Ο ΠΑΟΚ πήρε το εισιτήριο για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, καθώς επικράτησε και στο δεύτερο ημιτελικό, αυτή τη φορά με 2-1, της ΑΕΚ στην Τούμπα.
Ο «Δικέφαλος του Βορρά» είχε νίκησε 1-0 στο πρώτο παιχνίδι στο ΟΑΚΑ.
Το σκορ άνοιξε στο 69’ ο Γαλανόπουλος και ο ΠΑΟΚ ισοφάρισε στο 84’ με τον Κρμέντσικ, ενώ στο 60’ έχασε πέναλτι ο Βιεϊρίνια. Το τελικό 2-1 διαμόρφωσε στις καθυστερήσεις ο Ζίβκοβιτς.
Ο τελικός θα διεξαχθεί στις 22 Μαΐου με τον ΠΑΟΚ να αντιμετωπίζει τον Ολυμπιακό.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Ενας ακόμη αθλητής του ΟΦΗ, μπήκε στην Dream Team για τις θέσεις 5-8 της Volley League.
Mετά τον αρχηγό του ΟΦΗ Γιάννη Ρουμελιωτάκη και ο πασαδόρος του ΟΦΗ Μάρκος Γαλιώτος, επιλέχθηκε στην Dream Team του δευτέρου γύρου.
Η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ αναφέρει: "Μια ακόμη σημαντική επιτυχία για την ομάδα βόλει του ΟΦΗ μας.
Ο πασαδόρος του ΟΦΗ, Μάρκος Γαλλιώτος, μπήκε στην Dream Team του δευτέρου γύρου, της Volley League, για τις θέσεις 5-8.
Να σημειωθεί, ότι, νωρίτερα και ο αρχηγός του ΟΦΗ, Γιάννης Ρουμελιωτάκης, είχε μπεί στην Dream Team του πρώτου γύρου των πλέι-άουτ.
Μπράβο Μάρκο!".
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πάσχα στο γήπεδο, θα κάνει ο Εργοτέλης, καθώς την Τετάρτη του Πάσχα (5/5, 3.30μμ-ΕΡΤ3) τον περιμένει το παιχνίδι της χρονιάς στη Λειβαδιά, στο οποίο η κρητική ομάδα, θα παίξει τα...ρέστα της, για τη διεκδίκηση της ανόδου.
Με την διαφορά στο -5, ο Εργοτέλης παίζει ουσιαστικά το τελευταίο του χαρτί, για την διεκδίκηση της δεύτερης θέσης, που έχει σήμερα ο Λεβαδειακός και ενώ απομένουν 4 παιχνίδια για τη λήξη της αγωνιστικής περιόδου.
Στην κρητική ομάδα η ψυχολογία είναι καλή, μετά τη νίκη αλλά και την αξιόπιστη εμφάνιση κόντρα στο Διαγόρα (3-1), ωστόσο και ο αντίπαλος, είναι ανεβασμένος καθώς πέτυχε μεγάλο διπλό στη Νίκαια επί του Ιωνικού (2-3) και χτυπάει ακόμη και την πρώτη θέση, αν κερδίσει τον Εργοτέλη και σταβοπατήσει ο πρωτοπόρος Ιωνικός στα Χανιά.
Σε κάθε περίπτωση, στον Εργοτέλη, προετοιμάζονται για ένα μεγάλο ντέρμπι με τον Λεβαδειακό.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Γιάννη Ταουσιάνη, οι παίκτες θα έχουν ρεπό την Μεγάλη Παρασκευή και το Μεγάλο Σάββατο, έχουν άπαντες...ραντεβού στο γήπεδο!