Στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο, που θα γίνει το Σάββατο (17/4, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ, για την 4η αγωνιστική των πλέι-άουτ, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ.
Το πέρας της 3ης αγωνιστικής έφερε τον ΟΦΗ, σε θέση παραμονής, με 24 βαθμούς, αφήνοντας πίσω την Λάρισα (23) και τον Παναιτωλικό (21).
Ο ΟΦΗ παραμένει αήττητος στα πλέι-άουτ με μια νίκη (ΠΑΣ Γιάννινα) και δυο ισοπαλίες (Βόλος-Απόλλων Σμύρνης), ωστόσο τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη και οι 4 τελευταίες αγωνιστικές αναμένεται να είναι "φωτιά".
Το σημαντικό πάντως για τον ΟΦΗ, είναι το γεγονός, ότι παρά την αγωνιστική του μετριότητα, έχει επί ημερών Νιόπλια, αντιληφθεί την σημασία του αποτελέσματος, που είναι το πιο σημαντικό απο όλα αυτή τη στιγμή για την κρητική ομάδα.
"Μην περιμένετε ποιότητα, είναι παιχνίδια δίχως αύριο" ανέφερε ο Νιόπλιας μετά την ισοπαλία του ΟΦΗ στη Ριζούπολη.
Η εικόνα της ομάδας, ήταν μέτρια σε συνδιασμό με τις σφοδρές της απουσίες, ωστόσο, κατάφερε να βάλει ένα πολύτιμο πόντο στην συλλογή της, στην προσπάθεια που κάνει, για να μείνει στην κατηγορία.
Στον ΟΦΗ το παιχνίδι με τον Ατρόμητο, έχει αξιολογηθεί ως πολύ σημαντικό, καθώς μετά ακολουθούν δυο συνεχόμενα εκτός έδρας παιχνίδια με Λαμία και Λάρισα, πριν τον τελευταίο "τελικό" με τον Παναιτωλικό, στο Γεντί Κουλέ.
Στον ΟΦΗ, ετοιμάζονται για το "καυτό" αυτό φινάλε, που θα κρίνει και τους κόπους όλης της χρονιάς.
Με τον Ατρόμητο, ο Νιόπλιας, περιμένει την κατάσταση του Νέιρα, για να δεί αν θα μπορεί να τον υπολογίζει.
Ενώ στο απουσιολόγιο, εξακολουθούν να είναι οι Γιαννούλης, Βαζ, Τσιλιανίδης, Ναμπί, Καστάνιος, Σόουζα και Γιάννου.
Γ.Κορτς
H επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απο την προπόνηση:
Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής (11/4) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο η πρώτη προπόνηση της ομάδας μας μετά τον αγώνα με τον Απόλλωνα Σμύρνης.
Αποθεραπεία έκαναν όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό (10/4) ματς, ενώ το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους περιελάμβανε ασκήσεις τεχνικής και φυσικής κατάστασης.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Κώστας Γιαννούλης και Ricardo Vaz, με τους Κοσμά Τσιλιανίδη, Juan Neira, Adil Nabi, Luc Castaignos και Felipe Souza να συνεχίζουν θεραπεία.
Αύριο, Δευτέρα (12/4), οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας θα έχουν ρεπό. Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις 11:00 το πρωί της Τρίτης (13/4).
Οι ομάδες στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, επέστρεψαν στο γήπεδο μετά απο 5 μήνες, με τα σημάδια της αποχής να κάνουν την εμφάνιση τους και γενικά να επιβραβεύονται οι ομάδες, που είχαν κρατήσει το βασικό κορμό τους, όλο αυτό το διάστημα.
Η εμπειρία μέτρησε στα περισσότερα παιχνίδια, με τον Γιούχτα και τον Ηρόδοτο, να δείχνουν τα ...δόντια τους, με κορυφαίους και σκόρερ τον πολύπειρο Νίκο Κατασικοκέρη ο πρώτος και τον Δημήτρη Κοιλιάρα ο δεύτερος, απέναντι σε ΣΥΝΚΑ και Πλατανιά, ενώ την πιο ηχηρή νίκη της πρώτης αγωνιστικής της επανέναρξης πέτυχε ο ΑΟΑΝ, που κέρδισε τον Πόρο στο Γάζι με 0-2, με τους γηπεδούχους να χάνουν πολλές ευκαιρίες.
Γκέλαρε ο ΠΟΑ (2-2 με τον Αρη Σούδας) στο Ατσαλένιο, άφησε βαθμούς στη Νεάπολη (0-0) και ο Αλμυρός.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS γκολ απο την επανέναρξη στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής και δηλώσεις προπονητών.
5η αγωνιστική-Αποτελέσματα
Γιούχτας - ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ 2-0
Νεάπολη - Αλμυρός 0-0
Πόρος - ΑΟΑΝ 0-2
Ρεθυμνιακός - Αστέρας Ρεθύμνου 1-0
ΠΟΑ - Άρης Σούδας 2-2
Ηρόδοτος - Πλατανιάς 3-0
Δαμάστα - Παλαιόχωρα 3-0 α.α.
Αναγέννηση Ιεράπετρας - Άρης Ρεθύμνου 3-0 α.α.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ 12
2. Δαμάστα 10
-. Αναγέννηση Ιεράπετρας 10
-. Ηρόδοτος 10
-. ΑΟΑΝ 10
-. ΠΟΑ 10
7. Ρεθυμνιακός 9
8. Αλμυρός 8
-. Γιούχτας 8
10. Πόρος 7
11. Παλαιόχωρα 6
12. Άρης Σούδας 5
13. Νεάπολη 4
14. Αστέρας Ρεθύμνου 3
15. Πλατανιάς 1
16. Άρης Ρεθύμνου 0
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (6η)
ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ (16:30)
Νεάπολη - Γιούχτας
ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ - Πόρος
Αλμυρός - Δαμάστα
ΑΟΑΝ - Ρεθυμνιακός
Αστέρας Ρεθύμνου - ΠΟΑ
Άρης Σούδας - Αναγέννηση Ιεράπετρας
Παλαιόχωρα - Ηρόδοτος 0-3 α.α.
Πλατανιάς - Άρης Ρεθύμνου 3-0 α.α.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με 14 ομάδες, συνεχίζεται μετά απο 5 μήνες διακοπής (!), λόγω της πανδημίας, ο Κρητικός όμιλος της Γ’ Εθνικής.
Το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί απο την 5η αγωνιστική και με βάση της νέα προκήρυξη της ΕΠΟ, θα γίνουν μόνο οι 11 αγωνιστικές, που απομένουν για τη λήξη του πρώτου γύρου.
Το πρωτάθλημα θα έχει διάρκεια δυο μήνες (11 αγώνες σε δυο μήνες) και ο πρωταθλητής θα δώσει μπαράζ για την άνοδο, με τους 10 πρωταθλητές των ομίλων, οι οποίοι στην συνέχεια σχηματίζουν δυο ομίλους των 5 ομάδων (Βορρά και Νότου) και οι πρώτοι απο κάθε όμιλο (δυο απο κάθε κατηγορία) θα κερδίζουν την άνοδο!
Για την παραμονή, η προκήρυξη προέβλεπε υποβιβασμό 6 ομάδων, αλλά απο την στιγμή που δεν δήλωσαν συμμετοχή η Παλαιόχωρα και ο Αρης Ρεθύμνου, θα υποβιβαστούν 4 (απο τους 14).
Οι ομάδες θα συνεχίσουν απο το σημείο της διακοπής με την 5η αγωνιστική και θα κουβαλήσουν την βαθμολογία, που είχαν μέχρι το σημέιο της διακοπής.
Η μεγάλη αποχή των 5 μηνών, αλλά και οι αλλαγές στα ρόστερ των ομάδων, δημιουργεί νέα δεδομένα για τα φαβορί και τα αουτσάιντερ.
Ο πρωταθλητής των μεταγραφών Πόρος, χτυπάει την υπέρβαση, αλλά το ερώτημα είναι αν τόσο γρήγορα και χωρίς φιλικά παιχνίδια, καταφέρει να παρουδιάσει ένα ομοιογενές σύνολο, που θα τον κάνει πρωταγωνιστή, για να χτυπήσει την άνοδο.
Δυνατή ομάδα θα έχουν ακόμη ο ΠΟΑ, που κράτησε τις δυνάμεις του, ο Αλμυρός, ο Ηρόδοτος, ενώ και ο Γιούχτας, ο οποιος ήταν το μεγάλο φαβορί στην αρχή της σεζόν, αν και αποδυναμώθηκε, έχει κρατήσει παίκτες με εμπειρία στις τάξεις του.
Το ΣΥΝΚΑ Χανίων, είχε ξεκινήσει εντυπωσιακά τη σεζόν με 4/4 και θα μπεί με το αβαντάζ των 12 βαθμών, στους αγώνες.
Ενώ και ο ιστορικός ΑΟΑΝ, είναι πάντα μια υπολογίσιμη δύναμη.
Γενικά, τα προγνωστικά, είναι μάλλον ανασφαλή, σε ένα πρωτάθλημα fast track, στο οποίο ερασιτέχνες ποδοσφαιριστές, θα δώσουν 11 παιχνίδια σε 2 μήνες, με κάποιες εμβόλιμες αγωνιστικές, τραυματισμούς, αλλά και τον φόβο του covid-19 και πιθανά κρούσματα, που μπορεί να επηρεάσουν την συνοχή των ομάδων, οι οποίες με εβδομαδιαία rapid-test και υγειονομικό πρωτόκολλο, θα προσπαθήσουν να βγάλουν σε πέρας την δύσκολη αυτή χρονιά και ένα πρωτάθλημα που διεξάγεται με όρους...παρωδίας!
Εμείς ευχόμαστε στους ποδοσφαιριστές να έχουν την υγειά τους, γιατί αυτό είναι πιο σημαντικό, απο τους όποιους αγωνιστικούς στόχους και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε!
Εστω και με αυτές τις συνθήκες πάντως, όλοι οι συμμετέχοντες, πέτυχαν την πρώτη τους νίκη, που δεν είναι άλλη απο την επιστροφή τους στο γήπεδο, μετά απο 5 μήνες απουσίας!