Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σαν σήμερα, πριν απο δυο χρόνια (14/4/2019), ο ΟΦΗ έβαλε ξανά το Κρητικό βόλει στα «σαλόνια».
Ο ΟΦΗ για πρώτη φορά στην ιστορία του, πέτυχε την άνοδο του στην Volley League και παραμένει ακόμη και σήμερα ο μοναδικός εκπρόσωπος της Κρήτης, στην μεγάλη κατηγορία.
Μετά απο δυο χρονιές, στις οποίες ο ΟΦΗ, κατάφερε να κρατηθεί στην Volley League και πηγαίνει για την τρίτη, στοχεύει να καθιερωθεί στην κατηγορία και να αποτελέσει μια διαχρονική δύναμη και στο Ελληνικό βόλει.
Ο άνθρωπος που εκπλήρωσε ένα προσωπικό του όραμα, με την άνοδο του ΟΦΗ στην Volley League και αποτελεί σήμερα το στυλοβάτη όχι μόνο του ΟΦΗ, αλλά και του Κρητικού βόλει, ο Γιάννης Δανδάλης, επισημαίνει ότι «αυτές οι στιγμές θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη μου. Σε μένα, στους προπονητές και τους παίκτες, σε όλους όσους, τα ζήσαμε απο κοντά. Καταφέραμε να φέρουμε τον ΟΦΗ, στην μεγάλη κατηγορία. Πλέον, έχοντας δυο χρόνια παρουσίας σε αυτήν, αποκτάμε την απαιτούμενη εμπειρία και προσπαθούμε να οργανωθούμε ακόμη περισσότερο, ώστε να μπορέσουμε να κοιτάξουμε κάποια στιγμή και ψηλότερα. Η Κρήτη, πρέπει να έχει ομάδα στην Volley League και το βόλει χρειάζεται το μέγεθος του ΟΦΗ. Ευχαριστώ όλους όσους στηρίζουν, αυτήν την προσπάθεια.
Εύχομαι του χρόνου, να έχουμε και τον κόσμο μας, κοντά μας, γιατί με την πανδημία, μας έλειψε πολύ φέτος.
Και καλώ όσους αγαπάνε το άθλημα ή όσους θέλουν να υποστηρίξουν την προσπάθεια μας, εντός ή εκτός Κρήτης, να έρθουν κοντά μας, για να ζήσουμε ακόμη καλύτερες στιγμές με τον αγαπημένο μας ΟΦΗ».
Στις 14/4/2019, ο ΟΦΗ κατακτά την πρώτη θέση στον όμιλο Νότου της Α2 στο φάιναλ-φορ που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο Νέας Ερυθραίας "Δημήτρης Καλαιτζής", με αντιπάλους την Κέρκη, τη Ρόδο και τη Δραπετσώνα και ανεβαίνει στην Volley League.
Mε προπονητή τον Δημήτρη Ζλατιλίδη και μια πολύ δυνατή ομάδα, o OΦΗ στα μπαράζ, κατακτάει αήττητος την άνοδο, κερδίζοντας στον τελικό τον Κέρκη Σάμου με 3-0 σετ (25-20, 25-19, 25-15).
Το φινάλε του αγώνα, έφερε ένα τρελό πανηγύρι για την άνοδο του ΟΦΗ.
Τεχνικό τιμ και παίκτες, έγιναν ένα κουβάρι για να πανηγυρίσουν την μεγάλη επιτυχία.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, ξάπλωσε συγκινημένος στο παρκέ.
Ενώ, ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης πανηγύρισε με το Κύπελλο στα χέρια και δάκρυα στα μάτια, για την μεγάλη του προσωπική δικαίωση, να πάρει τον ΟΦΗ στις χαμηλές κατηγορίες και να τον φέρει με πολύ κόπο και προσωπικό κόστος, στα «σαλόνια».
Οι παίκτες που αγωνίστηκαν στον τελικό:
Τα σετ: 3-0 (25-20, 25-19, 25-15).
ΟΦΗ (Ζλατιλίδης): Μονιάκης, Κομιτούδης 2, Μύρος, Τεφτσής, Κολτσιάκης 2, Σκαρλατίδης, Μπάσης 12, Αντιφάκος 12, Καρατζάς, Καρασαββίδης, Δημητριάδης, Τζελάτι 15, Εφραιμίδης 12.
*Η τελική κατάταξη του Φάιναλ-Φορ: 1.ΟΦΗ, 2. Κέρκης, 3. Ρόδος, 4. Δραπετσώνα.
Δείτε παρακάτω το συγκλονιστικό και ιστορικό παιχνίδι του ΟΦΗ, τους πανηγυρισμούς και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
Ο ΟΦΗ στο 68' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Ντε Γκουσμάν ανοίγει το σκορ και περοηγείται με 1-0 του Ατρομήτου στο Γεντί Κουλέ.
Το πέναλτι δόθηκε με τη χρήση VAR, σε χέρι του Σάλομον στο 66'.
Ο διαιτητής Φωτιάς αρχικά παρά τις διαμαρτυρίες των παικτών του ΟΦΗ, δεν έδειξε τίποτα, αλλά τελικά με παρέμβαση του VAR και αφού εξέτασε την φάση ο διαιτητής, έδειξε την άσπρη βούλα.
Ο Ολλανδός Ντε Γκουσμάν με ψύχραιμη εκτέλεση, έβαλε τον ΟΦΗ σε θέση οδηγού.
Στο 53' ο ΟΦΗ είχε μεγάλη ευκαιρία με τον Διαμαντή να παίρνει την κεφαλιά και τον τερματοφύλακα Γιαννιώτη του Ατρομήτου να κάνει εκπληκτική επέμβαση.
Γ.Κορτς
Ο Εργοτέλης ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την διπλή αποστολή εκτός έδρας που έχει μπροστά του.
Την Κυριακή (18/4, 2.45μμ) αγωνίζεται στην Πάτρα με την Παναχαική και την επόμενη Τετάρτη, αγωνίζεται στη Λάρισα, με τον Απόλλωνα.
H αποστολή του Εργοτέλη, δεν θα επιστρέψει στην Κρήτη, μετά τον αγώνα στην Πάτρα, αλλά θα μεταβεί στη Λάρισα, για την αναμέτρηση της Τετάρτης.
Στα δυο τελευταία παιχνίδια της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, ο Εργοτέλης ψάχνει ένα βαθμό, ώστε να εξασφαλίσει την συμμετοχή του στα πλέι-οφ, αν και στην κρητική ομάδα τονίζουν ότι θα παλέψουν για βαθμούς και στα δυο παιχνίδια, ώστε να μπούν με τις καλύτερες δυνατές προυποθέσεις στα πλέι-οφ.
Οι τραυματίες Νεράλ, Απι και Μποτέ, δεν είναι στα πάνα της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι.
Η αποστολή του Εργοτέλη και για τα δυο παιχνίδια αποτελείται από τους: Κατσιμήτρος, Τζελέπης, Κατσούρι, Ντουμάνης, Ποζατζίδης, Μαζουλουξής, Σαρρής, Μπάτζιος, Κόλα, Πέϊος, Μπουρσέλης, Μπουτσάκης, Τσέλιος, Κωστανάσιος, Μανουσάκης, Kwateng, Conraad, Πατρινός, Κοκκίνης, Σερβιλάκης, Θεοδωράκης, Αppi.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης απο την προπόνηση:
Ο Εργοτέλης με πρωινή προπόνηση η οποία διεξήχθη κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες λόγω του ισχυρού αέρα που έπνεε το πρωί στο Παγκρήτιο, ολοκλήρωσε την προετοιμασία του ενόψει του αυριανού αγώνα κόντρα στην Παναχαϊκή (18/04 , 14.45 ΕΡΤ3).
Η ομάδα μας σήμερα προπονήθηκε στο κεντρικό γήπεδο, πραγματοποιώντας προθέρμανση και δίτερμα.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Neral και Appi ενώ εκτός παρέμεινε σήμερα ο Botte.
Ο Γιάννης Ταουσιάνης ανακοίνωσε μετά το τέλος της προπόνησης τους 22 ποδοσφαιριστές που τα ταξιδέψουν τόσο στην Πάτρα όσο και στην Λάρισα καθώς η ομάδα θα παραμείνει εκτός Κρήτης έως την Τετάρτη που αντιμετωπίζει τον Απόλλωνα (21/04) στο πλαίσιο της τελευταίας στροφής της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.
Η αποστολή αποτελείται από τους: Κατσιμήτρος, Τζελέπης, Κατσούρι, Ντουμάνης, Ποζατζίδης, Μαζουλουξής, Σαρρής, Μπάτζιος, Κόλα, Πέϊος, Μπουρσέλης, Μπουτσάκης, Τσέλιος, Κωστανάσιος, Μανουσάκης, Kwateng, Conraad, Πατρινός, Κοκκίνης, Σερβιλάκης, Θεοδωράκης, Αppi.