«Το Λίντο και το ΕΑΚΗ, έχει πλέον όλες τις προδιαγραφές, για να φιλοξενήσει Εθνικές ομάδες και μεγάλες διοργανώσεις» ανέφερε ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, Λευτέρης Ζερβός, ο οποίος μαζί με τους συνεργάτες του στην διοίκηση, βρέθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο και καλωσόρισαν την Εθνική ομάδα βόλει γυναικών, που κάνει προετοιμασία στο Ηράκλειο, ενόψει της συμμετοχής της στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα.
Ο Λευτέρης Ζερβός, ανέφερε στα μέλη της Εθνικής ομάδας, ότι όλα τα μέλη του ΕΑΚΗ θα είναι στην διάθεση τους, ώστε να τους προσφέρουν την καλύτερη δυνατή φιλοξενία, στο διάστημα της παρουσίας τους, στο Ηράκλειο.
Οπως ανέφερε ο κ. Ζερβός «μετά απο πάρα πολλά χρόνια, απο το 1986, έχει να επισκεφθεί το κλειστό του Λίντο, η Εθνική ομάδα βόλει. Είναι μια πολύ συγκινητική μέρα για μας. Πιστεύουμε ότι θα είναι 13 μέρες που θα μείνουν αξέχαστες, τόσο στην Εθνική ομάδα, όσο και σε εμάς. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε την προετοιμασία της Εθνικής, όσο το δυνατόν καλύτερη. Εύχομαι να μπορέσουμε στο μέλλον να φιλοξενήσουμε και άλλες εθνι9κές ομάδες και άλλα εθνικά συγκροτήματα, γιατί το Λίντο και το ΕΑΚΗ, έχει πλέον όλες τις προδιαγραφές, για μεγάλες διοργανώσεις».
Το μέλος του Δ.Σ. του ΕΑΚΗ, η Μαρία Παπαδάκη, που είναι ο συνδετικός κρίκος του ΕΑΚΗ με την Εθνική ομάδα και πάντα παρούσα να λύσει οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιαστεί, ανέφερε πως «το Λίντο είναι ένα σπίτι του βόλει. Είναι πολύ μεγάλη μας χαρά το Λίντο, μετά τους δύσκολους μήνες της καραντίνας να ξεκινήσει με μια τέτοια δραστηριότητα. Ευχόμαστε στα κορίτσια να έχουν υγεία καλή προετοιμασία και καλή επιτυχία στο Ευρωπαικό πρωτάθλημα τον Αύγουστο».
Ο τιμ μάνατζερ της Εθνικής ομάδας, Βαγγέλης Περόπουλος, που έχει αφήσει το στίγμα του στο κρητικό βόλει, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την κατάσταση του ανακαινισμένου Λίντο, ενώ αναφέρθηκε και στην βοήθεια του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, στο άθλημα.
Οπως είπε «είναι μια ιδιαίτερη στιγμή και για μένα προσωπικά και για την Εθνική ομάδα. Είναι η πρώτη φορά, που η Εθνική γυναικών κατεβαίνει στο Ηράκλειο. Εγώ μετά απο 23 χρόνια, ξαναβρίσκομαι στο Ηράκλειο και στο γήπεδο, όπου ξεκίνησα σαν προπονητής στις ομάδες της πόλης. Ελπίζω να είναι γούρικη η παρουσία μας εδώ».
Για την εικόνα του Λίντο, ανέφερε ότι «είναι πραγματικά εντυπωσιακή η αλλαγή που βλέπω στο Λίντο, σε ότι αφορά την ανακαίνιση και την συντήρηση που έχει γίνει. Είναι ένα σύγχρονο στάδιο και είναι πολύ σημαντικό για τις ομάδες της πόλης».
Για την συμβολή του Υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη στην αναβάθμιση του βόλει, τόνισε ότι «η ηγεσία του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη έχει συμβάλει σημαντικά. Απο την δεκαετία του ’80 και του ’90 που οι ομάδες έπαιρναν επιχορήγηση απο τον ΟΠΑΠ, τώρα γίνεται κάτι μέσω του στοιχήματος. Ολα αυτά θα δώσουν ώθηση στον αθλητισμό».
Για το τι μπορεί να καταφέρει η Εθνική στο Πανευρωπαικό, τόνισε ότι «η Εθνική μας πηγαίνει να περάσει στην δεύτερη φάση στο Πανευρωπαικό. Οι φίλοι του βόλει να είναι ήσυχοι ότι οι Εθνικές ομάδες βόλει θα πάνε πολύ καλά στο μέλλον. Εχουμε πολλά κορίτσια και πολλά ταλέντα. Πολλές αθλήτριες μας παίζουν στο εξωτερικό και το επίπεδο έχει ανέβει».
Στην πρώτη προπόνηση της Εθνικής βόλει γυναικών στο Λίντο, εκ μέρους της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ, παραβρέθηκαν εκτός απο τον κ. Ζερβό και την κ. Παπαδάκη και οι κ.κ. Εύα Σημαιάκη, Νίκος Νταμπακάκης και Νίκη Χατζηπαππά.
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τις δηλώσεις.
Ο ΟΦΗ συνεχίζει την συνεργασία του με την αθλητική εταιρεία PUMA, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα.
Μετά απο δυο χρόνια πετυχημένης συνεργασίας, οι δυο πλευρές συνεχίζουν μαζί.
Η συνεργασία αφορά στο αθλητικό υλικό, τόσο της ανδρικής ομάδας, όσο και στα τμήματα υποδομής.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
Μετά από δύο χρόνια απόλυτα επιτυχημένης συνεργασίας, η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει ότι η ομάδα μας θα συνεχίσει να ντύνεται με τα είδη ρουχισμού της κορυφαίας αθλητικής εταιρείας PUMA, η οποία θα αποτελεί τον επίσημο προμηθευτή αθλητικού υλικού του ΟΦΗ.
Η PUMA, τα προϊόντα της οποίας χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερο σχεδιασμό και μοναδική τεχνολογία, θα παρέχει εξ ολοκλήρου το αθλητικό υλικό και τις επίσημες αγωνιστικές εμφανίσεις τόσο στην πρώτη ομάδα όσο και στα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ.
Με την έναρξη της αγωνιστικής περιόδου 2021-22 οι φίλαθλοι της ομάδας μας θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν όλη τη νέα συλλογή από το επίσημο κατάστημα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, OFI Crete F.C. Official Store, που βρίσκεται επί της οδού Καντάνου (δίπλα στην είσοδο της Θύρας 9 του γηπέδου «Θ. Βαρδινογιάννης), από τα καταστήματα COSMOS SPORT, αποκλειστικό χορηγό αθλητικού υλικού της ΠΑΕ και απ’ το ηλεκτρονικό κατάστημα www.cosmossport.gr.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο Ηράκλειο, βρίσκεται η Εθνική ομάδα βόλει γυναικών, για το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας της, ενόψει της συμμετοχής της στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα, που θα φιλοξενηθεί απο τις 18/8 έως τις 4/9 στην Φιλιππούπολη της Βουλγαρίας.
Τα κορίτσια της Εθνικής την Δευτέρα (14/6) "πάτησαν" για πρώτη φορά το παρκέ του κλειστού γυμναστηρίου Λίντο, κάνοντας την πρώτη τους προπόνηση.
"Στο «παλατάκι» του Λίντο, η Εθνική ομάδα βόλει γυναικών!
Τα κορίτσια μας ξεκίνησαν απο το Ηράκλειο, την προετοιμασία τους για το Πανευρωπαικό. Καλή αρχή καικαλή επιτυχία, στην προσπάθεια τους, για να μας κάνουν και πάλι υπερήφανους!" αναφέρει στην ανακοίνωση του το ΕΑΚΗ, το οποίο ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες απο την προπόνηση της Εθνικής ομάδας, στο κλειστό του Λίντο.
Η Εθνική ομάδα ξεκίνησε το πρόγραμμα διπλών προπονήσεων κιαι θα παραμείνει στο Ηράκλειο, μέχρι τις 26/6.
Αμέσως μετά θα ακολουθήσει το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας, που θα έχει και φιλικά παιχνίδια, πριν τα κορίτσια μπουν στην μάχη των αγώνων του Ευρωπαικού.
«Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενες που για 2η συνεχόμενη χρονιά θα συμμετάσχουμε σε μία μεγάλη διοργάνωση και σίγουρα μας βοηθάνε προετοιμασίες σε τέτοια μέρη όπως το Ηράκλειο και η Κρήτη. Έχει ανέβει το επίπεδο της ομάδας και είναι ευχάριστο που σε κάθε προετοιμασία βλέπουμε και καινούργια πρόσωπα. Ο βασικός κορμός είναι ίδιος, τα πιο πολλά κορίτσια είμαστε μαζί από τις μικρές Εθνικές. Είμαστε σαν οικογένεια. Σίγουρα ο πήχης έχει ανέβει και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο στο Ευρωπαϊκό», τόνισε η 26χρονη Κωνσταντίνα Βλαχάκη, η Χανιώτισσα ακραία που πρόσφατα πήρε μεταγραφή στη γερμανική Πότσδαμ, του ομοσπονδιακού προπονητή Γκιγέρμο Ναράνχο, ο οποίος αναμένεται στο Ηράκλειο την Τετάρτη (16/6), για να ξεκινήσει και αυτός προπονήσεις με τα κορίτσια.
Ο συνεργάτης του κ. Ναράνχο Νίκος Μπουτσορής, ανέφερε για την Εθνική, ότι «προκριθήκαμε και τις δύο φορές ως πρώτοι από τον όμιλό μας, μόνο με νίκες και χωρίς απώλεια σετ. Αυτό σίγουρα δηλώνει κάτι για την ποιότητα και την ικανότητα της ομάδας μας. Θέλουμε να πετύχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στο φετινό Ευρωπαϊκό σε σχέση με τη 14η θέση στην Τουρκία πριν δύο χρόνια. Ίσως και μία θέση στην πρώτη δεκάδα να είναι εφικτή γιατί οι δυνατότητες της ομάδας είναι μεγάλες».
Για το Ηράκλειο και την επιλογή του Λίντο, τόνισε πως «οφείλεται κυρίως στο υφυπουργείο Αθλητισμού και τον κ. Αυγενάκη, ο οποίος ήταν μαζί μας και στα ματς πρόκρισης στη Λάρισα. Τον ευχαριστούμε πολύ για την έμπρακτη στήριξή του στην Εθνική ομάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ