karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Οι ομάδες στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, επέστρεψαν στο γήπεδο μετά απο 5 μήνες, με τα σημάδια της αποχής να κάνουν την εμφάνιση τους και γενικά να επιβραβεύονται οι ομάδες, που είχαν κρατήσει το βασικό κορμό τους, όλο αυτό το διάστημα.

Η εμπειρία μέτρησε στα περισσότερα παιχνίδια, με τον Γιούχτα και τον Ηρόδοτο, να δείχνουν τα ...δόντια τους, με κορυφαίους και σκόρερ τον πολύπειρο Νίκο Κατασικοκέρη ο πρώτος και τον Δημήτρη Κοιλιάρα ο δεύτερος, απέναντι σε ΣΥΝΚΑ και Πλατανιά, ενώ την πιο ηχηρή νίκη της πρώτης αγωνιστικής της επανέναρξης πέτυχε ο ΑΟΑΝ, που κέρδισε τον Πόρο στο Γάζι με 0-2, με τους γηπεδούχους να χάνουν πολλές ευκαιρίες.

Γκέλαρε ο ΠΟΑ (2-2 με τον Αρη Σούδας) στο Ατσαλένιο, άφησε βαθμούς στη Νεάπολη (0-0) και ο Αλμυρός.

 

Δείτε στα παρακάτω VIDEOS γκολ απο την επανέναρξη στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής και δηλώσεις προπονητών.

 Γ.Κορτς

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γ' Εθνική: Eπανεκκίνηση με...εκπλήξεις στην Κρήτη

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο, που θα γίνει το Σάββατο (17/4, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ, για την 4η αγωνιστική των πλέι-άουτ, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ.

Το πέρας της 3ης αγωνιστικής έφερε τον ΟΦΗ, σε θέση παραμονής, με 24 βαθμούς, αφήνοντας πίσω την Λάρισα (23) και τον Παναιτωλικό (21).

Ο ΟΦΗ παραμένει αήττητος στα πλέι-άουτ με μια νίκη (ΠΑΣ Γιάννινα) και δυο ισοπαλίες (Βόλος-Απόλλων Σμύρνης), ωστόσο τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη και οι 4 τελευταίες αγωνιστικές αναμένεται να είναι "φωτιά".

Το σημαντικό πάντως για τον ΟΦΗ, είναι το γεγονός, ότι παρά την αγωνιστική του μετριότητα, έχει επί ημερών Νιόπλια, αντιληφθεί την σημασία του αποτελέσματος, που είναι το πιο σημαντικό απο όλα αυτή τη στιγμή για την κρητική ομάδα.

"Μην περιμένετε ποιότητα, είναι παιχνίδια δίχως αύριο" ανέφερε ο Νιόπλιας μετά την ισοπαλία του ΟΦΗ στη Ριζούπολη.

Η εικόνα της ομάδας, ήταν μέτρια σε συνδιασμό με τις σφοδρές της απουσίες, ωστόσο, κατάφερε να βάλει ένα πολύτιμο πόντο στην συλλογή της, στην προσπάθεια που κάνει, για να μείνει στην κατηγορία.

Στον ΟΦΗ το παιχνίδι με τον Ατρόμητο, έχει αξιολογηθεί ως πολύ σημαντικό, καθώς μετά ακολουθούν δυο συνεχόμενα εκτός έδρας παιχνίδια με Λαμία και Λάρισα, πριν τον τελευταίο "τελικό" με τον Παναιτωλικό, στο Γεντί Κουλέ.

Στον ΟΦΗ, ετοιμάζονται για το "καυτό" αυτό φινάλε, που θα κρίνει και τους κόπους όλης της χρονιάς.

Με τον Ατρόμητο, ο Νιόπλιας, περιμένει την κατάσταση του Νέιρα, για να δεί αν θα μπορεί να τον υπολογίζει.

Ενώ στο απουσιολόγιο, εξακολουθούν να είναι οι Γιαννούλης, Βαζ, Τσιλιανίδης, Ναμπί, Καστάνιος, Σόουζα.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στον Εργοτέλη, η νίκη επί του ΟΦΙεράπετρας (4-0), έβαλε φρένο, σε ένα αρνητικό σερί 6 αγώνων χωρίς νίκη (5 ήττες, μια ισοπαλία), αποτελέσματα που είχαν ρίξει το ηθικό της ομάδας και είχαν βάλει σε κίνδυνο την συμμετοχή της στα πλέι-όφ της Σούπερ Λίγκ 2.

Πλέον με το τρίποντο, ο Εργοτέλης, είναι σε θέση ισχύος, καθώς είναι στο +5 απο τον έβδομο Διαγόρα και χρειάζεται ένα πόντο, στα δυο παιχνίδια που απομένουν, για να ολοκληρώσει τον βασικό στόχο της συμμετοχής στα πλέι-όφ και απο εκεί και μετά, να διεκδικήσει, ότι καλύτερο προκύψει.

Ο Εργοτέλης, στα τελευταία δυο παιχνίδια της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, θα παίξει εκτός έδρας.

Πρώτα με την Παναχαική, την Κυριακή στην Πάτρα και μετά με τον Απόλλωνα Λάρισας, την επόμενη Τετάρτη στην Φιλιππούπολη.

Στην κρητική ομάδα, υπάρχει η πίστη, ότι ο Εργοτέλης, θα πάρει αποτελέσματα και στα δυο παιχνίδια και θα μπεί ανταγωνιστικά στα πλέι-οφ.

Στα αγωνιστκά, Απι και Νεράλ, παραμένουν στο απουσιολόγιο, στο οποίο προστέθηκε και ο Μποτέ, ο οποίος αποχώτησε τραυματίας απο το παιχνίδι με τον ΟΦΙεράπετρας. Αντίθετα, επιστρέφει στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, ο Σερβιλάκης.

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi