"Φωτιά" στην κορυφή της Σούπερ Λίγκ 2, έβαλε το διπλό του Λεβαδειακού στη Νίκαια, επί του Ιωνικού με 2-3.
Ο Λεβαδειακός με τη νίκη αυτή, έμεινε μόνος δεύτερος και πλησίασε στους τρείς πόντους, τους πρωτοπόρους.
Το γκολ της νίκης του Λεβαδειακού, πέτυχε στις καθυστερήσεις, ο Μυτίδης.
Ο Εργοτέλης, με τη νίκη επί του Διαγόρα, έμεινε στο -5 απο τη δεύτερη θέση και όλα θα κριθούν για αυτόν στο μεγάλο ντέρμπι με τον Λεβαδειακό εκτός έδρας, την Τετάρτη του Πάσχα.
Τα Χανιά πήραν το "Χ" στην Ξάνθη, αλλά παρέμειναν στο -8 απο τη δεύτερη θέση.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ισόπαλο χωρίς τέρματα, έληξε το ντέρμπι κορυφής στα Χανιά, ανάμεσα στο ΣΥΝΚΑ και τον ΠΟΑ (0-0).
Η ομάδα τω Χανίων, παρέμεινε στην πρώτη θέση, με τον ΠΟΑ, να είναι στο -2 δεύτερος, με συγκάτοικο τον Ηρόδοτο, ο οποίος με γκολ στο 95' πήρε μεγάλο διπλό στη Νεάπολη (0-1) και έμεινε ζωντανός στην μάχη της ανόδου.
Ηττα, που τον βάζει σε μεγάλους μπελάδες, για τον Πόρο, ο οποίος ηττήθηκε στο Ατσαλένιο με 1-3 απο τον Ρεθυμνιακό.
Εχασε έδαφος ο Γιούχτας, ο οποίος έμεινε στο 0-0 με τη Δαμάστα.
Νέα νίκη ο ΑΟΑΝ με 4-0 επί της Αναγέννησης Ιεράπετρας. Στο -3 απο την πρώτη θέση η ιστορική ομάδα του Αγίου Νικολάου.
Γ.Κορτς
Μια όμορφη ενέργεια απο τον πρόεδρο της Επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, Συμμεών Καμπάκα.
Η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, μπορεί να παραμένει σε λοκ-ντάουν, καθώς η Β' Εθνική μαιταιώθηκε λόγω της πανδημίας, αλλά στον ΟΦΗ, προσπαθούν να διατηρήσουν το οικογενειακό κλίμα.
Με πρωτοβουλία του προέδρου της Επιτροπής μπάσκετ, μοιράστηκαν, σε όλους τους παίκτες και το επιτελείο της ομάδας, λαμπάδες με το σήμα του ΟΦΗ και τα ονόματα των αθλητών, αλλά και λαμπροκούλουρα και οι παίκτες του ΟΦΗ, είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ευχές για το Πάσχα, περιμένοντας κάποια στιγμή να ξανασμίξουν στο γήπεδο, για προπονήσεις.
Η ενέργεια αυτή, του προέδρου της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, έτυχε πολύ θετικών σχολίων απο όλη την ομάδα, το κλίμα της οποίας παραμένει οικογενειακό και αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Γ.Κορτς