karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Οι παίκτες του ΟΦΗ, έφυγαν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές και θα επιστρέψουν στις 28 Ιουνίου, για το ξεκίνημα της προετοιμασίας της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Κάποιοι δεν θα επιστρέψουν και ένας απο αυτούς πιθανότατα θα είναι ο Ρικάρντο Βαζ.

Ο Πορτογάλος εξτρέμ του ΟΦΗ, με μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φαίνεται να αποχαιρετάει τον ΟΦΗ και την Κρήτη.

"Κρήτη, σε ευχαριστώ" αναφέρει ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός, που έμεινε 2.5 χρόνια στο κρητικό συγκρότημα και πάντα πάλευε για μια θέση στο βασικό σχήμα.

Ο Πορτογάλος έχασε την χρονιά λόγω χιαστού, αλλά πλέον έχει επιστρέψει.

Ο Βαζ, μένει ελεύθερος το καλοκαίρι και όλα δείχνουν ότι το συμβόλαιο του, δεν θα ανανεωθεί.

Το ρόστερ  του ΟΦΗ είναι ήδη μεγάλο, ο Νίκος Νιόπλιας, προανήγγειλε ξεκαθάρισμα, ενώ και στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Μιχάλης Μπούσης, ανήγγειλε ότι θα γίνουν 7-8 μεταγραφές, για να μπορέσει η ομάδα να ανεβάσει το επίπεδο της.

Αυτό σημαίνει ότι οι αποχωρήσεις θα είναι αρκετές.

 

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Εργοτέλη, Γιώργος Στειακάκης, που βρέθηκε στη Νίκαια και κατήγγειλε τραμπουκισμούς, στον αγώνα που έκρινε την άνοδο, επανέρχεται με νέα του ανάρτηση, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

"Τι έγινε στα αποδυτήρια στο ημίχρονο εις βάρος των διαιτητών; Κανένας δεν άκουσε και δεν είδε; Ήταν εκεί παρατηρητές και αστυνομία; Και, αν όχι, γιατί δεν ήταν; Επίτηδες;" αναφέρει μεταξύ άλλων, ο Γιώργος Στειακάκης, ο οποίος δημοσιεύει μια φωτογραφία απο το παιχνίδι του πρώτου γύρου, που δείχνει τον πρόεδρο του Ιωνικού και φιλάθλους της ομάδας, στα κάγκελα του Παγκρητίου σταδίου.

Οπως λέει "και τότε το έγραψα ότι θα βγάλουν πρόβλημα αν δεν ελεγχθεί το παραβατικό φαινόμενο Ιωνικός".

Ενώ για το παιχνίδι της Νίκαιας, αναφέρει πως "μέσα στο γήπεδο (κερκίδες και αγωνιστικό χώρο) τουλάχιστον 70-80 άτομα να βρίζουν, απειλούν και προπηλακίζουν ανενόχλητοι".

Η ανάρτηση του Γιώργου Στειακάκη:

"Στο Παγκρήτιο στις 17-1-2021, την πρώτη αγωνιστική, είχε έρθει ο πρόεδρος του Ιωνικού (ο κάτω δεξιά) με πρωτοπαλίκαρα που γυάλιζε το μάτι τους. Και τότε το έγραψα ότι θα βγάλουν πρόβλημα αν δεν ελεγχθεί το παραβατικό «φαινόμενο Ιωνικός».

Αυτοί στη φωτογραφία είναι ο,τι πιο «πολιτισμένο» διαθέτει αυτός ο Σύλλογος, συγκρίνοντας τους με αυτούς που είδαμε την Τετάρτη 19-1-2021. Και ήταν χθες μέσα στο γήπεδο (κερκίδες και αγωνιστικό χώρο) τουλάχιστον 70-80 άτομα να βρίζουν, απειλούν και προπηλακίζουν ανενόχλητοι.
Και ερωτώ:
1. Ούτε γάτα ούτε ζημιά; Ό,τι έγινε; Υπάρχει κράτος ή όχι;
2. Θα υπάρξει κάποια συνέπεια για αυτούς που σχεδίασαν και υλοποίησαν τσαμπουκά αυτή την παρανομία παραβιάζοντας κάθε νόμο;
3. Για αυτούς που άφησαν παρανόμως όλους αυτούς να εισέλθουν στο γηπεδο κατά παράβαση της νομοθεσίας; Και μάλιστα να βρίζουν και να προπηλακίζουν μπροστά στα μάτια τους.
4. Αν δεν ήταν μέσα στο γήπεδο η ορδή των τρομοκρατών, η έκβαση του αγώνα θα ήταν η ίδια;
5. Τι έγινε στα αποδυτήρια στο ημίχρονο εις βάρος των διαιτητών; Κανένας δεν άκουσε και δεν είδε; Ήταν εκεί παρατηρητές και αστυνομία; Και, αν όχι, γιατί δεν ήταν; Επίτηδες;
6. Και μια τελευταία ερώτηση: Ξέρετε, κύριοι εκπρόσωποι του οργανωμένου (sic) κράτους, τι παθαίνει η κοινωνία όταν εσείς καλοπιάνετε και ταΐζετε το κτήνος;"

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νάτοι, νατοι οι πρωταθλητές-Συγκινητική υποδοχή στον Εργοτέλη

Καταγγέλει ο Εργοτέλης: Σφαγέας ο Φωτιάς, μπράβοι, τραμπούκοι και υπόκοσμος στη Νίκαια

Πως έχασε την άνοδο ο Εργοτέλης-Οι επίμαχες φάσεις στη Νίκαια (VIDEO)

Απο τον παράδεισο στην κόλαση ο Εργοτέλης-Εχασε ιστορική ευκαιρία για την άνοδο!

Ανοδο ο Ιωνικός, μπαράζ η Ξάνθη-Η τελική βαθμολογία

 

Βαρύ πένθος στον ΟΦΗ, με το θάνατο του θρυλικού Γενικού Αρχηγού της ομάδας, Κώστα Ρεπανάκη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 75 ετών.

Συλλυπητήριες ανακοινώσεις για τον αείμνηστο παράγοντα του ΟΦΗ, εξέδωσαν ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η ΠΑΕ ΟΦΗ, της διοικήσεις των οποίων και υπηρέτησε.

Αλλά και οι παλαίμαχοι του ΟΦΗ, στους οποίους ο Κώστας, ήταν πολύ αγαπητός, ειδικά στην εποχή της δεκαετίας του '70 και του '80, όπου ο Κώστας Ρεπανάκης, ήταν Γενικός Αρχηγός.

"Υπήρξε ένας μεγάλος παράγοντας, σε πολύ δύσκολες εποχές. Αφησε το στίγμα του στον ΟΦΗ και έγραψε ιστορία" αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ. 

Ενώ και η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, με την σειρά της, αναφέρει ότι "ηταν πάντα κοντά στον σύλλογο με αγάπη και ανιδιοτέλεια, γι’ αυτό και μένει στην ιστορία ως ένας από τους ανθρώπους που έγραψαν τη δική τους ιστορία στην ομάδα μας!".

Ο πρόεδρος των παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, Σήφης Κορωνάκης, είχε Γενικό Αρχηγό τον Κώστα Ρεπανάκη.

"Δυστυχώς έφυγε για το μεγάλο ταξίδι, ο φίλος, αδερφός, μεγάλος παρπαγοντας του ΟΦΗ Κώστας Ρεπανάκης. Kώστα, καλό Παράδεισο" γράφει στην σελίδα του στο Facebook.

Η κηδεία του ιστορικού παράγοντα του ΟΦΗ, θα γίνει την Τρίτη 25/5 στις 5μμ στο Νέο Κοιμητήριο.

 

Αναλυτικά οι ανακοινώσεις:

O Ερασιτέχνης ΟΦΗ:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια, για τον χαμό, του θρυλικού Γενικού Αρχηγού της ομάδας μας, Κώστα Ρεπανάκη.
Ο Κώστας, θα μείνει στο μυαλό και την καρδιά μας, σαν ένας άνθρωπος ταυτισμένος με τον ΟΦΗ μας.
Ο ΟΦΗ ήταν όλη του η ζωή. Η καθημερινότητα του,η μεγάλη του αγάπη, η καψούρα του.
Υπήρξε ένας μεγάλος παράγοντας, σε πολύ δύσκολες εποχές.
Αφησε το στίγμα του στον ΟΦΗ και έγραψε ιστορία.
Ηταν πάντα κοντά στις δραστηριότητες του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και τον υπηρέτησε επίσης διοικητικά επί σειρά ετών και μάλιστα με το γνωστό του πάθος.
Ο ΟΦΗ, έγινε φτωχότερος, με την απώλεια του Κώστα Ρεπανάκη.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Καλό ταξίδι Κώστα. Καλό Παράδεισο!

H  ΠΑΕ ΟΦΗ 1925: Ένας από τους ιστορικούς παράγοντες της ομάδας μας δεν είναι πια κοντά μας! Ο Κώστας Ρεπανάκης έζησε μια ζωή αφιερωμένη στον ΟΦΗ. Από τη δεκαετία του ’70 υπηρέτησε την ομάδα μας τόσο από τη θέση του γενικού αρχηγού, όσο και από οποιαδήποτε άλλη θέση του ζητήθηκε, με μοναδικό σκοπό την καταξίωση του ΟΦΗ στα δύσκολα χρόνια της αλλαγής του πρωταθλήματος από ερασιτεχνικό σε επαγγελματικό. Ήταν πάντα κοντά στον σύλλογο με αγάπη και ανιδιοτέλεια, γι’ αυτό και μένει στην ιστορία ως ένας από τους ανθρώπους που έγραψαν τη δική τους ιστορία στην ομάδα μας!

ΠΟΑ: Το Δ.Σ του Π.Ο.Α εκφράζει την θλίψη του στην είδηση του θανάτου του Κώστα Ρεπανάκη, ενός ανθρώπου που υπηρέτησε επί σειρά ετών με πάθος την ομάδα του, τον Ο.Φ.Η.
Μεταφέρουμε στην οικογένεια και στους οικείους του τα θερμά μας συλλυπητήρια.

Οι Παλαίμαχοι του Εργοτέλη:  Η οικογένεια του Γ.Σ Παλαίμαχων Εργοτέλη ΄΄ Μανώλης Σταυρουλάκης΄΄ εκφράζει την βαθιά της θλίψη για την ¨απώλεια¨ του Κώστα Ρεπανάκη. Εκφράζουμε τα θερμά συλλυπητήριά μας στην οικογένεια του. Καλό Παράδεισο Κώστα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πένθος στον ΟΦΗ-Εφυγε ο θρυλικός Γενικός Αρχηγός

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi