Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τον Μιχάλη Μπούση, «έδειξε» ο Νίκος Νιόπλιας, ως κύριο λόγο της αποδοχής της πρότασης του ΟΦΗ, ώστε να συνεχίσει στην τεχνική ηγεσία της ομάδας, για τα επόμενα δυο χρόνια.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ μίλησε για το «τηλεφώνημα που μου έκανε ο κ. Μπούσης και το θέλω του να παραμείνω στην ομάδα».
Ο Νιόπλιας προανήγγειλε ότι δεν θα δεί «φιλικά, αλλά μόνο επαγγελματικά. Μόνο έτσι θα πετύχουμε» την παρουσία του στην τεχνική ηγεσία της ομάδας και προανήγγειλε αλλαγές στο ρόστερ και «ξεκαθάρισμα» όπως είπε, καθώς οι 31 παίκτες που έχει σήμερα ο ΟΦΗ είναι παρά πολλοί, για τον δικό του σχεδιασμό.
Οπως ανέφερε «δεν μπορείς να κάνεις ούτε προπόνηση με 31 παίκτες. Δεν έχεις καλό κλίμα στα αποδυτήρια. Θα μειωθεί το ρόστερ. Θα ξεκαθαρίσουμε το ρόστερ» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Νιόπλιας είπε ότι «έχουμε ένα κορμό παικτών, που είναι καλοί παίκτες», ωστόσο ανέφερε ότι «έχουμε καλούς παίκτες, αλλά χρειαζόμαστε και καλούς παίκτες».
Για το Νιόπλια, ο στόχος του ΟΦΗ τη νέα σεζόν, θα πρέπει να είναι «η σταθεροποίηση, γιατί τρία χρόνια είμαστε ασανσέρ. Αν δεν έρθει αυτό, δεν θα μπορούμε να πάμε πιο ψηλά».
Ενώ οραματίζεται «μια ομάδα δυνατή στο σπίτι της. Να έχει μια αγωνιστική ταυτότητα. Δεν πρέπει να έχουμε τα πάνω-κάτω».
Για αποφάσεις σε σχεδιασμό, συνεργάτες και μεταγραφές, ανέφερε ότι είναι ακόμη νωρίς, καθώς όπως είπε «η ομάδα έχει χρόνο, καθώς πλέον θα υπάρχουν πολλοί επεύθεροι παίκτες, που δεν υπήρχαν το περασμένο καλοκαίρι λόγω της πανδημίας».
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις τοποθετήσεις του προπονητή του ΟΦΗ.
«Στόχος του ΟΦΗ πρέπει να είναι μια καλύτερη πορεία και αν είναι εφικτή η 5η θέση» ανέφερε το πρώτο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, Ακης Δαρίδης. Ο 30χρονος λίμπερο απο την Ορεστιάδα, ανέφερε για την επιλογή του να πεί το ναί στην πρόταση του ΟΦΗ, ότι «είμαι χαρούμενος που θα παίξω στον ΟΦΗ. Γνωρίζω τον προπονητή, τον τεχνικό διευθυντή και γενικά τους ανθρώπους της ομάδας. Δεν θα έχω πρόβλημα προσαρμογής. Πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε μια καλή πορεία, να παίξουμε καλό βόλει και να είμαστε ανταγωνιστικοί απέναντι στις μεγάλες ομάδες. Θα δουλέψουμε σκληρά για αυτό και ταμείο θα κάνουμε στο τέλος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΙΟΜΗ
Ο Νίκος Νιόπλιας συγκίνησε μετά το 2-2 του ΟΦΗ με τον Παναιτωλικό, στο τελευταίο παιχνίδι της σεζόν, μιλώντας για τον αείμνηστο Μίλτο Ανδρεανίδη, τον οποίο όπως είπε δεν πρόλαβε να χαιρετήσει.
«Μετά τη νίκη με τη Λαμία, είπα στον κουμπάρο του, Μανώλη Πατεμτζή, να τον πάρουμε τηλέφωνο, στο Ωνάσειο, που ήταν. Τελικά δεν τα κατάφερα να μιλήσω μαζί του και μερικές μέρες μετά έφυγε».
Ο Νιόπλιας μίλησε και για τα λόγια που του είπε ο Μίλτος Ανδρεανίδης όταν ανέλαβε τον ΟΦΗ.
"Οταν ανέλαβα, μου λέει Κοκο θα κάνουμε καμία νίκη; Το πίστευε, ότι θα τα καταφέρουμε. Συλλυπητήρια στην οικογένεια του. Ηταν παίκτης καρδιάς και προδόθηκε απο αυτό. Δύσκολη μέρα για μας. Με τον Μίτλο σχεδόν ήρθαμε μαζί απο την Μακεδονία. Παιδί γελαστό. Ημασταν πολύ καλοί φίλοι».
Για το παιχνίδι, ο Νίκος Νιόπλιας, ανέφερε ότι «είμαι χαρούμενος. Καταφέραμε κάτι δύσκολο. Μην κρυβόμαστε. Ευτυχώς και το τελειώσαμε την περασμένη εβδομάδα. Εχουμε πολλά προβλήματα. Αδικήσαμε τους εαυτούς μας. Ξέρουμε γιατί ήρθε το αποτέλεσμα. Κάναμε κάποιες αλλαγές. Αυτούς τους λόγους, θα τους αξιοποίησουμε το καλοκαίρι».
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ