
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στα 32 του χρόνια, ο Αλέξης Περογαμβράκης, κάνει ένα νέο ξεκίνημα με την επιστροφή του, σε Εθνική κατηγορία.
Μετά απο ένα 6μηνο πέρασμα απο το τοπικό Ηρακλείου και την ομάδα του Αλμυρού, ο ικανός επιθετικός, βρήκε ανοιχτή την πόρτα του ιστορικού Πιερικού και είπε αμέσως το "ναι" στην ομάδα της Κατερίνης.
Σε αυτό, έπαιξε σημαντικό ρόλο, η παρουσία του προπονητή Σάκη Παπαβασιλείου, με τον οποίο ο "Πέρο" συνεργάστηκε άψογα στον Ιαλυσό Ρόδου.
Ο Αλέξης, ταξίδεψε γρήγορα για την Κατερίνη και τις υπογραφές με το νέο σταθμό της καριέρας του, μετά τον Ρούβα, τον ΟΦΗ, τον Απόλλωνα Σμύρνης και τον Ιαλυσό Ρόδου.
Να σημειωθεί ότι, ο Περογαμβράκης το καλοκαίρι στην συμφωνία του με τον Αλμυρό, είχε βάλει ως όρο, ότι αν υπήρχε πρόταση απο μεγαλύτερη ομάδα, που τον κάλυπτε, θα μπορούσε να φύγει, όπως και έγινε.
Το καλοκαίρι δεν βρήκε αυτό που ήθελε και είπε το "ναι" στην ομάδα του Γαζίου και στον φίλο του Γιώργο Πάγκαλο, ο οποίος μάλιστα προσέλαβε τον Περογαμβράκη και στην επιχείρηση του!
Κάποια στιγμή, φαινόταν, ότι ο Αλέξης είχε συμβιβαστεί με την ιδέα να συνδυάσει πρωινή δουλειά και ποδόσφαιρο, με ότι αυτό συνεπάγεται, αλλά τελικά το τηλέφωνο του...χτύπησε και η πρόταση απο τον Πιερικό, τον έπεισε να δοκιμάσει ξανά την τύχη του, σε μια φιλόδοξη και ιστορική ομάδα, αλλά και σε μια κατηγορία που την ξέρει πολύ καλά.
Την τρίτη συνεχόμενη ήττα του στο πρωτάθλημα, γνώρισε ο ΟΦΗ, ο οποίος ηττήθηκε και στην Τρίπολη απο τον Αστέρα με 2-0, δείχνοντας αδυναμία να αποτρέψει την κακή πορεία των τελευταίων αγώνων.
Ο ΟΦΗ στο 0-0 είχε κάποιες ευκαιρίες να σκοράρει με τους Κουτρουμπή και Φιγκειρέδο, αλλά οι γηπεδούχοι με δυο εύστοχες εκτελέσεις πέναλτι πήραν τη νίκη και έστειλαν τον ΟΦΗ εκτός απο τις θέσεις των πλέι-οφ.
Ο Αστέρας σκόραρε στο 45' σε μια καθοριστική στιγμη σε χέρι του Γιαννούλη και διπλασίασε τα τέρματα του στο 89' σε μαρκάρισμα του Μεγιάδο στον Ριέρα, το οποίο δόθηκε απο το διαιτητή Σιδηρόπουλο, μέσω VAR.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Στην ανάγκη μεταγραφικής ενίσχυσης του ΟΦΗ, στάθηκε ο Γιώργος Σίμος, μετά την ήττα στην Τρίπολη (2-0). Ο τεχνικός του ΟΦΗ, είπε ότι ''δουλεύουμε πάνω σε αυτό και θέλουμε να ενισχυθεί η ομάδα μας".
Ο Σίμος επανέλαβε ότι "αυτή τη στιγμή είναι να ζήσουμε με την πραγματικότητα, οι τραυματισμοί μας έχουν στοιχίσει. Πρέπει να βρούμε λύσεις οι ποδοσφαιριστές και εμείς" ανέφερε και στάθηκε στις απουσίες των Ναμπί, Σακόρ, Τσιλιανίδη, Μαρινάκη, που είχε ο ΟΦΗ στην Τρίπολη.
Για το παιχνίδι, ανέφερε ότι «νομίζω ότι μείναμε πίσω στο σκορ χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος. Αυτό είχε τη σημασία του. Δεν έχουμε μπει καλά στο 2020. Δεν είμαστε στο επίπεδο που θέλουμε. Πρέπει να βρούμε τον τρόπο να αντιδράσουμε. Πρέπει να βρούμε λύση. Θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε. Δεν έχουν βοηθήσει οι τραυματισμοί που έχουμε στο να έχει η ομάδα μία συνέχεια. Ωστόσο αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ