O Φιορίν Ντουρμισάι είναι και επίσημα παίκτης του ΟΦΗ, για τα επόμενα τρία χρόνια.
Η κρητική ΠΑΕ ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Αλβανού επιθετικού.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την απόκτηση του διεθνούς επιθετικού, Fjorin Durmishaj, από τον Ολυμπιακό, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα μας, διάρκειας τριών ετών.
Γεννήθηκε στον Αυλώνα της Αλβανίας στις 14 Νοεμβρίου 1996 και σε μικρή ηλικία ήρθε στην Ελλάδα.
Αγωνίστηκε στην Κ20 του Πανιωνίου, ενώ το καλοκαίρι του 2014 προβιβάσθηκε στην πρώτη ομάδα, με την οποία είχε συνολικά 69 εμφανίσεις και 17 γκολ, ενώ την σεζόν 2017-18 συμμετείχε με τους «κυανέρυθρους» στα προκριματικά του UEFA Europa League.
Τον Ιανουάριο του 2015 εντάχθηκε στο δυναμικό της Καλλιθέας, με τα χρώματα της οποίας έπαιξε 32 φορές, πετυχαίνοντας 7 γκολ.
Πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή με εμπειρία στο πρωτάθλημα της Super League, έχοντας αγωνιστεί σε Λαμία (28 αγώνες, 8 γκολ), Άρη (9 αγώνες) και ΑΕΛ (28 αγώνες, 5 γκολ) ενώ στο πρώτο μισό της σεζόν 2019-20 φόρεσε την φανέλα της βελγικής Beveren.
Ο Fjorin Durmishaj έχει χριστεί διεθνής με την Εθνική Ανδρών της χώρας μας, ενώ έχει αγωνιστεί και με τις ομάδες U17, U19 και U21 της Αλβανίας.
Fjorin, καλώς ήρθες στην οικογένεια του ΟΦΗ!
Δεν...άρεσε στον Αλέξη Κούγια, η μεταγραφή του Φιορίν Ντουρμισάι, στον ΟΦΗ.
Σε ένα ακόμη παραλήρημα, ο ιδιοκτήτης της Λάρισας Αλέξης Κούγιας, σε ανακοίνωση του, αποκλειστικά για το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ (!) αφήνει αιχμές για τον πρώην παίκτη της ομαδας του, ότι στο κρίσιμο παιχνίδι με τον ΟΦΗ, στο Αλκαζάρ "είχε δύο τετ α τετ όπου προκλητικά έστειλε την μπάλα στα περιστέρια, ούτε καν δίπλα στο τέρμα, είχε 5 αδικαιολόγητα οφσάιντ, αλλά το κυριότερο ανέκοψε κάθε σέντρα μέσα στην περιοχή κάνοντας επιθετικά φάουλ και στην κυριολεξία όχι μόνο δεν ακούμπησε την μπάλα, αλλά κατέστρεψε κάθε επιθετική προσπάθεια".
Ενώ ολοκληρώνει την ανακοίνωση του με το υστερόγραφο "Ε όχι και στον ΟΦΗ ρε Ντουρμισάι. Δεν έχουμε τίποτα με την ιστορική ομάδα του ΟΦΗ, με τον ιδιοκτήτη της οποίας ο κ. Κούγιας διατηρεί εξαιρετικές σχέσεις, αλλά ορισμένα γεγονότα είναι αδύνατον να μην τα αναδεικνύουμε γιατί είμαστε η ΑΕΛ και δεν μας αρέσει να υποκρινόμαστε και να μην εξωτερικεύουμε τις ενδόμυχες σκέψεις μας».
Στον ΟΦΗ, φαίνεται έκαναν...λάθος που δεν πήραν την άδεια του κ. Κούγια, για να κάνουν την μεταγραφή του Ντούρμισάι.
Μήπως περίμενε ότι θα τον κρατήσει στην Λάρισα και την Σούπερ Λιγκ 2, για αυτό και βγάζει αυτή τη χολή, εναντίον ενός πρώην ποδοσφαιριστή του;
Και δεν είναι η πρώτη φορά...
Γ.Κορτς
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ιδιοκτήτη της Λάρισας:
«Την περσινή περίοδο με πιεστική απαίτηση του τότε προπονητού μας Μιχάλη Γρηγορίου πήραμε δανεικό από τον Ολυμπιακό τον Αλβανό-έλληνα ποδοσφαιριστή Φιορίν Ντουρμισάι, αποκλείοντας πολλές άλλες περιπτώσεις επιθετικών, πληρώνοντας εμείς το συμβόλαιο του.
Παρά τις προσδοκίες και το ακριβό συμβόλαιο του παίκτη ο Ντουρμισάι σκόραρε για πρώτη φορά την προτελευταία αγωνιστική στο Ηράκλειο με ένα πέναλτι και με ένα τετ α τετ από ασιστ του Jakimovski.
Σκόραρε άλλες τρείς φορές μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος και των play-out.
Στον κρισιμότερο αγώνα πρωταθλήματος με τον ΟΦΗ στα play-outστην Λάρισα είχε δύο τετ α τετ όπου προκλητικά έστειλε την μπάλα στα περιστέρια, ούτε καν δίπλα στο τέρμα, είχε 5 αδικαιολόγητα οφσάιντ, αλλά το κυριότερο ανέκοψε κάθε σέντρα μέσα στην περιοχή κάνοντας επιθετικά φάουλ και στην κυριολεξία όχι μόνο δεν ακούμπησε την μπάλα, αλλά κατέστρεψε κάθε επιθετική προσπάθεια.
Αμέσως μετά τον αγώνα ο κ. Χριστακόπουλος με εντολή του κ. Κούγια του είπε να μαζέψει τα πράγματα του και να φύγει, αλλά αυτός παρακάλεσε να μείνει για να μην του καταστρέψουμε την καριέρα και ότι αυτό ήταν μία κακή ημέρα που δυστυχώς για μας συνέβη στον κρισιμότερο αγώνα του πρωταθλήματος και εξαιτίας του οποίου υποβιβάστηκε η ΑΕΛ.
Βεβαίως δεν ξαναέπαιξε από τότε και σέντερ φόρ αγωνίσθηκε ο Αcuna, ο οποίος στον επόμενο νικηφόρο αγώνα με τον ιδιαίτερα αξιόλογο πέρυσι ΠΑΣ Γιάννινα σκόραρε και ήταν και ο ΜVP.
Ευχόμαστε στον ιδιαίτερα αξιόλογο ποδοσφαιριστή Ντουρμισάι και στον μάνατζερ του κ. Κουντούρη να έχουν επιτυχίες και στο μέλλον.
Δυστυχώς σε αυτό το ποδόσφαιρο ζούμε και πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα πάντα με καρτερικότητα και αισιοδοξία.
Υ.Γ. Ε όχι και στον ΟΦΗ ρε Ντουρμισάι.
Δεν έχουμε τίποτα με την ιστορική ομάδα του ΟΦΗ, με τον ιδιοκτήτη της οποίας ο κ. Κούγιας διατηρεί εξαιρετικές σχέσεις, αλλά ορισμένα γεγονότα είναι αδύνατον να μην τα αναδεικνύουμε γιατί είμαστε η ΑΕΛ και δεν μας αρέσει να υποκρινόμαστε και να μην εξωτερικεύουμε τις ενδόμυχες σκέψεις μας».
Ο Εργοτέλης, που βρίσκεται στο ξεκίνημα της προετοιμασίας του, εμφανίστηκε βελτιωμένος στα δυο 45λεπτα φιλικά παιχνίδια με τον Γιούχτα (2-0) και την Αναγέννηση Ιεράπετρας (2-0), στο πλαίσιο του Μαρκομιχελάκειου τουρνουά που έγινε στις Αρχάνες.
Το υπέροχο γκολ του Κουάτενγκ, στη νικη επί του Γιούχτα, απο τον οποίο περιμένει πολλά ο φετινλός Εργοτέλης (πέρσι δεν βοήθησε λόγω τραυματισμού), ξεχώρισε.
Δείτε το στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV με στιγμιότυπα απο τα παιχνίδια, αλλά και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ