Τέσσερα ιστορικά στελέχη του ΟΦΗ, οι πρώην πρόεδροι Νίκος Δουλουφάκης, Κώστας Καζανάκης, Βασίλης Ξημέρης, αλλά και πρόεδρος των παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ Σήφης Κορωνάκης, μίλησαν στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, για τον θρυλικό Γενικό Αρχηγό του ΟΦΗ, Κώστα Ρεπανάκη, που έφυγε σε ηλικία 75 ετών.
Οι ίδιοι περιγράφουν τον ιστορικό παράγοντα όπως τον έζησαν στην πολυετή παραγοντική του διαδρομή του στον ΟΦΗ.
Η περιουσία που ξόδεψε για τον ΟΦΗ, η αγάπη που του είχαν οι παίκτες ως Γενικό Αρχηγό, τα δύσκολα χρόνια του Νίκου Αλέφαντου στον ΟΦΗ.
Ο πρωταγωνιστικός του ρόλος στον ερχομό της οικογένειας Βαρδινογιάννη στον ΟΦΗ, μαζί με το Νίκο Δουλουφάκη, σε δύσκολες εποχές του ΟΦΗ.
Τα 17 χρόνια που έκανε αργότερα στην διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, μαζί με τον Βασίλη Ξημέρη.
Η αγάπη του για τον ΟΦΗ, που ήταν πάνω και απο την οικογένεια του και άλλα πολλά, για τον αείμνηστο παράγοντα που έφυγε για το μεγάλο ταξίδι.
Ακούστε στο παρακάτω ηχητικό απόσπασμα πως περιγράφουν τον Κώστα Ρεπανάκη, άνθρωποι που τον έζησαν στον ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Υπήρξε μεγάλος παράγοντας-Το αντίο στοιστορικό στέλεχος του ΟΦΗ
Πένθος στον ΟΦΗ-Εφυγε ο θρυλικός Γενικός Αρχηγός
Στην 7η θέση του πρωταθλήματος της Α’ Εθνικής γυναικών συνεχίζει η ομάδα του ΟΦΗ, μετά την ήττα της στην Χαλκίδα με 2-1 απο τις Αβαντίδες Χαλκίδας, για την 8η αγωνιστική.
Πρώτη ήττα και για τα κορίτσια του Εργοτέλη, που ηττήθηκαν 3-2 από την Ολυμπιάδα Υμηττού στο γήπεδο «Ν. Καζαντζάκης» του Μαρτινέγκο.
Ο Εργοτέλης συνεχίζει στην 4η θέση με 12 βαθμούς.
Ηττα του ΟΦΗ στη Χαλκίδα
Τα κορίτσια του ΟΦΗ δεν μπήκαν καλά στο παιχνίδι και βρέθηκαν να χάνουν στο πρώτο ημίχρονο με 2-0.
Με εύστοχο χτύπημα πέναλτι της Κυδωνάκη, ο ΟΦΗ ξαναμπήκε στο παιχνίδι στο δεύτερο ημιχρονο, μείωσε σε 2-1, αλλά δεν κατάφερε να πετύχει ένα δεύτερο γκολ και να πάρει έστω την ισοπαλία στο παιχνίδι.
Αυτή ήταν η πρώτη ήττα για το κορίτσια του Σταμάτη Μαματζάκη, που έχουν ακόμη δυο νίκες και τρείς ισοπαλίες.
ΟΦΗ: Πίττα, Παπακωσταντή, Σηφάκη, Συμμεωνίδη, Πίτση, Κουνάλη, Αραβιάκη, Αεράκη, Νικηταρά, Κοκοτσάκη, Κυδωνάκη.
Σαν αλλάγή μπήκαν η Γεμιστού στη θέση της Νικηταρά και η Μανιαδή στη θέση της Σηφάκη.
Ηττα του Εργοτέλη στο Μαρτινέγκο
Πρώτη ήττα για τη Γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΕΡΓΟΤΕΛΗ, η οποία έχασε 3-2 από την Ολυμπιάδα Υμηττού στο γήπεδο «Ν. Καζαντζάκης» του Μαρτινέγκο, στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Α’ Εθνικής.
Οι φιλοξενούμενες ξεκίνησαν καλύτερα την αναμέτρηση και μόλις στο 5ο λεπτό του αγώνα πήραν προβάδισμα στο σκορ όταν η Καραγιάννη με σουτ μέσα από την περιοχή πέτυχε το 0-1. Η απάντηση του ΕΡΓΟΤΕΛΗ ήταν άμεση και δυο λεπτά αργότερα στο 7’ μετά από πάσα της Σιδηρά η Δρακωνάκη ισοφάρισε 1-1.
Στο 13’ ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ έχασε καλή ευκαιρία για γκολ όταν μετά από φάουλ της Σιδηρά η Ζήγρα από πλεονεκτική θέση δεν κατάφερε να πιάσει την κεφαλιά, ενώ στο 27’ το σουτ της Σιδηρά έφυγε ελάχιστα πάνω από το δοκάρι της Δημητροπούλου, με το 1-1 να είναι το σκορ του πρώτου ημιχρόνου.
Όπως στην έναρξη του αγώνα έτσι και στην επανάληψη η Ολυμπιάδα πήρε νωρίς το προβάδισμα στο σκορ, όταν στο 50’ η Κατωπόδη έφυγε στην αντεπίθεση και με σουτ πέτυχε το 1-2, ενώ στο 71’ με εξαιρετικό σουτ από πλάγια η Ξέρα ισοφάρισε 2-2 φέρνοντας και πάλι τον αγώνα στα ίσα.
Τεράστια χαμένη ευκαιρία για γκολ χάθηκε για τον ΕΡΓΟΤΕΛΗ στο 73’ όταν η Σιδηρά από μακρινή απόσταση σούταρε δυνατά με την Δημητροπούλου να αποκρούει με υπερένταση, ενώ στη συνέχεια η μπάλα σταμάτησε στο οριζόντιο δοκάρι. Ότι δεν κατάφερε ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ το πέτυχε η Ολυμπιάδα και στο 79’ με σουτ μέσα από την περιοχή η Καραγιάννη διαμόρφωσε το τελικό 2-3.
Διαιτητής του αγώνα ήταν ο Μισαηλίδης, με επόπτες την Σταφανίδου και τον Λιοδάκη.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: Γρηγοριάδου, Καλέση (90’ Τζανάκη), Σιδηρά, Φανουράκη, Σαριδάκη, Ξέρα, Δρακογιαννάκη, Σημαιάκη, Χαριτάκη, Δρακωνάκη (38’ λ.τ. Ηλιάδη), Ζήγρα (67’ Παπαδάκη).
Ολυμπιάδα Υμηττού: Δημητροπούλου, Γκούνη, Γεωργίου, Μάρκου, Μιχαλοπούλου, Κομκοτού, Τσιρούλη (91’ Πότογλου), Κατωπόδη, Πλεξίδα (77’ Ίβιτς), Φακίνου (82’ Σταματοπούλου), Καραγιάννη.
Αποτελέσματα-8ης αγωνιστικής
2oς όμιλος
Kυριακή (23/5)
Ατρόμητος Αθηνών - Αγία Παρασκευή 0-3
Νέος Αστέρας Ρεθύμνου - ΑΕΚ Μεσολογγίου 1-1
Εργοτέλης - Ολυμπιάδα Υμηττού 2-3
Άβαντες Χαλκίδας - ΟΦΗ 2-1
Καρυάτιδες Σπάρτης - Φείδων Άργους 0-3 ά.α.
Ρεπό: Γλυφάδα
H BΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΝΟΤΙΟΣ ΟΜΙΛΟΣ
1.ΑΟ Αγίας Παρασκευής 18
2.ΑΕ Οδυσσέας Γλυφάδας 14
3.Ολυμπιάδα Υμηττού 14
4.Εργοτέλης 12
5.ΑΕΚ Μεσολογγίου 11
6.Αβαντίδες Χαλκίδας 10
7.ΟΦΗ 9
8.Νέος Αστέρας Ρεθύμνου 8
9.Φείδων Άργους 3
10.Ατρόμητος Αθηνών 3
11.Καρυάτιδες Σπάρτης 0
*Οι Καρυάτιδες Σπάρτης παραιτήθηκαν από το πρωτάθλημα.
**Απομένουν οι εξ αναβολής αναμετρήσεις Αβαντίδες Χαλκίδας-ΑΕ Οδυσσέας Γλυφάδας(2/6-18:15)για την 4η αγωνιστική,Νέος Αστέρας Ρεθύμνου-Αβαντίδες Χαλκίδας(26/5-17:00)και Ατρόμητος Αθηνών-ΟΦΗ(2/6-17:00)για την 5η αγωνιστική.
***Ρεπό έκαναν ΟΦΗ,Εργοτέλης,Καρυάτιδες Σπάρτης,Ατρόμητος Αθηνών,Ολυμπιάδα Υμηττού,Φείδων Άργους,Αβαντίδες Χαλκίδας και ΑΕ Οδυσσέας Γλυφάδας.
ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ(9η)
ΑΟ Αγίας Παρασκευής-ΑΕΚ Μεσολογγίου
Ολυμπιάδα Υμηττού-Ατρόμητος Αθηνών
Φείδων Άργους-Εργοτέλης
ΟΦΗ-ΑΕ Οδυσσέας Γλυφάδας
Αβαντίδες Χαλκίδας-Καρυάτιδες Σπάρτης:3-0 α.α.
Ρεπό:Νέος Αστέρας Ρεθύμνου
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Απο πότε το να τραβάει κάποιος απο την εξέδρα, σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα VIDEO είναι παράνομη πράξη και η αστυνομία έχει δικαίωμα, να πάρει το κινητό απο εκείνον που κάνει τη λήψη ή να τον αναγκάσει να σβήσει το υλικό;
Στην έκθεση της αστυνομίας, για τα όσα συνέβησαν στο επεισοδιακό παιχνίδι Ιωνικός-Εργοτέλης 2-1, που έκρινε την άνοδο υπάρχει ξεκάθαρη παραδοχή για το γεγονός που κατήγγειλε δημόσια ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Εργοτέλη Γιώργος Στειακάκης.
Η αστυνομία....δικαιώνει τον παράγοντα και νομικό του Εργοτέλη.
Το blog dikografies.blogspot της Μαίρης Μπενέα αποκαλύπτει την έκθεση της αστυνομίας, στην οποία γίνεται αναφορά στο περιστατικό.
Γίνεται λόγος για ...σύσταση που έγινε απο αστυνομικούς, στον φίλο του Εργοτέλη που τράβηξε το VIDEO με ένταση στο γήπεδο της Νίκαιας, και όπως αναφέρεται στην έκθεση της αστυνομίας το VIDEO "σβήστηκε οικειοθελώς και η κατάσταση ομολοποιήθηκε".
Αλήθεια, απο πότε είναι παράνομη η λήψη VIDEO απο την εξέδρα;
Αυτό, θα πρέπει να απαντηθεί αρμοδίως.
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Εργοτέλη κατήγγηλε ότι στην κερκίδα ανέβηκε ο ίδιος ο αστυνομικός διευθυντής, με την παρουσία "φουσκωτών" του Ιωνικού, οι οποίοι τον έβριζαν χυδαία, χωρίς η αστυνομία να κάνει το παραμικρό.
Ενώ απο τον Εργοτέλη γίνεται λόγος για την παρουσία 200 ατόμων μέσα στο γήπεδο, την ίδια ώρα που το υγειονομικό πρωτόκολλο προβλεπει μόνο την παρουσία μελών των διοικητικών συμβουλίων των ομάδων!
Σε αυτό η αστυνομία, γιατί δεν έκανε κάτι;
Αυτή ήταν νόμιμη ενέργεια;
Ολοι αυτοί που ήταν μέσα στο γήπεδο, καλώς βρισκόταν;
Επρεπε να είναι εκεί δηλαδή;
Στην έκθεση της, η αστυνομία, παραδέχεται ακόμη την επίθεση που δέχθηκε στο ημίχρονο ο διαιτητής Φωτιάς, απο "διαπιστευμένους της γηπεδούχου ομάδας" όπως αναφέρει, μεταξύ αυτών και τον πρόεδρο του Ιωνικού.
Αναφέρει ωστόσο, ότι απομακρύνθηκαν και οι διαιτητές μπήκαν με ασφάλεια στα αποδυτήρια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Καταγγέλει ο Εργοτέλης: Σφαγέας ο Φωτιάς, μπράβοι, τραμπούκοι και υπόκοσμος στη Νίκαια
Τι έγινε στα αποδυτήρια στο ημίχρονο σε βάρος των διαιτητών;