karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Οι εικόνες που δείχνουν το γήπεδο στην Κρήτη, να …πνίγεται από τη θάλασσα που μπήκε μέσα και κατέστρεψε τα πάντα, δείχνουν το μέγεθος της ζημιάς.
Το γήπεδο που βρίσκεται στην παραθαλάσσια περιοχή του Καρτερού, λίγα χιλιόμετρα έξω από το Ηράκλειο, έγινε ένα με τη… θάλασσα και παράγοντες της ομάδας που αγωνίζεται στο τοπικό πρωτάθλημα Ηρακλείου, βγάζουν κραυγή αγωνίας και ζητάνε βοήθεια, για να επουλώσουν τις πληγές τους.
Λόγω της ισχυρής βροχόπτωσης, ο ποταμός Καρτερός «φούσκωσε» και τα νερά ξεχύθηκαν με ορμή στο γήπεδο!
Η κάμερα της τηλεόρασης Creta και της εκπομπής WINNER βρέθηκε στο γήπεδο που «πνίγηκε» στον Καρτερό και κατέγραψε συγκλονιστικές εικόνες, αλλά και μαρτυρίες από τους παράγοντες της ομάδας.
Ο πρόεδρος της ΑΕΚατσαμπά Γιάννης Μαστορίδης, συγκλονισμένος τόνισε ότι «το νερό έχει φτάσει στο ένα μέτρο. Η θάλασσα έχει μπεί στο γήπεδο, αυτό είναι το πρόβλημα.Στα αποδυτήρια οι φανέλες κολυμπάνε. Φοβάμαι μόνο να μην έχει σηκωθεί ο τάπητος και θα είναι μεγάλη ζημιά. Η καταστροφή είναι μεγάλη. Τα μηχανήματα, ο εξοπλισμός, τα αποδυτήρια. Ζητάμε βοήθεια. Πολλά σωματεία μας προσφέρουν την βοήθεια. Καταστραφήκαμε στην κυριολεξία. Δεν πάει άλλο».

Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ΑΕΚατσαμπά Μιχάλης Σιδερίδης, ήταν από τους πρώτους που αντίκρισαν την καταστροφή. Όπως λέει «έχω μεγαλώσει εδώ. Είναι η τρίτη φορά που το ζούμε αυτό. Εχει μπεί η θάλασσα μέσα. Εχουν καταστραφεί τα πάντα. Υπολογιστές, τηλεοράσεις, όλα. Είδα κομμάτια χλοοτάπητα να επιπλέουν στο νερό. Ζητάμε μια βοήθεια από την Πολιτεία να μην ξαναγίνει αυτό. Εδώ αθλούνται παιδιά. Ζητάμε μια ευαισθησία από όλους».

Το ίδιο πρόβλημα βιώνει και ένα ακόμη γήπεδο της περιοχής. Το γήπεδο των Ελπίδων. Και σε αυτό η θάλασσα μπήκε μέσα. Με παρέμβαση του ο Γιώργος Ανδριανάκης, πρόεδρος του συλλόγου και ένας από τους πιο παλιούς παράγοντες του τοπικού ποδοσφαίρου, ανέφερε ότι «εύχομαι στον φίλο μου το Γιάννη Μαστορίδη, τον πρόεδρο της ΑΕΚατσαμπά, να τον βοηθήσουν. Τις Ελπίδες δεν τις βοήθησε κανείς. Τις πολεμάνε 35 χρόνια. Και έχουμε προφέρει τόσα στο ποδόσφαιρο του Ηρακλείου. Η διαφορά στη δική μας περίπτωση, είναι ότι δεν έχουμε πλαστικό τάπητα, αλλά το γήπεδο μας είναι ξερό».

Να σημειωθεί, ότι, το γήπεδο της ΑΕΚατσαμπά, χρησιμοποιούν εκτός από την ΑΕΚ, ο Ποσειδώνας και η Τριτωνία, ομάδες του τοπικού ποδοσφαίρου Ηρακλείου, αλλά και η Τριτωνία, όπως επίσης και οι ακαδημίες της ΑΕΚατσαμπά, μεμικρά παιδιά.
Αρκετά σωματεία του Ηρακλείου, προσφέρθηκαν να φιλοξενήσουν την ΑΕΚατσαμπά μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές στο γήπεδο, ενώ ήδη συνεργεία εργάζονται για την αποκατάσταση των ζημιών.
Δείτε το παρακάτω VIDEO της τηλεόρασης Creta και της εκπομπής WINNER με τις συγκλονιστικές εικόνες καταστροφής στο γήπεδο της ΑΕΚατσαμπά και την κραυγή αγωνίας των ανθρώπων του συλλόγου.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η αναβολή με απόφαση του Υφυπουργού αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, του αγώνα Κυπέλλου Αστέρας Τρίπολης-ΑΕΚ, για λόγους ασφαλείας (την ίδια μέρα παίζει Καλαμάτα-Ολυμπιακός), επικρίθηκε απο τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ, καθώς την χαρακτηρίζουν ...βολική για την ΑΕΚ, ώστε να πάει ξεκούραση στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ ατην Τουμπα.

Ωστόσο, μέσα σε όλο αυτό, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι κάπου εκεί...χαμένος είναι και ο ΟΦΗ, καθώς θα αντιμετωπίσει τον...ξεκούραστο Αστέρα την Κυριακή στην Τρίπολη.

Η αναβολή του αγώνα είναι "βολική" και για τον Αστέρα, ο οποίος θα υποδεχθεί τον ΟΦΗ, δίχως την επιβάρυνση του αγώνα με την ΑΕΚ.

Αντίθετα, ο ΟΦΗ θα πάει την Κυριακή στην Τρίπολη, "φορτωμένος" με το βραδινό και σε πολύ δύσκολες γηπεδικές και καιρικές συνθήκες, παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.

Ετσι, για τον ήδη "καταπονημένο" ΟΦΗ, η κούραση του οποίου είναι σήμα κατατεθέν στα τελευταία παιχνίδια, δεν ήταν καλό μαντάτο και η αναβολή του αγώνα Αστέρα-ΑΕΚ, καθώς θα βρεί απέναντι του, μια ξεκούραση ομάδα.

Αρα, η αναβολή αυτή, ήταν "βολική" για κάποιους και για κάποιους άλλους όχι.

 

Δεν λένε να τελειώσουν τα προβήματα  απουσιών στον ΟΦΗ.

Τελευταιο "θύμα" ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, η αγωνιστική πτώση του οποίου στα τελευταία παιχνίδια έχει εξήγηση και έχει να κάνει με την κόπωση, όπως και επίσημα έκανε γνωστό η ΠΑΕ.

Επειδή οι μέρες είναι...πονηρές λόγω μεταγραφών, η ΠΑΕ έσπευσε να επισημάνει ότι η επιλογή της απουσίας του Τσιλιανίδη, είναι καθαρά για να ξεκουραστεί.

O Tσιλιανίδης μετά απο απόφαση της τεχνικής ηγεσίας, έμεινε εκτός αποστολής απο τα παιχνίδια με Αστέρα και ΠΑΟΚ (Κύπελλο), καθώς έχει πιάσει...κόκκινο.

Ο 26χρονος επιθετικός είναι απο τους παίκτες με το μεγαλύτερο χρόνο συμμετοχής μέχρι σήμερα με 1577 λεπτά συμμετοχής σε 17 παιχνίδια του ΟΦΗ (και 5 γκολ).

Είναι ο δεύτερος παίκτης σε χρόνο συμμετοχής μετά τον Κώστα Γιαννούλη (1600λεπτά-17 ματς).

Τρίτος είναι ο Μαρινάκης με 1528 λεπτά (16 αγώνες) ένας παίκτης που επίσης έχει αγωνιστεί πολύ και ο τερματοφύλακας Σωτηρίου (επίσης 1528λεπτά-16 παιχνίδια)

 Στα τελευταία παιχνίδια ο Τσιλιανίδης φαινόταν να είναι έξω απο τα νερά του και δεν θύμιζε στον παίκτη που έχει βοηθήσει πολύ τον ΟΦΗ στη φετινή σεζόν.

Ετσι, μετά απο συζήτηση με το τεχνικό επιτελείο αποφασίστηκε να μείνει εκτός απο το κρίσιμο παιχνίδι στη Τρίπολη.

Σε ένα παιχνίδι στο οποίο ο ΟΦΗ δεν είχε ακόμη, τον τιμωρημένο Μαρινάκη και τους τραυματίες Ναμπί και Σακόρ.

Στον ΟΦΗ ελπίζουν ότι ο "φρέσκος" Τσιλιανίδης θα επιστρέψει "φρέσκος" στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Πανιώνιο, στο οποίο η κρητική ομάδα δεν θα έχει τον τιμωρημένο Νέιρα.

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi