Με το δεξί και μάλιστα με μια μεγάλη νίκη, ξεκίνησαν τα παιχνίδια στην Α2, τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ.Μετά απο ένα συναρπαστικό παιχνίδι, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, κέρδισαν τον Ιωνικό με 14-12. Τα κορίτσια του ΟΦΗ προηγήθηκαν με 9-6 με τη λήξη του δευτέρου δεκαλέπτου και παρά την αντεπίθεση του Ιωνικού στην τρίτη περίοδο, έκαναν καλή διαχείριση του αγώνα και πήραν τη μεγάλη νίκη. Τα οκτάλεπτα: 5-4, 4-2, 3-5, 2-1. Τα γκολ του ΟΦΗ πέτυχαν οι: Ζαφειράκη (5), Παλληκαράκη (3), Μανουσάκη (3) και απο ένα γκολ οι Μπραγουδάκη, Χρυσοβέργη και Κώστογλου. H σύνθεση του ΟΦΗ: Πράπα, Γιανναδάκη, Κοζανίδη, Παντερή, Παλληκαράκη, Μανουσάκη, Μπραγουδάκη, Φουκαράκη, Αποστόλου, Κώστογλου Μαρία, Καράδου, Χρυσοβέργη, Καλλέργη, Ζαφειράκη, Κώστογλου Ραφαέλα.