Του Γιώργου Κορτσιδάκη Η πανδημία του κορωνοϊου, πλήττει ήδη και τα μέσα ενημέρωσης της χώρας. Ηδη τα πρώτα σημάδια, με απολύσεις, πάγωμα συμβάσεων και άλλα παράξενα τερτίπια με φόντο την...επιδότηση που θα πάρουν οι επιχειρήσεις απο το κράτος, ως μέτρο στήριξης, έχουν κάνει την εμφάνιση τους. Το αθλητικό ρεπορτάζ, έχει τεθεί στο περιθώριο, τον τελευταίο καιρό, καθώς το βάρος έχει πέσει στο ζήτημα του κορωνοϊου. Ετσι, κάποιες επιχειρήσεις βρίσκουν πάτημα,ώστε να ξεφορτωθούν ένα "βάρος" που για τους επόμενους 2-3 μήνες, δεν αποτελεί για αυτούς, προτεραιότητα. Εδώ βέβαια, θα πρέπει να επισημάνουνμε ότι αν και η ανθρώπινη ζωή είναι πάνω απο όλα, έχει μεγάλο ενδιαφέρον το πως βιώνει και ο αθλητισμός παγκόσμια την πανδημία, με σοβαρές "πληγές" αναβολή κορυφαίων διοργανώσεων όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και ο τελικός του Τσάμπιονς Λίγκ, ένα μεγάλο ερωτηματικό για το αν θα τελειώσει αγωνιστικά η σεζόν, αλλά μικρές και μεγάλες ειδήσεις που καθημερινά αναδεικνύονται απο…