karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια του Εργοτέλη, καθώς έφυγε απο την ζωή, ένας πιστός φίλος της ομάδας, ένας εργάτης του Μαρτινέγκο, ο Μηνάς Μαστρογιωργάκης.

Σε ανακοίνωση του, ο Γ.Σ. Εργοτέλης κάνει λόγο για ένα φίλο της ομάδας, για τον οποίο "το Μαρτινέγκο αποτελούσε το δεύτερο σπίτι του, εκεί μεγάλωσε άλλωστε από μικρό παιδί, σε εποχές δύσκολες για τον Σύλλογο, στις δεκαετίες 70' και 80'".

Ο εκλιπών υπηρέτησε διοικητικά και ομάδες υποδομής του Εργοτέλη.

Η κηδεία του έγινε την Τρίτη (1/6) στο νέο κοιμητήριο Ηρακλείου.

Στην συλλυπητήρια ανακοίνωση του, ο Γ.Σ. Εργοτέλης αναφέρει ότι: Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ θρηνεί για την απώλεια ενός εκλεκτού φιλάθλου του, του Μηνά Μαστρογιωργάκη. Ο εκλιπών διετέλεσε μέλος των διοικητικών συμβουλίων των θυγατρικών ομάδων του Συλλόγου κατά καιρούς, ενώ ξεχώριζε για το πάθος και την ανιδιοτέλεια του για το Σύλλογο, χαρακτηριστικά που πέρασε και στα παιδιά του.

Το αγαπημένο του Μαρτινέγκο αποτελούσε το δεύτερο σπίτι του, εκεί μεγάλωσε άλλωστε από μικρό παιδί, σε εποχές δύσκολες για τον Σύλλογο, στις δεκαετίες 70' και 80'. Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένειά του, τα παιδιά του και τον αγαπημένο του αδερφό, Γιάννη".

Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στην οικογένεια του.

Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ανακούφιση προκάλεσε στον Εργοτέλη, η απόφαση του Διαιτητικού δικαστηρίου της ΕΠΟ, για την προσφυγή του Ηλία Αναστασάκου, ο οποίος διεκδικούσε 40 χιλ. ευρώ!

Πρόκειται για χρήματα, που όφειλε στον ποδοσφαιριστή η παλιά ΠΑΕ απο το 2013-14 και τα οποία διεκδικεί ο ίδιος, σε μια προσπάθεια να αποδείξει ότι η σημερινή ΠΑΕ Εργοτέλης, είναι συνέχεια της προηγούμενης, όπως κάνουν πολλοί ποδοσφαιριστές, απέναντι σε ΠΑΕ, που χρεοκόπησαν και έχουν κάνει επανεκκίνηση, με νέο ΑΦΜ.

Το δικαστήριο, δικαίωσε τον Εργοτέλη και απέρριψε την προσφυγή, του άλλοτε υψηλόσωμου επιθετικού.

Να σημειωθεί ότι, στην εκδίκαση της υπόθεσης, είχε παραστεί και ο ίδιος ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας του Εργοτέλη Μάγκεντ Σάμι, ο οποίος είχε υποστηρίξει ότι θα είναι άδικο να χρεωθεί οφειλές, που δεν γνωρίζει καν την ύπαρξη τους.

Μάλιστα σε μια αναφορά του, τόνισε ότι θα σκεφθεί σοβαρά αν συνεχίσει την ενασχόληση με τον Εργοτέλη, σε περίπτωση που δεν δικαιωθεί, η ομάδα του.

Να σημειωθεί ότι, 12 πρώην παίκτες του Εργοτέλη, όπως συμβαίνει με όλες τις ομάδες που πτώχευσαν, έχουν κάνει προσφυγή και διεκδικούν χρήματα απο το παρελθόν.

Η απόφαση του Διαιτητικού, για την υπόθεση του Αναστασάκου, είναι καλός οιωνός για τον Εργοτέλη και για τις υπόλοιπες υποθέσεις, που είναι σε εκκρεμότητα, καθώς δημιουργείται μιας μορφής ισχυρού δεδικασμένου.

Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ Εργοτέλης, αναφέρει ότι "το Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ, κατά την έκτακτη συνεδρίαση του στις 31.05.21, απέρριψε την αίτηση του ποδοσφαιριστή Ηλία Αναστασάκου κατά της ΠΑΕ Εργοτέλης. Να υπενθυμίσουμε ότι ο παλαίμαχος επιθετικός στις 30.03.21 είχε προσφύγει στο Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ, διεκδικώντας 40.375 ευρώ ως οφειλές από την παρουσία του στον σύλλογο τη σεζόν 2013-14. Στην εκδίκαση της υπόθεσης η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ νομικά εκπροσωπήθηκε από τον κ. Θεοχάρη Γρηγορίου και την κ. Δόξα Τσαγκαράκη".

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο Σάμι, ο Εργοτέλης, ο Ιωνικός και ο ...ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στην Αίγυπτο θα ληφθούν οι αποφάσεις για τον Εργοτέλη της νέας περιόδου και στη συνάντηση που θα έχει ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Γιώργος Τουτζάρης, με τον ιδιοκτήτη της ομάδας Μάγκεντ Σάμι.

Εκεί θα καταστρώσουν το πλάνο τους για ττους στόχους της ομάδας τη νέα περίοδο.

Εκεί θα κριθεί και το θέμα της παραμονής του Γιάννη Ταουσιάνη στον πάγκο της ομάδας, με τις πρώτες ενδείξεις να είναι θετικές, ωστόσο όλα θα ξεκαθαρίσουν απο το τετ-α-τετ του Γενικού διευθυντή με τον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη με ...φόντο τις πυραμίδες!

Οπως μας αποκάλυψε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, ο Γιώργος Τουτζάρης, ο Σάμι, μπορεί να στεναχωρήθηκε για τον τρόπο που έχασε ο Εργοτέλης την άνοδο στο παιχνίδι με τον Ιωνικό στη Νίκαια, αλλά πείσμωσε και όπως του είπε, η ομάδα θα ξαναπροσπαθήσει και του χρόνου για το ίδιο στόχο, την άνοδο της, στην μεγάλη κατηγορία.

Ο Γιώργος Τουτζάρης, ανέφερε ότι μόλις τελείωσε το παιχνίδι στη Νίκαια ο Σάμι του δήλωσε «περήφανος, αλλά λυπημένος με τα όσα συνέβησαν».

Και όπως ανέφερε «αυτή η ομάδα κατάφερε να κάνει τον ιδιοκτήτη της, να πεισμώσει για την επόμενη σεζόν. Με ρώτησε πότε ξεκινάμε και του είπα ότι είναι ακόμη νωρίς.Ο Εργοτέλης θα ξαναδοκιμάσει του χρόνου. Θα εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος».

Ο Τουτζάρης στο ερώτημα για το που χάθηκε η άνοδος, ανέφερε ότι «η άνοδος χάθηκε στο τελευταίο 15λεπτο. Ημασταν πρωταθλητές για 15 λεπτά. Ξεκινήσαμε με ένα μειονέκτημα 11 βαθμών απο τον Ιωνικό στα πλει-οφ και το χάσαμε για 15 λεπτά. Δεν πάω πιο πίσω στις απώλειες που είχαμε σε κάποια παιχνίδια, γιατί όλες οι ομάδες έχασαν βαθμούς».

Στο ερώτημα, για το αν μίλησε στο πολύκροτο παιχνίδι με τον Ιωνικό, με τον διαιτητή Φωτιά για τις αποφάσεις που πήρε στο παιχνίδι, αποκάλυψε ότι «ο Φωτιάς μας είπε ότι είδε τις φάσεις μετά το παιχνίδι και ήταν όλες σωστές οι αποφάσεις του. Αυτό είναι το χειρότερο. Να μην παραδέχεσαι εξόφθαλμα λάθη».

Ο Γιώργος Τουτζάρης διευκρίνισε πάντως ότι «στα πλέι-οφ γενικά η διαιτησία ήταν σε υψηλό επίπεδο. Και ο Φωτιάς ξεκίνησε καλά. Δεν ξέρω τι έγινε στο ημίχρονο. Μπορεί να ζαλίστηκε».

Για το αν κατά τη διάρκεια του αγώνα, επικοινώνησε με τον πρόεδρο της Λίγκας, Λεωνίδα Λεουντσάκο ή τον παρατηρητή του αγώνα, για τη μη εφαρμογή του υγειονομικού πρωτοκόλλου, τόνισε πως «ο πρόεδρος της Λίγκας αν και αστυνομικός, δεν μπορεί να κάνει τον αστυνομικό στα γήπεδα. Υπάρχουν τρείς παρατηρητές που είναι εντεταλμένοι για αυτό το σκοπό. Δεν τηρήθηκε τίποτα, απο όσα τηρούνται στα γήπεδα. Υπάρχει ευθύνη των παρατηρητών και της αστυνομίας. Δεν έχουμε πρόβλημα με τον Ιωνικό και τον πρόεδρο της Λίγκας. Εχουμε πρόβλημα με τους φορείς τους αγώνα».

Και αποκάλυψε ότι «ο υπεύθυνος των μέτρων τάξης μου απάντησε ότι όλοι όσοι ήταν μέσα στο γήπεδο, περίπου 200 άτομα δηλαδή, έχουν την ιδιότητα τους. Του απάντησα έχει τόσους ηλεκτρολόγους το γήπεδο της Νίκαιας;».

Ο Γιώργος Τουτζάρης, παρ’ ολα αυτά θεωρεί πως ότι συνέβη στο γήπεδο του Ιωνικού, δεν πρέπει να αμαυρώσει το πρωτάθλημα συνολικά. Οπως είπε «ένα ή δυο παιχνίδια δεν μπορεί να αμαυρώνουν το πρωτάθλημα. Μέχρι το τέλος 4 ομάδες έπαιζαν για τον τίτλο και την άνοδο. Εγινε πολύ καλό πρωτάθλημα, είχε δυνατές ομάδες.Θα ήταν κρίμα και άδικο, να σταθούμε μόνο σε κάποια πράγματα που δεν ήταν ευχάριστα».

 

Ακούστε παρακάτω τη συνέντευξη του Γιώργου Τουτζάρη στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi