O ΟΦΗ δεν είναι αμελητέα ποσότητα για κανένα αντίπαλο, ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας, μετά το "Χ" με τον Αστέρα Τρίπολης στο Γεντί Κουλέ. Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε ότι η κόπωση της προσπάθειας του αγώνα με την ΑΕΚ, έπαιξε το ρόλο της στην απόδοση του ΟΦΗ, ανέφερε ότι η ομάδα του, όπως και οι περισσότερες ομάδες, δεν είναι ακόμη έτοιμη, ενώ εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο ΟΦΗ είναι σε καλό δρόμο. "Μην ξεχνάμε πως κουβαλάμε μια χρονιά που με το παραμικρό τρώγαμε γκολ, με το παραμικρό σκύβαμε το κεφάλι» τόνισε ο Νίκος Νιόπλιας, που έκανε λόγο για τα απαιτητικά παιχνίδια που έχει δώσει ο ΟΦΗ με Αρη, ΑΕΚ και Αστέρα. "Θα είμαστε καλύτερη ομάδα στην συνέχεια, δεν παίζουμε μόνοι μας" συμπλήρωσε. Για το παιχνίδι με τον Αστέρα, τόνισε ότι "το θέμα ήταν ποιος θα σκοράρει και όποιος έβαζε το γκολ θα κέρδιζε το παιχνίδι" και συμπλήρωσε λέγοντας ότι «ο Αστέρας είναι…