Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το φιλικό του ΟΦΗ με την Βέστερλο στο Βέλγιο, δεν πήγε όπως θα ήθελαν στην κρητική ομαδα.
Ο ΟΦΗ έχασε το παιχνίδι με 1-0 εμφανίζοντας και πάλι κενά στην άμυνα του, ωστόσο δεν ήταν αυτό το μεγάλο πρόβλημα για την ομάδα του Νίκου Νιόπλια.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, είδε τον Ισπανό επιτελικό μέσο Τοράλ, στο ντεμπούτο του με τον ΟΦΗ, να φεύγει στο γήπεδο με ενοχλήσεις απο το 25' και οι φόβοι των ανθρώπων της ομάδας, είναι για θλάση στον τετρακέφαλο.
Με το...καλημέρα τραυματισμός λοιπόν, για τον Ισπανό, που αποκτήθηκε απο την Αγγλική Μπέρμιγχαμ, πάνω στο οποίο ποντάρουν πολλά στον ΟΦΗ, για τη φετινή σεζόν.
Δεν ήταν μόνο αυτό, το άσχημο μαντάτο για τον ΟΦΗ.
Στο φινάλε του αγώνα αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα ο Μεγιάδο, σε μια αψυχολόγητη ενέργεια (σκληρό μαρκάρισμα) και απο τη στιγμή που το φιλικό ήταν επίσημο και με (διαδικτυακή) τηλεοπτική κάλυψη, είναι πολύ πιθανό, ο παίκτης του ΟΦΗ να τιμωρηθεί.
Ο ΟΦΗ στο τέταρτο φιλικό του στην Ολλανδία, εμφανίστηκε κουρασμένος απο την προετοιμασία, είχε κενά στην άμυνα και δυσκολία στο γκολ,παρ' ότι είχε κάποιες στιγμές, κυρίως με τον Στάρτζεον, χωρίς όμως να βρεί δίχτυα.
Ενώ και στο γκολ που δέχθηκε, η άμυνα του ΟΦΗ "πάγωσε" και οι αντίπαλοι σκόραραν στο 49' με μια κεφαλιά απο το σημείο του πέναλτι, όπου χάθηκαν τα μαρκαρίσματα, απο τους αμυντικούς.
O Nιόπλιας, έδωσε φανέλα βασικού στις νέες μεταγραφές (Επασί, Τοράλ, Καμάου), ενώ τοποθέτησε τον Ολλανδό Φαν Ντάινεν σε θέση φορ στο πρώτο ημίχρονο.
Στην επανάλληψη, χρησιμοποίησε και τον Ελβετό επιθετικό Γκονζάλες που δοκιμάζεται.
Ο ΟΦΗ παραμένει χωρίς νίκη στα φιλικά της Ολλανδίας (ήττα με 2-1 απο την Βίτεσε, 1-1 με την Αντερλεχτ και τη Φορτούνα Σιτάρντ και ήττα με 1-0 απ την Βέστερλο) και θα δώσει ακόμη εκτός Ελλάδος δυο φιλικές αναμετρήσεις πριν επιστρέψει στην Ελλάδα.
Θα αντιμετωπίσει την Αλκμάαρ την Τετάρτη (28/7) και τη Ναιμέγκεν (30/7), ωστόσο θα πρέπει να τονιστεί ότι παίζει με ομάδες που αυτήν την εποχή είναι σε καλύτερη ετοιμότητα απο εκείνον.
Είναι ξεκάθαρο ότι, ο ΟΦΗ θέλει ακόμη πολύ δουλειά, για να εφμανιστεί όπως τον θέλει ο προπονητής του, ενώ πρέπει να επιταχυνθούν και οι δυο μεταγραφές για την μεσαία γραμμή (εξάρι) και την επίθεση (σέντερ φορ).
ΟΦΗ: Επασί, Ουές, Βούρος, Γιαννούλης, Λυμπεράκης, Τοράλ (25' Νοικοκυράκης), Νέιρα, Μπαλογιάννης Καμάου, Γρίβας, Φαν Ντάινεν.
Στο Β' ημίχρονο έπαιξαν οι: Σωτηρίου, Μαρινάκης, Κοροβέσης, Πασαλίδης, Σελίμοβιτς, Μεγιάδο, Ντε Γκούζμαν, Στάρτζεον, Νοικοκυράκης, Γκονζάλες, Καστάνιος.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Χωρίς 4 παίκτες, θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ στο φιλικό παιχνίδι με την Ολλανδική AZ Alkmaar, που θα γίνει την Τετάρτη (28/7, 5μμ), και θα καλυφθεί σε Live Streaming, απο το επίσημο κανάλι της ΠΑΕ στο YouTube.
Ο Νίκος Νιόπλιας δεν μπορεί να υπολογίζει στο παιχνίδι αυτό, τους Jon Toral, Adil Nabi, Boy Waterman και Πασχάλη Στάικο.
Αντίθετα, στην διάθεση του τεχνικού του ΟΦΗ, βρίσκεται ο Ισπανός επιθετικός Σαρδινέρο, ο οποίος ξεπέρασε τον τραυματισμό του.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απο την προπόνηση:
Ασκήσεις ταχύτητας, αντίδρασης, κατοχής μπάλας αλλά και αγωνιστικό παιχνίδι με στατικές φάσεις περιελάμβανε η σημερινή (27/7) προπόνηση της ομάδας μας στο Μill της Ολλανδίας.
Ο Jon Toral έκανε θεραπεία, με τους Adil Nabi, Boy Waterman και Πασχάλη Στάικο να συνεχίζουν το ατομικό τους πρόγραμμα αποκατάστασης.
Αύριο, Τετάρτη (28/7), στις 17:00 (ώρα Ελλάδας) θα διεξαχθεί ο φιλικός αγώνας με την AZ Alkmaar, ο οποίος θα μεταδοθεί μέσω Live Streaming από το oficretefc.com και το επίσημο κανάλι της ομάδας μας στο YouTube.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη (29/7) στις 17:30.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η συμμετοχή της στον Ολυμπιακούς αγώνες του ΤΟΚΙΟ εξελίχθηκε σε θρίλερ, καθώς τη μία μέρα ήταν εκτός και την άλλη, είχε προκριθεί!
Η Ηρακλειώτισσα πρωταθλήτρια των 400 μέτρων, Ειρήνη Βασιλείου είναι αποφασισμένη να το...ζήσει, αυτή τη φορά.
Η Ειρήνη Βασιλείου, είναι στο ΤΟΚΙΟ, ποζάρει, με χαμόγελο και τρέλα, με την επίσημη φορεσιά των Ελλήνων αθλητών στην τελετή έναρξης των αγώνων και μοιράζεται μαζί μας, τον ενθουσιασμό της, γράφοντας στην επίσημη σελίδα της στο Facebook ότι "και επίσημα σήμερα ξεκινάνε οι Ολυμπιακοί αγώνες στο Τόκιο. Αφού δεν θα μπορέσουμε να παρευρεθούμε στην τελετή έναρξης λόγω της προετοιμασίας μας στο Μισάτο, είπαμε με τα παιδιά να μπούμε λίγο στο κλίμα".
Μετά το Ρίο, συμμετέχει για δεύτερη φορά, σε Ολυμπιακούς αγώνες και πλέον έχει την εμπειρία να απολαύσει την συμμετοχή της σε αυτό το κορυφαίο αθλητικό γεγονός, έστω και αν οι φετινοί Ολυμπιακοί, έχουν χαρακτηριστεί ως οι Ολυμπιακοί αγώνες "της μάσκας" λόγω της πανδημίας και των αυξημένων κρουσμάτων στην Ιαπωνία.
Είναι βέβαιο, ότι ο αγώνες θα γίνουν σε πρωτοφανείς συνθήκες, αλλά η Ειρήνη και τα παιδιά της Ελλάδος που είναι εκεί, είναι αποφασισμένοι να απολαύσουν κάθε στιγμή!
Με βάση το πρόγραμμα, που έχει ανακοινωθεί η Ειρήνη Βασιλείου θα μπεί στην μάχη των αγώνων στις 3 Αυγούστου, στους προκριματικούς των 400 μέτρων, που θα διεξαχθούν στις 3.30 τα ξημερώματα, ώρα Ελλάδος!
Στο ΤΟΚΙΟ είναι όμως μια ακόμη Ηρακλειώτισσα αθλήτρια.
Η Κρίστη Γιαλαμά, η οποία θα συμμετάσχει στο ομαδικό της καλλιτεχνικής κολύμβησης στις 7 Αυγούστου στη 1.30 το μεσημέρι!
Για εκείνη, είναι η πρώτη συμμετοχή σε Ολυμπιάδα!
Εμείς ευχόμαστε και στα δυο κορίτσια να απολαύσουν κάθε στιγμή!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ