karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Σημαντική διάκριση για την 16χρονη αθλήτρια του ΟΦΗ, Ιωάννα Κοντζεδάκη

Πήρε την τρίτη θέση, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Beach Volley (Κ17).

Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:

Tο Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα βόλει του ΟΦΗ, συγχαίρουν την 16χρονη αθλήτρια του ΟΦΗ Ιωάννα Κοντζεδάκη (αριστερά στην φωτογραφία), για την κατάκτηση της τρίτης θέσης στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Beach Volley (Κ17), που έγινε στη Ρόδο.

Ιωάννα, συγχαρητήρια και εις ανώτερα!

Συζήτησε με διάφορους υποψήφιους επενδυτές, αλλά τελικά η λύση για την επόμενη μέρα του Ηροδότου, μετά την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2, βρέθηκε εκ των έσω.

Ο επιχειρηματίας Στέλιος Παπαδημητρίου, στέλεχος της διοίκησης της ομάδας, βγαίνει μπροστά και παίρνει ο ίδιος τα ηνία της ομάδας.

Σε συνεργασία με στελέχη της προηγούμενης διοίκησης, θα καλύψουν το μετοχικό κεφάλαιο και την εγγυητική επιταγή και θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τον Ηρόδοτο, στην επόμενη μέρα.

"Περιμένουμε όλο το φίλαθλο κόσμο του Ηροδότου, αλλά και της κοινωνίας της Αλικαρνασσού να αγκαλιάσει αυτή τη τόσο μεγάλη και δύσκολη προσπάθεια" αναφέρει στην ανακοίνωση της η ομάδα του Ηροδότου.

Ενω, οι φίλαθλοι της ομάδας, δείχνουν να χαιρετίζουν την εξέλιξη αυτή.

Οπως αναφέρουν "επίσημα πλέον είμαστε στη Super League 2 με έναν πρόεδρο δικό μας, καθαρό, έντιμο που σκέφτεται μόνο το καλό της ομάδας μας μακριά από περίεργες σκέψεις και πράξεις… Στελάρα προχώρα είμαστε εδώ και σε στηρίζουμε όλοι μαζί!!!".

 

Η ανακοίνωση του Ηροδότου:

Η επόμενη μέρα για την ομάδα μας θα είναι όπως την ονειρευτήκαμε, να παίξουμε στη superleague 2, εκεί που αξίζει να βρίσκεται ο Ηρόδοτος. Οι κόποι μιας τόσο δύσκολης και πετυχημένης χρονιάς δεν πάνε χαμένοι. Έπειτα από μεγάλη προσπάθεια της διοίκησης, επαφές και συζητήσεις όλες αυτές τις μέρες τελικά καταλήξαμε στο καλύτερο αποτέλεσμα. Ο Στέλιος Παπαδημητρίου, ένα στέλεχος της υπάρχουσας διοίκησης αποφάσισε να βγει μπροστά, να ηγηθεί της ΠΑΕ μαζί με ομάδα επιφανών επιχειρηματιών του Ηρακλείου, αλλά φυσικά και την βοήθεια όλων μας. Τις επόμενες ημέρες θα καλυφθεί το μετοχικό κεφάλαιο και η εγγυητική επιστολή. Ήδη η διοίκηση έχει προχωρήσει τις διαδικασίες για την συμμετοχή της ομάδας μας στο πρωτάθλημα της superleague2 αλλά και στο κύπελλο Ελλάδος της ΕΠΟ. Από αύριο δρομολογούνται όλες οι απαραίτητες ενέργειες τόσο για τη σύσταση της ΠΑΕ μας, αλλά και του αγωνιστικού-ποδοσφαιρικού τμήματος. Περιμένουμε όλο το φίλαθλο κόσμο του Ηροδότου, αλλά και της κοινωνίας της Αλικαρνασσού να αγκαλιάσει αυτή τη τόσο μεγάλη και δύσκολη προσπάθεια.
Το καμάρι της Αλικαρνασσού επέστρεψε για να μείνει...".

H ανακοίνωση των φιλάθλων «Σωματείο φίλων Ηροδότου εις μνήμην του Αντώνη Καργιωτάκη» :

“Η στιγμή που όλοι περιμέναμε ήρθε… Μετά από 40 κύματα, είμαστε εδώ, υπάρχουμε και θα υπάρχουμε γιατί είμαστε Ηρόδοτος. Επίσημα πλέον είμαστε στη Super League 2 με έναν πρόεδρο δικό μας, καθαρό, έντιμο που σκέφτεται μόνο το καλό της ομάδας μας μακριά από περίεργες σκέψεις και πράξεις… Στελάρα προχώρα είμαστε εδώ και σε στηρίζουμε όλοι μαζί!!!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ όμως αξίζει και στο απερχόμενο ΔΣ και την ομάδα του Μιχάλη Γεωργιάδη οι οποίοι έκαναν το όνειρο μας πραγματικότητα…

Επιπλέον να πούμε ένα ευχαριστώ και ένα εις το επανιδείν στους ποδοσφαιριστές που αποχώρησαν για τους δικούς τους λόγους ο καθένας. Ο καθένας από εσάς έχει ξεχωριστή θέση ανάμεσα μας και σας περιμένουμε στο πέταλο να δούμε από κοντά την αγαπημένη μας ομάδα…

ΥΓ. Φέτος η θέση μας είναι στο γήπεδο. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες όπως το παρελθόν που βρεθήκαμε στην ίδια κατηγορία… Αγοράζουμε τη κάρτα διαρκείας μας και ενισχύουμε την ΗΡΟΔΟΤΑΡΑ ΜΑΣ!!

Το όνειρο μας, το ταξίδι μας μόλις ξεκίνησε!!!

ΜΙΑ ΖΩΗ ΗΡΟΔΟΤΑΡΑΑ BRONX FAMILIA”.

Ο Λιονέλ Μέσι είναι και επίσημα παίκτης της Παρί Σεν Ζερμέν, καθώς αργά το βράδυ της Τρίτης ανακοινώθηκε από τους Παριζιάνους, η μεταγραφή του...αιώνα στο Παγκόσμιο ποδόσφαιρο!

Ο Μέσι υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας (με οψιόν και για τρίτο χρόνο) με τις ετήσιες απολαβές του να ανέρχονται στα 35 εκατομμύρια ευρώ.

Ο Μέσι θα φορά τη φανέλα με το νούμερο «30» στην Παρί.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Παρί ο 34χρονος άσος δήλωσε: «Είμαι ανυπόμονος για να ξεκινήσει το νέο κεφάλαιο στην καριέρα μου στο Παρίσι. Το κλαμπ και το όραμα του είναι σε τέλεια αρμονία με τις φιλοδοξίες μου.

Ξέρω πόσο ταλαντούχοι είναι οι παίκτες και το τεχνικό τιμ που βρίσκονται εδώ. Είμαι αποφασισμένος να χτίσω μαζί τους, κάτι σπουδαίο για την ομάδα και τους φιλάθλους. Ανυπομονώ να πατήσω το πόδι μου στο χορτάρι του Parc des Princes».

Στο «Παρκ ντε Πρενς» θα γίνει την Τετάρτη (11/8) το πρωί, στις 11 π.μ. τοπική ώρα (12 το μεσημέρι ώρα Ελλάδας) η επίσημη παρουσίαση του Λιονέλ Μέσι από την Παρί Σεν Ζερμέν.

Ο 34χρονος Μέσι έφτασε νωρίτερα σήμερα στο Παρίσι, όπου εκατοντάδες φίλοι της ομάδας του περίμεναν στο αεροδρόμιο Μπουρζέ για να τον αποθεώσουν.

Φορώντας μία μπλούζα που έγραφε «Εδώ είναι Παρίσι», ο Μέσι χαιρέτησε χαμογελαστός τους συγκεντρωμένους φιλάθλους και αναχώρησε κατευθείαν, με προορισμό νοσοκομείο της γαλλικής πρωτεύουσας, για τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.

Ο Μέσι ταξίδεψε στο Παρίσι, συνοδευόμενος από τη σύζυγό και τα τρία παιδιά του, καθώς και τον πατέρα και εκπρόσωπό του, Χόρχε.

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi