Στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, που θα γίνει την Κυριακή (8/111, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ. Ο Γιώργος Σίμος, μετά το μπαράζ απουσιών των προηγούμενων ημερών, άρχισε να βλέπει και επιστροφές παικτών. Τέσσερις παίκτες που έχουν λείψει απο τα τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ, λόγω τραυματισμού, ξεκίνησαν να μπαίνουν στο πρόγραμμα και δίνουν ελπίδες στην τεχνική ηγεσία. Πρόκειται για τους Juan Neira, Nazareno Solis, Πραξιτέλη Βούρο και Κώστα Γιαννούλη, οι οποιοι το προηγούμενο διάστημα ταλαιπωρήθηκαν απο μυικούς τραυματισμούς. Ωστόσο, επειδή προέρχονται απο απουσία αρκετών ημερών, θα χρειαστεί να περιμένουμε μερικά 24ωρα για να δούμε αν οι παίκτες αυτοί υπολογίζονται για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό ή αν το τεχνικό επιτελείο αποφασίσει να τους έχει 100% έτοιμους, μετά τη διακοπή που ακολουθεί. Κόντρα στον Ολυμπιακό επιστρέφει ο Σελίμοβιτς που εξέτισε την ποινή του και δίνει μια λύση για την άμυνα. Νοκ οαυτ είναι οι Ναμπί, Σαρδινέρο, Βαζ,…