Με ευχές για μια κολυμβητική σεζόν με επιτυχίες για τα σωματεία του Ηρακλείου και υγεία στους αθλητές, τελέστηκε ο Αγιασμός, στη μικρή και μεγάλη πισίνα στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Στον Αγιασμό, έδωσαν το "παρών" οι βουλευτές της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκης και ο εκπρόσωπος του βουλευτή Κώστα Κεφαλογιάννη, Μιχάλης Κεφαλογιάννης.
Ακόμη, παρέστη ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Κρήτης, Γιώργος Πιτσούλης και ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Γιάννης Τσαπάκης.
Παράλληλα, όλα τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ, εκπρόσωποι απο την ΚΟΕ και την ΠΕΚΥΚΡ, γονείς, προπονητές και αθλητές απο τα σωματεία που φιλοξενούνται στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Ο πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου Μένανδρος Παντελλίδης, ευχήθηκε στον σύντομο χαιρετισμό του "καλή Φώτιση, καλή χρονιά, υγεία, πρόοδο και πολλές επιτυχίες στους αθλητές μας".
Οι κολυμβητές Εμμανουήλ Καλταβερίδης του Τρίτωνα και Νικόλαος Στεφανάκης απο τους Πρωταθλητές, έπιασαν το σταυρό και έλαβαν συμβολικό δώρο, απο ένα χρυσό σταυρουδάκι.
Η σεμνή, αλλά τόσο σημαντική, τελετή του Αγιασμού, έκλεισε με ευχές, για μια σεζόν που θα ανεβάσει ακόμη περισσότερο το επίπεδο της Ηρακλειώτικης κολύμβησης, με ατομικές και ομαδικές επιτυχίες και xωρίς τραυματισμούς για τους αθλητές.
Ο ΟΦΗ στο κατάμεστο απο κόσμο "κλουβί" του ΒΑΚ και με τον Ματέι Μιχαίλοβιτς, σε μεγάλη μέρα (20π-5 άσσοι), κοίταξε στα μάτια τον Ολυμπιακό, αλλά οι ερυθρόλευκοι είχαν την ποιότητα να αποδράσουν (1-3) απο το Ηράκλειο, με τον πασαδόρο-μαέστρο Τράβιτσα, τον Σέρβο διαγώνιο Ατανασίγιεβιτς (20π-3 άσσους) και τον Τζούριτς (14π-5 μπλοκ) εκτελεστές, στα κρίσιμα σημεία (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Ο διαγώνιος του ΟΦΗ, Μιχαίλοβιτς ήταν συγκινητικός, αλλά... μόνος στην επίθεση, (Μάκινεν 11, Φορμέλα 6), ενώ ο Ολυμπιακός, είχε 5 "διψήφιους" (Ατανασίγιεβιτς 20, Τζούριτς 14, Πέριν 12, Κουμεντάκη 11, Παγένκ 10).
Κλειδί του αγώνα, ωστόσο, ήταν το πρώτο σετ, το οποίο κρίθηκε στη λεπτομέρεια. Ο Μιχαίλοβιτς ισοφάρισε 24-24, αλλά ο Ολυμπιακός πήρε το σετ με τον Τράβιτσα, να εκμεταλεύεται το λάθος του Φορμέλα, για το 24-26.
Παρά την απώλεια του πρώτου σετ, ο κόσμος χειροκρότησε τους παίκτες του ΟΦΗ και το σύνθημα "ΟΦΗ-ΟΦΗ" δόνησε την ατμόσφαιρα του κλειστού γυμναστηρίου.
Στο δεύτερο σετ, ο Ολυμπιακός πάτησε γκάζι στα μισά. Προηγήθηκε με 11-17 με άσο του Τζούριτς, ο ΟΦΗ πλησίασε (17-22) με πλασέ του Λέσκοφ, αλλά με τον Παγκένκ να καρφώνει τη μπαλα στον πρώτο χρόνο, ο Ολυμπιακός, πήρε το σετ με 18-25 και έκανε το 0-2.
Στο τρίτο σετ, ο ΟΦΗ τα έπαιξε όλα για όλα. Με τρείς συνεχόμενους άσους, του τρομερού Μιχαίλοβτς, προηγήθηκε με 20-14, ο Ολυμπιακός επέστρεψε, μειώνοντας σε 22-19 με μπλοκ του Τζούριτς στον Μιχαίλοβιτς, αλλά ο ΟΦΗ άντεξε και πήρε το σετ με 25-21, με τον Ατανασιγεβιτς, να σερβίρει στην ταινία του φιλέ και τη μπάλα να φεύγει βασανιστικά έξω.
Στο τέταρτο σετ, ο ΟΦΗ άντεξε μέχρι το 8-9. Ο Ολυμπιακός, μέ ένα σερί 7-1, προηγήθηκε με 9-16 και 12-21 και έκλεισε το σετ, με 16-25, με τον προπονητή του ΟΦΗ, να χρησιμοποιεί στο φινάλε αναπληρωματικούς παίκτες, καθώς όλα είχαν κριθεί, ενώ ο προπονητής του Ολυμπιακού Ανδρέα Γκαρντίνι, δεν έκανε αλλαγές, δείχνοντας πόσο σοβαρά αντιμετώπισε το παιχνίδι στην Κρήτη.
Το φινάλε του αγώνα, βρήκε τον κόσμο του ΟΦΗ να χειροκροτεί τους παίκτες, για την σπουδαία προσπάθεια που έκαναν, μέσα σε μια φανταστική ατμόσφαιρα, διαφήμιση του βόλεϊ, που δημιούργησαν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ.
Διαιτητές: Αγγελίδης, Τραχαλάκη, Παρατηρητής: Βλαχάκης, Επόπτες: Μπασκάκη, Πετροπούλου, Γραμματεία: Αβραμοπούλου.
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-7, 11-16, 20-21, 24-26.
2ο σετ: 7-8, 11-16, 15-21, 18-25.
3ο σετ: 7-8, 16-13, 21-14, 25-21.
4ο σετ: 5-8, 9-16, 12-21, 16-25.
*Οι πόντοι του ΟΦΗ προήλθαν από 7 άσσους, 44 επιθέσεις, 3 μπλοκ και 29 λάθη αντιπάλων και του Ολυμπιακού προήλθαν από 5 άσσους, 56 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 27 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 1-3 (24-26, 18-25, 25-21, 16-25) σε 117'
Ο.Φ.Η. (Γιάννης Καλμαζίδης): Μάκινεν 11 (11/27 επ., 47% υπ. - 22% άριστες), Ράμος 5 (3/6 επ., 2 μπλοκ), Ανδρεάδης 7 (6/9 επ., 1 μπλοκ), Φορμέλα 6 (4/24 επ., 2 άσσοι, 52% υπ. - 24% άριστες), Μιχαΐλοβιτς 20 (15/43 επ., 5 άσσοι), Λέσκοφ 3 (3/6 επ.) / Μιχελάκης (λ, 67% υπ. - 53% άριστες), Αναγνώστου, Μπαρντακτζιάν 1 (1/1 επ.), Ρουμελιωτάκης, Καφαντάρης 1 (1/2 επ.), Γκόνας.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ONEX (Αντρέα Γκαρντίνι): Παγένκ 10 (9/13 επ., 1 μπλοκ), Πέριν 12 (12/30 επ., 64% υπ. - 39% άριστες), Κουμεντάκης 11 (10/27 επ., 1 μπλοκ, 60% υπ. - 35% άριστες), Τράβιτσα 3 (3/5 επ.), Ατανασίγιεβιτς 20 (15/27 επ., 3 άσσοι, 2 μπλοκ), Τζούριτς 14 (7/13 επ., 2 άσσοι, 5 μπλοκ) / Τζιάβρας (λ, 48% υπ. - 33% άριστες), Δαλακούρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ευχαριστώ του ΟΦΗ στον κόσμο του: Διαφήμιση του βόλεϊ, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα
Ο σπουδαίος πασαδόρος του Ολυμπιακού Ντράγκαν Τράβιτσα, αναδείχθηκε MVP της αναμέτρησης, με τον ΟΦΗ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο Ολυμπιακός πήρε τη νίκη επί του ΟΦΗ με 1-3 σετ, μετά απο ένα σκληρό παιχνίδι (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Ο Τράβιτσα, μίλησε με εγκώμια για την ατμόσφαιρα στο γήπεδο του ΟΦΗ, για την ομάδα του ΟΦΗ, την οποία χαρακτήρισε "σκληρή ομάδα με έμπειρους παίκτες", αλλά και για τον Σλοβένο διαγώνιο του ΟΦΗ, Ματέι Μιχαίλοβιτς, ο οποίος "μας πίεσε πολύ στο σερβίς στο τρίτο σετ".
Ο Τράβιτσα, είπε για το παιχνίδι ότι "υποφέραμε, αλλά παλέψαμε και αξίζαμε να κερδίσουμε".
Οπως είπε "πρώτα απο όλα θέλω να μιλήσω για την ατμόσφαιρα. Μου αρέσει να παίζω, σε τέτοια ατμόσφαιρα. Σε ότι αφορά στο παιχνίδι, ήταν ένα σκληρό παιχνίδι.Είναι δύσκολο να παίξεις εδώ. Είναι μια ομάδα με έμπειρους παίκτες. Μας πίεσαν πολύ στο σερβίς, στο τρίτο σετ με τον Μιχαίλοβιτς. Υποφέραμε, αλλά παλέψαμε και στο τέλος, αξίζαμε να κερδίσουμε".
Στην φωτογραφία, ο Ντράγκαν Τράβιτσα, παραλαμβάνει το βραβείο του MVP του αγώνα, απο τον αντιδήμαρχο Αθλητισμού Ηρακλείου, Γιάννη Τσαπάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ευχαριστώ του ΟΦΗ στον κόσμο του: Διαφήμιση του βόλεϊ, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα