Την απόκτηση του Τσίτσαν Στάνκοβιτς ανακοίνωσε η ΑΕΚ.
Ο 28χρονος Αυστριακός τερματοφύλακας πέρασε με επιτυχία τις καθιερωμένες ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις και στη συνέχεια βρέθηκε στα γραφεία της Ένωσης.
Ο Στάνκοβιτς υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο με τους «κιτρινόμαυρους», που θα του αποφέρει συνολικά 2,5 εκατ. ευρώ, ενώ τo κόστος της μετακίνησής του από την πρωταθλήτρια Αυστρίας, Σάλτσμπουργκ, ανέρχεται σε 1.000.000 ευρώ
Η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την αγορά του Τσίτσαν Στάνκοβιτς από την αυστριακή FC Red Bull Salzburg. O 28 ετών διεθνής τερματοφύλακας υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα μας έως το καλοκαίρι του 2025.
Ο Τσίτσαν Στάνκοβιτς γεννήθηκε στις 4 Νοεμβρίου 1992 στην πόλη Μπιέλινα της Βοσνίας - Ερζεγοβίνης, όμως από την παιδική του ηλικία μετανάστευσε στην Αυστρία, της οποίας έχει αποκτήσει και την υπηκοότητα. Σε ηλικία 16 ετών εντάχθηκε στην δεύτερη ομάδα της SV Horn και δύο χρόνια αργότερα προωθήθηκε στην πρώτη ομάδα, με την οποία πραγματοποίησε συνολικά 37 εμφανίσεις.
Το 2013 πήρε μεταγραφή στην SV Grödig και την επόμενη διετία πραγματοποίησε με τη φανέλα της συνολικά 61 συμμετοχές. Το καλοκαίρι του 2015 έκανε το μεγάλο βήμα στην καριέρα του, με τη μεταγραφή του στην FC Red Bull Salzburg. Η επόμενη εξαετία ήταν μαγική για τον ίδιο και την ομάδα του, καθώς πανηγύρισε με αυτήν την κατάκτηση έξι πρωταθλημάτων και πέντε κυπέλλων Αυστρίας.
Συνολικά με τη φανέλα της FC Red Bull Salzburg πραγματοποίησε 152 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις, εκ των οποίων 100 στο πρωτάθλημα, 19 στο UEFA Champions League (προκριματικά και φάση ομίλων) και 7 στο UEFA Europa League. Παράλληλα, υπήρξε διεθνής με την Εθνική U21 της Αυστρίας και στις 6 Σεπτεμβρίου 2019 πραγματοποίησε το ντεμπούτο του με την Εθνική Ανδρών, με την οποία έχει έως σήμερα τέσσερις συμμετοχές.
Τσίτσαν, καλωσόρισες στην οικογένεια της ΑΕΚ!
* H ΠΑΕ ΑΕΚ στηρίζει τις δράσεις του Οργανισμού Το Χαμόγελο του Παιδιού!
Με αφορμή τη σημερινή ανακοίνωση του νέου ποδοσφαιριστή της ομάδας μας, Τσίτσαν Στάνκοβιτς, καλούμε όλους τους φιλάθλους να κατεβάσουν το application Missing Alert, στη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλει ο Οργανισμός ώστε τα εξαφανισμένα παιδιά να βρουν το δρόμο για το σπίτι τους».
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δυστυχώς οι πληροφορίες των τελευταίων ημερών απο την Κύπρο, επιβεβαιώθηκαν.
Η πρωταθλήτρια της Κύπρου Ομόνοια, "έκλεψε" απο τον ΟΦΗ, τον γυμναστή Ευθύμη Κυπριανού.
Η πρόταση των Κυπρίων, στον αξιόλογο γυμναστή, που μαζί με το Νιόπλια, "ανέστησαν" τον ΟΦΗ στα πλέι-άουτ, "ξύπνησαν" την ομάδα και την οδήγησαν στην σωτηρία, ήταν τόσο καλή, που τον έκανε να την αποδεχθεί και να αφήσει τον ΟΦΗ.
Ο Νιόπλιας τον έφερε στον ΟΦΗ, με το που ανέλαβε την αποστολή της σωτηρίας και ο Κύπριος γυμναστής, έκανε -εκ του αποτελέσματος-θαύματα!
Οι παίκτες του ΟΦΗ ...θυμήθηκαν να τρέχουν στο γήπεδο και με την άριστη καθοδήγηση του Νιόπλια, απο εκεί που η ομάδα βούλιαζε άκλαφτη στον βυθό, τελικά έκανε πρωταθλητισμό στα πλέι-άουτ, τερμάτισε αήττητη και πανηγύρισε σωτηρία, μια στροφή, πριν το φινάλε.
Πάνω που ο ΟΦΗ και ο Νίκος Νιόπλιας, έδειχνε να βρίσκει ένα αξιόλογο συνεργάτη, σε ένα τομέα, που αποδείχθηκε μεγάλη πληγή, για όλη την προηγούμενη σεζόν για τον ΟΦΗ (με εξαίρεση τα πλέι-άουτ που ανέλαβε ο Κυπριανού), "έσκασε" η πρόταση της πρωταθλήτριας ομάδας της Κύπρου (τίποτα δεν είναι τυχαίο) και ο Κύπριος γυμναστής, αποχαιρέτησε τον ΟΦΗ, αφήνοντας και στην κρητική ομάδα, άριστα διαπιστευτήρια, αλλά και ...μελαγχολία!
Καθώς θα πρέπει, πλέον ο Νιόπλιας να αναζητήσει ένα αντάξιο συνεργάτη και τέτοιους δεν τους βρίσκεις κάθε μέρα και μάλιστα ελεύθερους !
Ας ελπίσουμε, ότι ο ΟΦΗ θα μπορέσει να καλύψει αυτό το μεγάλο κενό, με μια σωστή επιλογή, ώστε να μην επαναλληφθεί το φετινό φαινόμενο, η ομάδα να μένει απο ...βενζίνη μετά το 60' (πάντα αναφερόμαστε στην εποχή πριν τα πλέι-άουτ).
Μια...μελαγχολία, την διακρίνει κανείς και στην αποχαιρετηστήρια ανακοίνωση προς τον Κυπριανού, στην επισημοποίηση του διαζυγίου.
Οπως αναφέρει "η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει ότι δεν θα συνεχιστεί η συνεργασία με τον γυμναστή κ. Ευθύμιο Κυπριανού. Ήρθε στον ΟΦΗ τον Μάρτιο του 2020 ως Assistant και Head of Performance αποτελώντας έναν από τους άμεσους συνεργάτες του κ. Νίκου Νιόπλια στην τεχνική ηγεσία, με σημαντική συνεισφορά στην επίτευξη του στόχου που τέθηκε. Τον ευχαριστούμε για όσα πρόσφερε και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ δεν βρίσκεται στις 5 ομάδες που δήλωσαν Β' ομάδα, για τη νέα αγωνιστική περίοδο, μέχρι την εκπνοή της προθεσμίας που είχε δώσει η Σούπερ Λίγκ.
Πέντε σύλλογοι της μεγάλης κατηγορίας δήλωσαν στις αρμόδιες ποδοσφαιρικές αρχές ότι τη νέα σεζόν θα δημιουργήσουν Β' ομάδες.
Πρόκειται για τους Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Παναθηναϊκό, οι οποίοι θα έχουν Β' ομάδα στη Super League 2 τη σεζόν 2020-2021.
Και τον Βόλο, ο οποίος θα έχει ομάδα στην χαμηλότερη κατηγορία την Football league.
Στην ίδια κατηγορία, θα έπαιζε και ομάδα του ΟΦΗ, αν δήλωνε, καθώς προτεραιότητα για την Σούπερ Λίγκ 2, είχαν οι ομάδες βάσει βαθμολογίας.
Οσοι ήταν θετικοί πέραν τις 4 θέσεις, θα τοποθετούνταν στην Football League.
O Άρης δεν δήλωσε Β' ομάδα και τη θέση του πήρε ο Παναθηναϊκός.
Η στάση της ΠΑΕ ΟΦΗ, να μην δηλώσει Β' ομάδα, ασφαλώς και δεν επηρεάζει την λειτουργία των τμημάτων υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ (Κ19, Κ17, Κ15), τα οποία θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά και να συμμετέχουν στα πρωταθλήματα της Σούπερ Λλιγκ.
Μάλιστα αυτές τις μέρες, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, γίνονται και δοκιμές ποδοσφαιριστών, που θα στελεχώσουν τις ομάδες των υποδομών.