αριστερά).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το πιστόλι Τσούλαφιτς, είναι ο ..Σεμέντο του ΟΦΗ στο βόλει!
Mε κοντυλιές και κρητικούς χορούς ήρθε η ιστορική νίκη (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)
Mε κορυφαίο τον Τσούλαφιτς ο ΟΦΗ χόρεψε πεντοζάλη τον Παμβοχαικό
Δείτε την ιστορική νίκη του ΟΦΗ (VIDEO)
Ένα ντοκουμέντο που αφορά στον Νίκο Μαχλά, παρουσιάστηκε στην πρεμιέρα της εκπομπής WINNER της τηλεόρασης CRETA.
Πρόκειται για το πρώτο δελτίο του Νίκου Μαχλά στον ΟΦΗ, με ημερομηνία έκδοσης το 1988, πριν από 31 χρόνια! Τότε, ο Νίκος Μαχλάς υπέγραψε για πρώτη φορά στον ΟΦΗ, σε ηλικία 15 ετών!
Ο Νίκος Μαχλάς, που δεν το είχε δεί ποτέ, στη μέχρι τώρα καριέρα του, δεν έκρυψε την συγκίνηση του, το έπιασε με έκπληξη και το… φωτογράφησε με το κινητό του, για να το έχει στο αρχείο του.
Το ντοκουμέντο δάνεισε στην εκπομπή ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Παναγιώτης Σπυριδάκης, η ζωντανή ιστορία του ΟΦΗ, με 52 χρόνια συνεχούς προσφοράς στο σύλλογο.
Μάλιστα το δελτίο του Νίκου Μαχλά το έχει κορνιζώσει στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για να υπενθυμίζει σε όλους τον μεγάλο ποδοσφαιριστή, που ανέδειξε η κρητική ομάδα.
«Δεν το είχα δει, ποτέ. Είναι φανταστικό. Τον αγαπώ πολύ τον κύριο Παναγιώτη, είναι ένας άνθρωπος κόσμημα για την ομάδα μας» ανέφερε ο Νίκος Μαχλάς.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο την εκπομπή WINNER του ΤV-Creta τη συνέντευξη του Νίκου Μαχλά στο WINNERστο ξεκίνημα της εκπομπής την… έκπληξη με το πρώτο δελτίο που υπέγραψε στον ΟΦΗ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Γιώργο, αυτός ο Τσούλαφιτς, είναι ο Σεμέντο του βόλει", μου γράφει στο messanger του Facebook, ο ...ποδοσφαιρικός φίλος "Κλέαρχος", μόλις το παιχνίδι της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, με τον Παμβοχαικό, είχε τελειώσει.
O OΦΗ, πανηγύρισε την πρώτη του και ιστορική νίκη στη Vollley League, αλλά το παιχνίδι στο "παλατάκι" του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, εξελίχθηκε σε ένα πραγματικό σόου, του Μαυροβούνιου διαγώνιου, ο οποόις έκανε ...πάρτι στο φιλέ.
Με 24 πόντους και καρφιά πραγματικές οβίδες, έδειξε ότι θα είναι το μεγάλο "πιστόλι" του ΟΦΗ, στην παρθενική του συμμετοχή στην μεγάλη κατηγορία.
Οπως και ο Σεμέντο, στον ποδοσφαιρικό ΟΦΗ, που είναι ο πρώτος σκόρερ της ομάδας, με 5 γκολ μέχρι σήμερα!
Ο κόσμος του ΟΦΗ, που είναι κατ' εξοχήν ποδοσφαιρικός και έχει εντυπωσιαστεί απο τις φετινές επιδόσεις της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ, είναι φυσιολογικό, να κάνει...ποδοσφαιρικά σχόλια για την ομάδα βόλει, που αποτελεί μια νέα επιλογή υψηλού επιπέδου, για τον κόσμο της ομάδας.
Είναι κάτι καινούργιο, για τον κόσμο του ΟΦΗ, αλλά και το Ηράκλειο συνολικά αυτό που συμβαίνει φέτος με το βόλει, με αφορμή την πρώτη του συμμετοχή στα "σαλόνια".
Οσο ο ΟΦΗ κερδίζει, όσο εντυπωσιάζει και όσο προσφέρει ωραίο θέαμα και ατμόσφαιρα γιορτής όπως στα παιχνίδια με Παναθηναικό και Παμβοχαικό, τόσο περισσότερο θε γεμίζει το "παλατάκι" του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Και σιγά-σιγά όσο έρχονται οι επιτυχίες, θα μαθαίνει και τους πρωταγωνιστές του βόλει, εκτός απο εκείνους του ποδοσφαίρου, καθώς ο ΟΦΗ δείχνει να είναι μια καλή ομάδα και στην πρώτη του χρονιά στην εμγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει, έχει ήδη κερδίσει συμπάθειες και καλές κριτικές, για αυτό που συνολικά παρουσιάζει.
Στο παιχνίδι με τον Παμβοχαικό, ο κόσμος δεν ήταν τόσος πολύς, όσος στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό, κάτι λογικό καθώς το παιχνίδι έγινε Δευτέρα και υπήρχε τηλεοπτική μετάδοση της ΕΡΤ, όμως ο κόσμος ήταν ζεστός, υποστήριξε την ομάδα και έφυγε ικανοποιημένος απο το γήπεδο.
Ο παλμός και η φωνή των οργανωμένων που υπήρχε με τον Παναθηναικό έλειψε, στο παιχνίδι με τον Παμβοχαικό, αλλά υπάρχει δικαιολογία, καθώς πολλοί απο αυτούς ήταν στην Κύπρο, σε μια ανταλλαγή φιλοξενίας, που είχαν κάνει πέρσι στους φιλάθλους της Ανόρθωσης στην Κρήτη.
Το πρωτάθλημα έχει όμως ακόμη πολύ δρόμο, την κανονική διάρκεια, ακολουθούν πλέι-οφ και πλέι-άουτ και ας ελπίσουμε ότι ο ΟΦΗ θα είναι στο πρώτο γκρούπ και το κίνητρο θα είναι μεγάλο για ομάδα και κόσμο στα τέλη της περιόδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Mε κοντυλιές και κρητικούς χορούς ήρθε η ιστορική νίκη (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)
Mε κορυφαίο τον Τσούλαφιτς ο ΟΦΗ χόρεψε πεντοζάλη τον Παμβοχαικό
Δείτε την ιστορική νίκη του ΟΦΗ (VIDEO)