karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το εγκώμιο του προπονητή του ΟΦΗ Νίκου Νιόπλια, έπλεξε με δηλώσεις του, ο τεχνικός της ΑΕΚ Βλάνταν Μιλόγεβιτς. ενόψει του αγώνα της Κυριακής (19/09, 18:15), στο Γεντί Κουλέ.

Οπως ανέφερε «ο ΟΦΗ διαθέτει έναν πολύ καλό προπονητή, τον Νίκο Νιόπλια, τον οποίο γνωρίζω προσωπικά. Είναι μια ομάδα που προσπαθεί να παίζει το ίδιο ποδόσφαιρο είτε εντός, είτε εκτός έδρας. Σίγουρα, παίζοντας στην έδρα του, έχει επιπλέον κίνητρο, λόγω των φιλάθλων στις εξέδρες. Ελπίζω να έχουμε κι εμείς γιατί είναι πολύ σημαντικοί και φάνηκε στο ματς με τον Ιωνικό πόσο τους χρειάζεται η ομάδα».

Ο Μιλόγεβιτς, είπε ότι περιμένει ακόμη καλύτερη την ομάδα του, σε σχέση με το παιχνίδι της πρεμιέρας με τον Ιωνικό.

Οπως ανέφερε «δεν θα κρυφτώ. Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να αλλάξουμε. Υπάρχουν, όμως, πολλοί νέοι παίκτες. Κάποιοι προέρχονταν από παιχνίδια με τις εθνικές τους ομάδες, κάποιοι από τραυματισμούς, κάποιοι άλλοι ενσωματώθηκαν αργά. Μέρα με τη μέρα, όμως, θα γινόμαστε καλύτεροι. Το ζητούμενο ήταν οι τρεις βαθμοί, αλλά κοιτάμε να βελτιώσουμε και το παιχνίδι μας. Πρέπει να συνδέσουμε το αποτέλεσμα με την καλή ομαδική απόδοση. Θέλουμε καλή λειτουργία σε όλες τις γραμμές μας. Να παίξουμε όμορφο ποδόσφαιρο. Όλα αυτά, βέβαια, θέλουν χρόνο. Από την άλλη, καταλαβαίνω ότι στο ποδόσφαιρο χρόνος δεν υπάρχει. Υπάρχει μόνο το «σήμερα». Όμως, η σκληρή δουλειά είναι ο μόνος τρόπος να διορθώσεις τα πράγματα».

Στο μεταξύ, ο Πέτρος Μάνταλος, που φαινόταν να έχει τεθεί νοκ-άουτ απο το παιχνίδι με τον ΟΦΗ, λόγω ενός διαστρέματος, τελικά προπονήθηκε το Σάββατο (18/9) και ο Βλάνταν Μιλόγεβιτς συμπεριέλαβε στην αποστολή της ΑΕΚ τον αρχηγό της Ενωσης για το ματς με τον ΟΦΗ (19/9).

Αντίθετα στα “πιτς” βρίσκεται ο Κώστας Γαλανόπουλος, ο ποδοσφαιριστής των “κιτρινόμαυρων” ένιωσε ενοχλήσεις και ακολουθεί πρόγραμμα αποφόρτισης.

Αναλυτικά η αποστολή της ΑΕΚ:

Τσιντώτας, Στανκοβιτς, Θεοχάρης, Μπακάκης, Σβάρνας, Μισελέν, Βράνιες, Μήτογλου, Χατζισαφί, Τζαβέλλας, Μιταϊ, Σιμάνσκι, Λε Ταλέκ, Μάνταλος, Σάκχοφ, Γέβτιτς, Αμπραμπάτ, Γκαρσία, Ανσαριφάρντ, Αραούχο, Τσούμπερ και Τάνκοβιτς.

Εναν ΟΦΗ σκληρό αμυντικά και σαν σύνολο, που πήρε την ισοπαλία απο τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης, περιμένει ο Επασί και στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, την Κυριακή (19/9, 6.15) στο Γεντί Κουλέ.

Ο Καμερουνέζος τερματοφύλακας του ΟΦΗ, περιμένει όπως είπε ένα δυνατό παιχνίδι και δήλωσε ανυπόμονος να παίξει μπροστά στο κοινό του ΟΦΗ.

Οπως είπε "στο πρώτο παιχνίδι με τον Αρη, η ομάδα ήταν πολυ καλή. Ημασταν πολύ σκληροί αμυντικά σαν σύνολο. Ηταν το πρώτου μου επίσημο παιχνίδι με τον ΟΦΗ. Είχα καλή απόδοση, καθώς δεν δεχθήκαμε γκολ. Τώρα παίζουμε με την ΑΕΚ, μπροστά στους φιλάθλους μας. Ανυπομονώ να παίξω μπροστά τους. Οπως έχω διαπιστώσει και στην πόλη, είναι πολύ καλοί. Ανυπομονώ να τους νιώσω πίσω απο την εστία μου. Το παιχνίδι με την ΑΕΚ θα είναι δύσκολο, όπως ήταν και αυτό με τον Αρη. Είναι μια δυνατή ομάδα με ποιοτικούς ποδοσφαιριστές. Ομως  και εμείς έχουμε ποιότητα και παίζουμε στην έδρα μας, με την παρουσία του κόσμου μας. Θα είναι δυνατό και καλό παιχνίδι".

Ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ, αναφέρθηκε και στα πρώτα του παιχνίδια, με την Εθνική ομάδα του Καμερούν. Οπως είπε "έκανα τα πρώτα μου επίσημα παιχνίδια με την Εθνική Καμερούν. Κερδίσαμε 2-ο το Μαλάουι, στο δεύτερο χάσαμε απο την Ακτή Ελεφαντοστού με 2-1, αλλά έχουμε ακόμη 4 παιχνίδια, για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Είμαι υπερήφανος για μένα και την οικογένεια μου, που παίζω στην Εθνική. Ηταν η οικογένεια μου εκεί. Ηταν πολύ καλό για μένα".

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τη δήλωση του.

Υποδοχή με συνθήματα στην Κρήτη, για την ομάδα της ΑΕΚ, ενόψει του αγώνα με τον ΟΦΗ, την Κυριακή (19/9, 6.15) στο Γεντί Κουλέ.

«Υποδοχή άλλων εποχών στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου στην Κρήτη», έγραψε η ΠΑΕ ΑΕΚ στους επίσημους λογαριασμούς της, στα social media.

Οι τελευταίες μεταγραφές έχουν φέρει ενθουσιασμό στους φίλους της ΑΕΚ, οι οποίοι περιμένουν κάτι περισσότερο απο την ομάδα τους, στην φετινή αγωνιστική περίοδο.

Oι φίλοι της ΑΕΚ πήραν αυτόγραφα και έβγαλαν φωτογραφίες με τους παίκτες της ομάδας τους.

Πάντως το παιχνίδι με τον ΟΦΗ, μόνο μεμονωμένοι φίλοι της ΑΕΚ θα μπορούν να το παρακολουθήσουν, καθώς η ΠΑΕ, έκανε γνωστό, ότι δεν θα ανοίξει ξανά θύρα για τους οπαδούς φιλοξενούμενης ομάδας.

Για το λόγο αυτό, η θύρα 6 θα μείνει κλειστή.

 

Δείτε παρακάτω το VIDEO που ανέβεασε η ΠΑΕ ΑΕΚ στην επίσημη σελίδα της.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi