Του Γιώργου Κορτσιδάκη Στον Εργοτέλη, δεν...προλαβαίνουν ούτε να χαρούν και να πανηγυρίσουν για την "πρωτιά" της ομάδας στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ 2 μετά τη νέα μεγάλη νίκη, αυτή τη φορά επί της Παναχαικής με 1-0. Τα παιχνίδια είναι διαδοχικά και ο Εργοτέλης ταξιδεύει στη Δράμα, για το παιχνίδι της Τετάρτης (24/2, 3μμ), με την επικίνδυνη Δόξα Δράμας. Ο Εργοτέλης "τρέχει" ένα εντυπωσιακό σερί με 6 νίκες στα τελευταία 7 παιχνίδια (7 παιχνίδια αήττητος), ωστόσο όλοι στην ομάδα, κρατάνε χαμηλούς τόνους. Ενθουσιασμένος με την πορεία του Εργοτέλη, είναι και ο ιδιοκτήτης της ομάδας, ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Μάγκεντ Σάμι, ο οποίος βρίσκεται στο Ηράκλειο και παρακολούθησε τη μεγάλη νίκη επί της Παναχαικής, μοιράζοντας συγχαρητήρια σε παίκτες και τεχνικό επιτελείο. Mάλιστα ο Σάμι, που θα μείνει αρκετές μέρες στην Κρήτη, παρακολούθησε και την προπόνηση της Κυριακής, στο Παγκρήτιο, ενώ μίλησε και στους παίκτες, δίνοντας τους συγχαρητήρια, για την μέχρι σήμερα πορεία της…