Του Γιώργου Κορτσιδάκη Tο φανταστικό γκολ του Αντίλ Ναμπί στο 91' ήταν όλα τα λεφτά για τον ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, αλλά δεν ήταν αρκετό για να αποτρέψει την πρώτη ήττα του ΟΦΗ στο φετινό πρωτάθλημα, μετά απο 5 αγωνιστικές. Ο Ναμπί επέστρεψε μετά απο ένα χρόνο, ξανά σε επίσημο παιχνίδι, μετά την επέμβαση που έκανε στο χιαστό και συνόδευσε αυτήν την επιστροφή του, με ένα φανταστικό γκολ, που έχουν λείψει απο τον κόσμο του ΟΦΗ, για αυτό και αποθεώθηκε απο την εξέδρα. Αν το γκολ του Ναμπί, ερχόταν κάνα δεκάλεπτο νωρίτερα, ίσως ο ΟΦΗ είχε μια τελευταία ελπίδα, να κάνει μια επική ανατροπή, όπως εκείνη που έκανε με την ΑΕΚ (απο 0-3 σε 3-3), αλλά δεν είναι ...κάθε μέρα Κυριακή! Επίσης, ο προπονητής του ΠΑΟΚ Λουτσέσκου, δεν είναι ...Μιλόγεβιτς (προπονητής της ΑΕΚ). Ο Ρουμάνος τεχνικός του ΠΑΟΚ στο 0-3, έδωσε εντολή στους παίκτες του να παίξουν με…