Δεν θα κινηθεί τελικά ο ΟΦΗ, για άλλη μεταγραφή, ούτε απο την αγορά των ελεύθερων-άνεργων παικτών.
Η προθεσμία έληγε στι 17 Σεπτεμβρίου, ωστόσο η κρητική ΠΑΕ ενημέρωσε και επίσημα, ότι ο ΟΦΗ δεν θα προχωρήσει σε άλλη κίνηση.
Θα μείνει με τις 8 προσθήκες, που έκανε στην κανονική μεταγραφική περίοδο.
Ο ΟΦΗ φαινόταν να ψάχνεται για ένα αμόμη εξτρέμ και ένα αριστερό μπακ, αλλά φαίνεται ότι δεν προέκυψε κάτι ενδιαφέρον, απο την αγορά των άνεργων ποδοσφαιριστών.
Ο ΟΦΗ λοιπόν, πορεύεται ως έχει μέχρι τον Ιανουάριο και βλέπουμε!
Γ.Κορτς
Στα μειονεκτήματα της ΑΕΚ στάθηκε στις δηλώσεις του, ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, ενόψει του αγώνα της Κυριακής (19/9, 6.15μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ παραδέχθηκε την ποιότητα του ρόστερ της ΑΕΚ και την ευκολία που δείχνει στο γκολ, ωστόσο, στάθηκε στο γεγονός ότι έχει ζήτημα συνοχής, καθώς πολλοί παίκτες έφτασαν σε αυτήν, το τελευταίο διάστημα.
Ο ΟΦΗ με την καλή του εικόνα στο παιχνίδι με τον Αρη, την ένταση που έβγαλε στο παιχνίδι του, αλλά και με την βοήθεια του κόσμου του, που επιστρέφει στις εξέδρες, θα παλέψει για το καλύτερο, ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, ο οποίος χαρακτήρισε το παιχνίδι, δύσκολο και για τις δυο ομάδες.
Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο τεχνικός του ΟΦΗ «έχουμε αντίπαλο μια πολύ δυνατή ομάδα, η οποία όμως σχηματίστηκε στον τελευταίο μήνα. Είναι πολύ δυνατή στο μεσοεπιθετικό της κομμάτι. Εχει πολύ εύκολα το γκολ. Εχει μια μεσαία γραμμή με παίκτες που μπορούν να σκοράρουν πολύ εύκολα. Το μειονέκτημα τους είναι η συνοχή της ομάδας τους. Το τελευταίο διάστημα βάλανε πολλούς παίκτες και λίγο πολύ μπορεί να χάνουν στο ομαδικό πνεύμα. Δύσκολος αντίπαλος, καλός αντίπαλος , αλλά και εμείς μετά το καλό πρόσωπο της πρεμιέρας με τον Αρη και κυρίως με την ένταση που είχαμε στο παιχνίδι μας και παίζοντας στην έδρα μας, έχουμε πολλά δυνσά σημεία. Θα είναι δύσκολος αγώνας και για αυτούς και για μας» ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις του.
Γ.Κορτς
Ο Νίκος Νιόπλιας αποθέωσε τον κόσμο του ΟΦΗ μετά το παιχνίδι-θρίλερ με την ΑΕΚ (απο 0-3 σε 3-3) και μίλησε για το...νόμο του Γεντί Κουλέ και το πόσο η έδρα βοηθάει τον ΟΦΗ.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, κράτησε χαμηλούς τόνους, χαρακτήρισε την ισοπαλία ως νίκη για τον ΟΦΗ, έτσι όπως ήρθε και μίλησε για τα λάθη των παικτών του.
Ακόμη αναφέρθηκε στην προσπάθεια του, να χτίσει χαρακτήρα και ομάδα με νοοτροπία νικητή, καθώς όπως ανέφερε "πέρσι ήμασταν τσαλακωμένοι. Τρώγαμε ένα γκολ και μετά περιμέναμε να φάμε ένα ακόμη, δεχόμασταν και ένα τρίτο και τελείωναν όλα. Ημασταν με το ένα πόδι στην β’ κατηγορία. Δείξαμε χαρακτήρα με τον Αρη. Το ίδιο και με την ΑΕΚ".
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, μίλησε και για το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης, τον οποίο χαρακτήρισε μια απο τις καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος και κάλεσε τους παίκτες του, να μείνουν συγκεντρωμένοι στο πλάνο.
Οι αναφορές του τεχνικoύ του ΟΦΗ:
"Να πω ένα μεγάλο μπράβο στους παίκτες μου και πολλά πολλά μπράβο στον κόσμο, που μας βοήθησε σε όλη τη διπάρκεια του παιχνιδιού. Ηταν εκεί με τα συνθήματα τους, μας δώσανε μεγάλη βοήθεια. Αυτό είναι, το πόσο μας βοηθάει αυτή η έδρα και ο κόσμος. Η ΑΕΚ είναι μεσοεπιθετικά πολύ καλή. Μπορούν να σκοράρουν όλοι. Μας βάλανε με δέκα παίκτες, δυο γκολ. Κάναμε λάθη, που πρέπει να μας γίνονται μαθήματα. Πλέον σκεφτόμαστε την Τρίπολη. Είναι σα νίκη, αυτό που έγινε με την ΑΕΚ. Πέρσι ήμασταν τσαλακωμένοι. Τρώγαμε ένα γκολ και μετά περιμέναμε να φάμε ένα ακόμη, δεχόμασταν και ένα τρίτο και τελείωναν όλα. Δείξαμε χαρακτήρα με τον Αρη. Το ίδιο και με την ΑΕΚ. Θέλαμε ένα γκολ. Να έχουμε κάποια περιθώρια. Δεν γίνονται πολλά παιχνίδια τέτοια. Προσπαθούμε να περάσουμε, ένα πνεύμα νικητή. Πέρσι, ήμασταν με το ένα πόδι στην β’ κατηγορία, δεν είναι εύκολο. Είμαι έμπειρος, ασπρίσαν τα μαλλιά μου. Κάθε Κυριακή θα βλεπετε όλο και περισσότερα πράγματα. Δύσκολη ομάδα ο Αστέρας. Την θεωρώ μια απο τις καλύτερες ομάδες. Ομάδα με εμπειρία. Πρέπει να είμαστε προσηλωμένοι και πιστοί στο σχέδιο".
Δείτε παρακάτω σε VIDEO την τοποθέτηση του Νίκου Νιόπλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ