Ο Μίλτος ήταν και στο Γεντί Κουλέ.
Στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιτωλικό, η συγκίνηση όλων στο γήπεδο του ΟΦΗ ήταν έντονη, την ώρα που κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή για τον παλαίμαχο άσο του ΟΦΗ, που έφυγε σε ηλικία 62 ετών, λόγω προβλημάτων με την καρδιά του.
Το χειροκρότημα όλων ήταν έντονο, για τον Μίλτο Ανδρεανίδη, που έγραψε την δική του ιστορία με τον ΟΦΗ, σε αυτό το γήπεδο.
Οι παλιοί του συμπαίκτες Μύρων Σηφάκης και Μανώλης Πατεμτζής, έσπευσαν να βάλουν στην θέση που καθόταν, μια φανέλα με το σήμα του και μερικά λουλούδια.
Να σημειωθεί ότι οι παίκτες του ΟΦΗ, αγωνίστηκαν με μαύρα περιβραχιόνια, για να τιμήσουν τη μνήμη του παλαίμαχου άσου.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κηδεύτηκε με τη φωτογραφία που φυλάει το Κύπελλο του ΟΦΗ
Στην Ελλάδα βρίσκεται ο Αιγύπτιος ιδιοκτήτης του Εργοτέλη Μάγκεντ Σάμι και θα είναι "παρών" στον τελικό που δίνει ο Εργοτέλης την Τετάρτη (19/5) στη Νίκαια, με τον Ιωνικό, με στόχο την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 1.
Η παρουσία του Σάμι, έχει πολλαπλά μηνύματα για το πως αντιμετωπίζουν στον Εργοτέλη, το παιχνίδι της χρονιάς, καθώς ποτέ ξανά επί ημερών του Αιγύπτιου ιδιοκτήτη, ο Εργοτέλης, δεν έχει φτάσει τόσο κοντά στην άνοδο.
Μάλιστα ο Σάμι, έδωσε το "παρών" και στην εκδίκαση της προσφυγής του άλλοτε παίκτη της ομάδας Ηλία Αναστασάκου, ο οποίος (μαζί με 12 άλλους παίκτες απο το παρελθόν) διεκδικεί χρήματα που του όφειλε, η παλιά ΠΑΕ.
Σύμφωνα με το Footballnews.gr ο Εργοτέλης, επιχείρησε να αποδείξει ότι η νέα ΠΑΕ, δεν έχει καμία σχέση με την παλιά που χρεοκόπησε και πλέον ο σύλλογος έχει νεο ΑΦΜ, ζήτημα που απασχολεί και άλλες ΠΑΕ που έχουν εκκαθαριστεί, όπως ο ΟΦΗ, η ΑΕΚ, ο Αρης κλπ, με διεκδικήσεις οφειλών απο ποδοσφαιριστές του παρελθόντος.
Σύμφωνα με το δημοσιεύμα, ο Σάμι στην τοποθέτηση του, στην επίλυση οικονομικών διαφορών ανέφερε ότι «το 2017 προσκλήθηκα από τον ΟΦΗ, γιατί έψαχναν επενδυτή. Πρόκειται για μία δημοφιλής ομάδα με πολλούς οπαδούς. Ανακάλυψα ότι είχε αρκετά χέη. Μου είπαν τότε ότι ο Εργοτέλης δεν είχε και έτσι επένδυσα εκεί». Σε ερώτηση του Γρηγορίου τι θα κάνει αν η συγκεκριμένη προσφυγή ευδοκιμήσει και από τη στιγμή που ακολουθούν άλλες 12, απάντησε: «Θα χάσω το ενδιαφέρον μου. Έκανα ό,τι μου είπαν. Δικηγόροι μου είπαν ότι δεν υπάρχουν χρέη. Δεν θα είναι δίκαιο να συμμετέχω...».
Ενώ ο νομικός της ΠΑΕ Χαρης Γρηγορίου, υποστήριξε ότι «ο Σάμι το 2017 θέλει ν' αγοράσει τον ΟΦΗ και δεν το κάνει λόγω οφειλών. Έχει μία νοικουρεμένη ομάδα στην Αίγυπτο και πήρε ειδική άδεια μεγαλομετόχου από την ΕΕΑ γιατί είχε βεβαιώσεις λογιστών, δικηγόρων και πραγματογνωμόνων ότι δεν υπάρχουν οφειλές. Η ΠΑΕ έχει διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά ως προς την εικόνα. Διαφορετικό σήμα, αλλού τα γραφεία, τριμελές ΔΣ, καμία σχέση μετοχικά ή διοικητικά με την προηγούμενη. Κοινό χαρακτηριστικό το Παγκρήτιο το οποίο είναι Δημόσιο Ακίνητο και το μισθώνουν 11 ομάδες. Ο ΠΣΑΠ βεβαίωσε τον Ιανουάριο ότι δεν υπάρχει καμία απαίτηση. Ο Σάμι δεν γνωρίζει ούτε κατ' όψιν τον Αναστασάκο".
Στον Εργοτέλη ευελπιστούν ότι θα δικαιωθούν.
Γ.Κορτς
«Ο Δημήτρης είναι κομμάτι της ιστορίας του ΟΦΗ» ανέφερε ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ βόλει, Γιάννης Δανδάλης για την επιστροφή του Δημήτρη Ζλατιλίδη, στην ομάδα απο το πόστο του Γενικού Αρχηγού.
Οπως ανέφερε, ο Γιάννης Δανδάλης, «ο Δημήτρης όλα αυτά τα χρόνια έχει βοηθήσει ως παίκτης και ως προπονητής. Νομίζω ότι η επάνοδος του με το νέο ρόλο, είναι κα΄τι σημαντικό και θα προσφέρει αρκετά και με τις γνώσεις του, αλλά και με το χαρακτήρα που έχει».
Ο Δημήτρης Ζλατιλίδης, ο προπονητής με τον οποίο το βόλει του ΟΦΗ ανέβηκε πριν απο δυο χρόνια για πρώτη φορά στην Volley League, φάνηκε συγκινημένος για την επιστροφή του.
Οπως ανέφερε «μετά απο ένα χρόνο αποχής απο τον οργανισμό του ΟΦΗ, αν και για μένα είμαι πάντα ζωντανό κύταρο του οργανισμού, γίνεται και επίσημα μια επιστροφή. Ο ρόλος μου θα είναι διαφορετικός πια. Εχουμε βάλει με τον πρόεδρο ένα μακροπρόθεσμο πλάνο, για να μπορέσουμε να εξελίξουμε την ομάδα του βόλει. Με δουλειά και συνέπεια θα προσπαθήσουμε να καταφέρουμε πράγματα. Αναλαμβάνω ένα διαφορετικό ρόλο σαν Γενικός Αρχηγός. Θα ρίξουμε βάση στο οργανωτικό κομμάτι της ομάδας, με ένα αξιόλογο προπονητή και ένα τιμ παικτών που θα φτιάξουμε τις επόμενες μέρες. Ελπίζουμε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στον ανταγωνισμό των 8 ομάδων και να κάνουμε με την ομάδα ένα βήμα μπροστά».
Γ.Κορτς
Δείτε τις δηλώσεις τους, στο παρακάτω VIDEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ