Του Γιώργου Κορτσιδάκη Συνεχίζει τα «χτυπήματα» και τις "μπαλωθιές" στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης, με αιχμές για την διαιτησία, με αφορμή το πέναλτι σε βάρος του ΟΦΗ, απο το οποίο προήλθε η ήττα απο τον Αστέρα (1-0). Απο το Σικάγο όπου βρίσκεται ο Μπούσης, με ανάρτηση του στο instagram ανέφερε ότι «όλοι γνωρίζουν την αλήθεια. Μπορείτε να προσπαθήσετε να μας κρατήσετε κάτω αλλά σας υπόσχομαι ότι θα υπερισχύσουμε». Ο ΟΦΗ ανέβασε για πρώτη φορά επι ημερών του Μιχάλη Μπούση, τόσο ψηλά τους τόνους, για την διαιτησία, με αφορμή το αμφισβητούμενον πέναλτι στον Μπαράλες, στον αγώνα με τον Αστέρα, με το οποίο ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 1-0. Αυτό ήταν το τέταρτο πέναλτι σε έξι παιχνίδια που έχει σφυριχθεί σε βάρος του ΟΦΗ. Προηγήθηκαν εκείνα με τον Παναιτωλικό (1-1), τη Λαμία (1-2), τον Παναθηναικό (2-2). Ενώ στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο (2-2), ο ΟΦΗ αδικήθηκε…