Ο Ζόσε Μουρίνιο επιστρέφει στην Ιταλία, και Serie A έπειτα από 11 χρόνια, για λογαριασμό της Ρόμα.
O Special One το 2008 έως το 2010 είχε αναλάβει την τεχνική ηγεσία της Ίντερ, κατακτώντας μαζί της ένα Champions League, δύο Πρωταθλήματα Ιταλίας, ένα Κύπελλο Ιταλίας και ένα ιταλικό Super Cup!
Στο πρωτοσέλιδό της η μεγάλη Ιταλική αθλητική εφημερίδα "Gazzetta dello Sport" έχει τον Ζοζέ Μουρίνιο ως Ιούλιο Καίσαρα, με αφορμή την συμφωνία του με τη Ρόμα, κάνοντας λόγο για το "κόλπο γκρόσο" της Ιταλικής ομάδας, μετά την λύση της συνεργασίας του Μουρίνιο με την Τότεναμ, στις 19 Απριλίου.
Η Ρόμα ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα το deal με τον 58χρονο τεχνικό, ο οποίος θα αναλάβει την ομάδα της «αιώνιας πόλης» από τη νέα σεζόν, αντικαθιστώντας τον Πάουλο Φονσέκα.
O Μουρίνιο στις πρώτες του δηλώσεις ως νέος τεχνικός της Ρόμα, τόνισε: «Μετά από συναντήσεις με την ιδιοκτησία, αμέσως κατάλαβα τη φιλοδοξία τους για τη Ρόμα. Μαζί θέλουμε να φτιάξουμε ένα πρότζεκτ που θα νικά! Το απίστευτο πάθος των οπαδών με έπεισε να δεχτώ τη δουλειά. Δεν μπορώ να περιμένω να αρχίσει η επόμενη σεζόν. Πάμε Ρόμα!».
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πάσχα στο γήπεδο, θα κάνει ο Εργοτέλης, καθώς την Τετάρτη του Πάσχα (5/5, 3.30μμ-ΕΡΤ3) τον περιμένει το παιχνίδι της χρονιάς στη Λειβαδιά, στο οποίο η κρητική ομάδα, θα παίξει τα...ρέστα της, για τη διεκδίκηση της ανόδου.
Με την διαφορά στο -5, ο Εργοτέλης παίζει ουσιαστικά το τελευταίο του χαρτί, για την διεκδίκηση της δεύτερης θέσης, που έχει σήμερα ο Λεβαδειακός και ενώ απομένουν 4 παιχνίδια για τη λήξη της αγωνιστικής περιόδου.
Στην κρητική ομάδα η ψυχολογία είναι καλή, μετά τη νίκη αλλά και την αξιόπιστη εμφάνιση κόντρα στο Διαγόρα (3-1), ωστόσο και ο αντίπαλος, είναι ανεβασμένος καθώς πέτυχε μεγάλο διπλό στη Νίκαια επί του Ιωνικού (2-3) και χτυπάει ακόμη και την πρώτη θέση, αν κερδίσει τον Εργοτέλη και σταβοπατήσει ο πρωτοπόρος Ιωνικός στα Χανιά.
Σε κάθε περίπτωση, στον Εργοτέλη, προετοιμάζονται για ένα μεγάλο ντέρμπι με τον Λεβαδειακό.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Γιάννη Ταουσιάνη, οι παίκτες θα έχουν ρεπό την Μεγάλη Παρασκευή και το Μεγάλο Σάββατο, έχουν άπαντες...ραντεβού στο γήπεδο!
Ο Εργοτέλης με σπουδαία εμφάνιση, γκολ, δοκάρια, χαμένο πέναλτι και ευκαιρίες κέρδισε με 3-1 το Διαγόρα και ξεκίνησε με το δεξί την μάχη των πλέι-οφ της Σούπερ Λίγκ 2.
Με τη νίκη αυτή ο Εργοτέλης, έμεινε ζωντανός στην μάχη της δεύτερης θέσης.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Γ.Κορτς