Μοίρασε μπράβο ο Λευτέρης Αυγενάκης, για την εκδήλωση που έγινε στο στάδιο Ελευθερίας, για την Παγκόσμια Ολυμπιακή Ημέρα.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού, με ανακοίνωση του, έκανε λόγο για μια "καταπληκτική εκδήλωση, η οποία έκλεισε όπως τις άξιζε, φαντασμαγορικά, κάνοντας τη νύχτα μέρα με τα πυροτεχνήματα στον ουρανό του Ηρακλείου!
Μπράβο σε όλους τους συντελεστές!".
Ο Λευτέρης Αυγενάκης συνεχάρη τη διοίκηση και τους εργαζόμενους του ΕΑΚΗ, τους Ολυμπιονίκες και τους Πρωταθλητές που συμμετείχαν, τις σημαντικές τοπικές προσωπικότητες του αθλητισμού που παραβρέθηκαν, αλλά και τους εκατοντάδες μικρούς αθλητές που γέμισαν το Στάδιο Ελευθερίας και είχαν την ευκαιρία να μυηθούν στα Ολυμπιακά αθλήματα, να γνωρίσουν από κοντά, να συζητήσουν και να συμβουλευθούν τους κορυφαίους αθλητές μας.
Η ανακοίνωση του Λευτέρη Αυγενάκη αναφέρει:
Με μια λαμπρή εκδήλωση, γεμάτη από αθλητισμό, εκατοντάδες μικρά παιδιά και λάμψη Ολυμπιονικών και Πρωταθλητών μας, κορυφώσαμε χτες βράδυ, στο Στάδιο Ελευθερίας στο Ηράκλειο, τους εορτασμούς για την Παγκόσμια Ολυμπιακή Ημέρα, τους οποίους διοργάνωσε επί τριήμερο το Υφυπουργείο με το πρόγραμμα «Ζήσε Αθλητικά», σε συνεργασία με τις διοικήσεις των αθλητικών μας κέντρων.
Έπειτα από τις αντίστοιχες εκδηλώσεις σε ΟΑΚΑ (Τετάρτη πρωί), ΕΑΚΝ Αγ. Κοσμά (Τετάρτη απόγευμα), ΣΕΦ (Πέμπτη μεσημέρι) και Αθλητικό Κέντρο Ολυμπιακού Χωριού (Παρασκευή απόγευμα), η σκυτάλη πέρασε στο ΕΑΚ Ηρακλείου για την γιορτή της αθλητικής οικογένειας. Για την προώθηση των Αξιών και των Αρχών του αθλητισμού: της συμμετοχής, του ομαδικού πνεύματος, του σεβασμού στον αντίπαλο, του ευ αγωνίζεσθαι κ.λπ.
Οι Ολυμπιονίκες και οι Πρωταθλητές μας έδειξαν τον τρόπο διεξαγωγής των αθλημάτων με βιωματικές δραστηριότητες, στους μικρούς αθλητές τοπικών σωματείων αλλά και σε παιδιά από το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κρήτης, τον Παγκρήτιο Σύλλογο Γονέων και Φίλων Παιδιών με Νεοπλασία «Ηλιαχτίδα» και το Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης.
Οι εκατοντάδες μικροί αθλητές που γέμισαν το Στάδιο Ελευθερίας, αλλά και σημαντικές τοπικές προσωπικότητες που παραβρέθηκαν, είχαν την ευκαιρία να μυηθούν στα Ολυμπιακά αθλήματα, να γνωρίσουν από κοντά, να συζητήσουν και να συμβουλευθούν τους κορυφαίους αθλητές μας.
Ήταν εκεί και τιμήθηκαν για την Παγκόσμια Ολυμπιακή Ημέρα, οι Τασούλα Κελεσίδου, Νίκη Μπακογιάννη, Όλγα Βασδέκη, Νίκος Κακλαμανάκης, Στέλλα Πιλάτου, Θωμάς Σμπώκος οι Παραολυμπιονίκες Μανώλης Στεφανουδάκης, Γιώργος Καπελάκης, αλλά και οι Κρίστη Γιαλαμά και Σίλια Χιώτη, που έχουν προκριθεί στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Τόκιο σε μερικές εβδομάδες.
Σε βίντεο στα Τείχη του Σταδίου έπαιζαν μεγάλες στιγμές του αθλητισμού μας, αλλά και όσα έχουν γίνει όλο αυτό το διάστημα για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό όλων των εγκαταστάσεων του ΕΑΚΗ, που κλείνει 20 χρόνια λειτουργίας ως Εθνικό Αθλητικό Κέντρο.
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στη διοίκησή του και στους εργαζομένους για την καταπληκτική εκδήλωση, η οποία έκλεισε όπως τις άξιζε, φαντασμαγορικά, κάνοντας τη νύχτα μέρα με τα πυροτεχνήματα στον ουρανό του Ηρακλείου!
Μπράβο σε όλους τους συντελεστές!
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Υπέροχη εκδήλωση με δυνατά μηνύματα αθλητισμού στο στάδιο Ελευθερίας
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο γλίτωσε τα χειρότερα και απέφυγε τη ρήξη χιαστού, ωστόσο θα χάσει το υπόλοιπο της σεζόν στο ΝΒΑ, μετά τον τραυματισμό που υπέστη στο γόνατο στο τέταρτο παιχνίδι της σειράς των τελικών της Ανατολής με τους Χοκς.
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Έιντριαν Βοϊναρόφσκι, ο οποίος είναι ειδικός στα θέματα του ΝΒΑ, το πόδι του Αντετοκούνμπο δεν υπέστη μεγάλη ζημιά σε συνδέσμους και αρθρώσεις.
Σύμφωνα με την ενημέρωση των Μιλγουόκι Μπακς ο Γιάννης έχει υποστεί μία υπερέκταση στο αριστερό του γόνατο.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αγωνία για τον Αντετοκούνμπο-Σοκάρει ο τραυματισμός του (VIDEO)
Μετά τους Μπουρσέλη και Μπουτσάκη, δυο ακόμη σημαντικοί παίκτες ανανέωσαν την συνεργασία τους με τον Εργοτέλη και συνεχίζουν σε αυτόν και τη νέα αγωνιστική σεζόν.
Ο αριστερός μπακ Στέλιος Ποζατζίδης και ο εξτρέμ Charles Kwateng.
Και οι δυο ήρθαν σε συμφωνία με την διοίκηση της ομάδας, για τα επόμενα δυο χρόνια.
Στην Ξάνθη, φαίνεται να οδεύει ο αρχηγός του Εργοτέλη, Χρήστος Μπάτζιος.
O έμπειρος κεντρικός αμυντικός, έχει δεχθεί μια εξαιρετική πρόταση, την οποία και εξετάζει σοβαρά.
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη για τους Ποζατζίδη και Kwateng:
Δύο ακόμα παίκτες προχώρησαν σήμερα στην ανανέωση της συνεργασίας τους με την ομάδα μας.Ο λόγος για τους Στέλιο Ποζατζίδη και Charles Kwateng οι οποίοι ήρθαν σε συμφωνία επεκτείνοντας για δυο ακόμα χρόνια τα συμβόλαια τους.
"Είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση της συνεργασίας μου με τον Εργοτέλη. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που δείχνουν ώστε να είμαι ένα κομμάτι της προσπάθειας που κάνουμε όλοι μαζί για να πετύχουμε τους στόχους μας. Εύχομαι όλοι να έχουμε μια καλή σεζόν να είμαστε υγιείς και με πολύ δουλειά ελπίζω να καταφέρουμε να πετύχουμε φέτος ότι μας στέρησαν την περυσινή σεζόν" ανέφερε ο Στέλιος Ποζατζίδης αμέσως μετα την υπογραφή του νέου του συμβολαίου.
Και ο Charles Kwateng με την σειρά του δήλωσε: "Νιώθω ευλογημένος και ιδιαίτερα χαρούμενος με την εμπιστοσύνη που μου δείχνει η ομάδα ώστε να ανανεώσω το συμβόλαιο μου. Είχα μια δύσκολη χρονιά μετά τον τραυματισμό μου αλλά πιστεύω ότι την επόμενη σεζόν με την βοήθεια του Θεού να βοηθήσω την ομάδα ώστε να πραγματοποιήσει τον στόχο της και να καταφέρει να κερδίσει την άνοδο της στην μεγάλη κατηγορία. Θεωρώ ότι ο Εργοτέλης είναι η καλύτερη και η πιο σωστή επιλογή απ’ όσες μου προτάθηκαν. Θέλω με κάθε τρόπο να ανταποδώσω την πίστη που μου έδειξε η οικογένεια του Εργοτέλη την δύσκολη για εμένα περίοδο του τραυματισμού μου".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ντάμπλ ανανενώσεων στον Εργοτέλη