Μια υπέροχη βραδιά, προσέφερε στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ο αντιπρόεδρος του συλλόγου Νίκος Τσαμπουράκης, στο σπίτι του, στις Βασιλειές.
Αριστη οικοδέσποινα η σύζυγος του, Γιάννα Πασπάτη, η οποία έδωσε τον καλύτερο της εαυτό, ώστε να μην λείψει τίποτα στους καλεσμένους της, οι οποίοι έμειναν εντυπωσιασμένοι.
Η βραδιά, κύλησε με πολύ συζήτηση για τον ΟΦΗ, με έμφαση στην κοπή της πίτας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που θα γίνει στις 7 Φεβρουαρίου, στο κέντρο Κουρήτες στο Γάζι.
Οι καλεσμένοι, τα τιμώμενα πρόσωπα, τα πλούσια δώρα και οργανωτικά ζητήματα της εκδήλωσης, τα 100 χρόνια του ΟΦΗ και άλλα, συζητήθηκαν, στην όμορφη βραδιά, στην οποία αναδείχθηκε, το οικογενειακό κλίμα, που επικρατεί στο αθλητικό σωματείο.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, ευχαριστεί τον αντιπρόεδρο Νίκο Τσαμπουράκη, αλλά ιδιαίτερα την σύζυγο του Γιάννα, για την υπέροχη φιλοξενία.
Γκολ απο τα ...αποδυτήρια για τον ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τον Πανσερραϊκό, στο Γεντί Κουλέ.
Μόλις στο 6' οι παίκτες του ΟΦΗ...έκρυψαν τη μπάλα και άνοιξαν το σκόρ (1-0), με μια φανταστική προσπάθεια.
Ο Καραχάλιος έβγαλε την κάθετη για τον Γιούνγκ, εκείνος με τακουνάκι βρήκε τον Φούντα, αυτός έβγαλε στον κενό χώρο για το Νούς, ο οποίος έκανε κίνηση φορ και με ιδανικό πλασέ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα!
Αποθέωση για τους παίκτες του ΟΦΗ, αλλά και για το Νους, που βάζει το τρίτο του γκολ στο πρωτάθλημα.
Ο Αργεντίνος επιθετικός του ΟΦΗ, είναι απο τα αγαπημένα παιδιά της εξέδρας.
Γ. Κορτς
"Θέλουμε να το ευχαριστηθούμε και να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό" τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, για το ιστορικό παιχνίδι των κοριτσιών, με την Θέτιδα Βούλας, την Τετάρτη (29/1, 5.30μμ)στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, για το Κύπελλο Ελλάδος Γυναικών.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, αντιμετωπίζουν για πρώτη φορά μια ομάδα απο τη μεγάλη κατηγορία (Volley League) και όπως λέει ο Νίκος Προύφας "είναι ένα ιστορικό παιχνίδι για μας. Το πρώτο επίσημο παιχνίδι με ομάδα της Volley League Γυναικών. Είμαστε ενθουσιασμένοι στο σύλλογο για το παιχνίδι αυτό. Καλούμε τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο. Είναι χαρά και τιμή για την ομάδα μας και για το Κρητικό βόλεϊ".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ