
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Προκάλεσε εντύπωση και...συζητήσεις το γεγονός, ότι το μεγάλο, αλλά άτυχο ταλέντο του Εργοτέλη, ο Γιάννης Ιατρούδης, επέλεξε να κάνει την επέμβαση του, όχι στο Ηράκλειο και το ιατρικό τιμ της ομάδας, αλλά στην Αθήνα και τον γιατρό του Παναθηναικού (Γιάννη Λεβάκο).
Το γεγονός ότι ο νεαρός μέσος του Εργοτέλη, είναι απο τα πρόσωπα που έχουν παίξει πολύ, στα μεταγραφικά σενάρια των προηγούμενων μηνών, δημιούργησε συνειρμούς, μήπως και ο Παναθηναικός είναι εκείνος, που έχει κάνει κάποια "κίνηση" για τον παίκτη, τον οποίο πάντως ένα άλλο σενάριο, θέλει να είναι "συμφωνημένος" απο την ΑΕΚ.
Ισως βέβαια τώρα με τον τραυματισμό του, όλα αυτά να πάνε πίσω, όμως στον Εργοτέλη, ξεκαθάρισαν ότι το γεγονός ότι ο Ιατρούδης χειρουργήθηκε απο τον γιατρό του Παναθηναικού, δεν έχει να κάνει με θέμα μεταγραφής.
Οπως λένε στον Εργοτέλη, σε αυτές τις περιπτώσεις ενός σοβαρού τραυματισμού, λαμβάνεται υπόψιν και η άποψη του παίκτη, το περιβάλλον του οποίου "υπέδειξε" η επέμβαση να γίνει στην Αθήνα και απο τον ιατρό του Παναθηναικού.
Μάλιστα, στον ίδιο γιατρό (του Παναθηναικού) έκανε πρόσφατα την επέμβαση του και ο Νίκος Καρέλλης, ένας ακόμη πρώην παίκτης του Εργοτέλη και φαίνεται ότι η πλευρά του Ιατρούδη, έλαβε καλές συστάσεις.
Εκείνο που προέχει τώρα για τον Ιατρούδη, είναι να κάνει υπομονή και καλή αποθεραπεία και να επιστρέψει 100% γερός ξανά στο γήπεδο.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεταμεσονύκτιο το σημερινό μας κουιζάκι.
Γιατί έτσι πρέπει.
Τα καλά...αργούν να έρθουν.
Θέμα συζήτησης, στην ποδοσφαιρική "πιάτσα" σε ομάδα της περιοχής μας, το πρόστιμο σε ποδοσφαιριστή.
Δεν είναι το πρόστιμο όμως. Ο λόγος, είναι που τα σπάει.
Το γέλιο πέφτει σύννεφο, στις συζητήσεις των παικτών και πάει το θέμα να γίνει VIRAL.
Το έφαγε το πρόστιμο, ο παίκτης. Γιατί όμως;
Το έφαγε, γιατί ...χόρεψε και πάνω στις φιγούρες, γύρισε το πόδι του και έπαθε διάστρεμμα.
Η εξήγηση, για την απουσία του στην προπόνηση, δεν έπεισε και έφαγε καμπάνα!
Και απο εκεί και μετά, ξεκινάει το...γέλιο.
Οποτε οι παίκτες αφηγούνται την ιστορία, το ...κοινό όλο και μεγαλώνει.
Και πέφτει ...πολύ γέλιο!
Ο χορευτής ποδοσφαιριστής και το...πρόστιμο!
Μια όμορφη ιστορία, που έκανε πολύ κόσμο να γελάσει.
Και εμάς φυσικά, για αυτό και είπαμε να την μοιραστούμε μαζί σας, μήπως και κάνουμε και άλλους νε γελάσουν.
Το γέλιο, είναι υγεία...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
«Πάντα ήθελα να παίξω στον ΟΦΗ, όπως όλοι οι Κρητικοί" δήλωσε ο Πέτρος Γιακουμάκης, που σόκαρε τον ΟΦΗ με το γκολ στο 95' στο Περιστέρι (2-1).
Με αφορμή, αυτή τη δήλωση, θυμήθηκα, το "φιάσκο" της υπόθεσης του άλλοτε επιθετικού του ΠΟΑ.
Ο Πέτρος, είχε πείσει στα δοκιμαστικά τεστ τον Γκατούζο, για να υπογράψει συμβόλαιο στον ΟΦΗ, του είχαν βγάλει εισιτήριο για να ταξιδέψει στην Ολλανδία και στην προετοιμασία της ομάδας, αλλά η μεταγραφή χάλασε για μερικά ψωροχιλιάρικα, που δεν ήθελε να δώσει ο ΟΦΗ στον ΠΟΑ, για να "καπαρώσει" τον παίκτη.
Μιλάμε για χρήματα της πλάκας, που τα έδινε ο ΟΦΗ δεξιά και αριστερά σε κάποιους ξένους, αμφιβόλου αξίας.
Ετσι, ο Πέτρος, αντί για την Ολλανδία με τον ΟΦΗ, πήγε στη Λιβαδειά και "έβγαλε μάτια" και σήμερα είναι στον Ατρόμητο.
Για να "πληγώσει" τον ΟΦΗ, ο οποίος πριν απο μερικά χρόνια, χειρίστηκε αδέξια την υπόθεση του και δεν τον έκανε δικό του, χάνοντας ένα ακόμη αυθεντικό κρητικό ταλέντο.
Δεν είναι ο στόχος μου να θυμήσω τα παλιά.
Αυτά είναι γνωστά και πολλές φορές γραμμένα.
Οταν ακούς όμως ένα παιδί να λέει πόσο ήθελε να παίξει στην ομάδα της καταγωγής του, αλλά αυτό δεν συνέβη, μοιραία και θυμάσαι αυτά που έχουν συμβεί.
Eίπε και κάτι ακόμη ο Πέτρος: "Δεν ήθελα να πανηγυρίσω το γκολ, αλλά μου βγήκε η ένταση, το χρειαζόμουν".
Βλέπετε και ο ίδιος παλεύει για να μπεί στην ενδεκάδα του Ατρομήτου και ερχόμενος απο τον πάγκο, για να βάλει το γκολ της νίκης, έστειλε το μήνυμα του, ότι είναι εδώ...