Του Γιώργου Κορτσιδάκη Πάσχα στο γήπεδο, θα κάνει ο Εργοτέλης, καθώς την Τετάρτη του Πάσχα (5/5, 3.30μμ-ΕΡΤ3) τον περιμένει το παιχνίδι της χρονιάς στη Λειβαδιά, στο οποίο η κρητική ομάδα, θα παίξει τα...ρέστα της, για τη διεκδίκηση της ανόδου. Με την διαφορά στο -5, ο Εργοτέλης παίζει ουσιαστικά το τελευταίο του χαρτί, για την διεκδίκηση της δεύτερης θέσης, που έχει σήμερα ο Λεβαδειακός και ενώ απομένουν 4 παιχνίδια για τη λήξη της αγωνιστικής περιόδου. Στην κρητική ομάδα η ψυχολογία είναι καλή, μετά τη νίκη αλλά και την αξιόπιστη εμφάνιση κόντρα στο Διαγόρα (3-1), ωστόσο και ο αντίπαλος, είναι ανεβασμένος καθώς πέτυχε μεγάλο διπλό στη Νίκαια επί του Ιωνικού (2-3) και χτυπάει ακόμη και την πρώτη θέση, αν κερδίσει τον Εργοτέλη και σταβοπατήσει ο πρωτοπόρος Ιωνικός στα Χανιά. Σε κάθε περίπτωση, στον Εργοτέλη, προετοιμάζονται για ένα μεγάλο ντέρμπι με τον Λεβαδειακό. Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Γιάννη Ταουσιάνη, οι παίκτες θα…