Του Γιώργου Κορτσιδάκη Οι φωνές, για οριστική διακοπή, όλων των ποδοσφαιρικών κατηγοριών, λόγω του κορωνοϊου, φαίνεται να αυξάνονται, καθώς η λαίλαπα της πανδημίας, έχει βάλει οριστικά στον "πάγκο" το Ελληνικό ποδόσφαιρο και δεν έχει νόημα οι ομάδες να κρατούν δέσμιους τους ποδοσφαιριστές τους, καθώς και με την πιο αισιόδοξη πρόβλεψη, ο αγωνιστικός ρυθμός δεν μπορεί να επιστρέψει, πριν απο ένα περίπου μήνα. Ηδη, απο το τελευταίο διοικητικό συμβούλιο της Σούπερ Λίγκ, εκφράστηκαν απαισιόδοξες φωνές, για το κατά πόσο το πρωτάθλημα που διεκόπη, μπορεί να συνεχιστεί, ενώ τώρα έρχεται και ο ιδιοκτήτης της Λάρισας με επιστολή του στον Υφυπουργό Αθλητισμού και τις αρμόδιες ποδοσφαιρικές αρχές να ζητήσει την διακοπή του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ, την επικύρωση της βαθμολογίας ώς έχει και τον μη υποβιβασμό καμίας ομάδας, αντίθετα την αύξηση τους απο 14 σε 16, ώστε να ανέβουν απο την Σούπερ Λίγκ 2 τα Γιάννινα και ο Απόλλων Σμύρνης. Παράλληλα, προτείνει κάτι…