karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο 29χρονος Ιβοριανός επιθετικός Πάτρικ Βουό, υπέγραψε στον ΟΦΗ για ένα χρόνο και στις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr επανέλλαβε αρκετές φορές τη φράση «θα δώσω τα πάντα για να ανέβει ο ΟΦΗ στην πρώτη κατηγορία. Για αυτό ήρθα!».

Ο Βουό, πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές εξετάσεις και τα εργομετρικά τεστ, μέσα απο ένα εξονυχιστικό έλεγχο, που του έγινε απο την κρητική ομάδα, όμως αυτό δεν τον ενόχλησε καθ' όλου. Οπως δήλωσε «αυτή τη στιγμή χρειάζομαι λίγο χρόνο, αλλά οι άνθρωποι της ομάδας ξέρουν ότι σύντομα θα είμαι στην κατάσταση που θέλω. Να ξέρετε ότι είμαι παίκτης που σε όλη την καριέρα μου μέχρι σήμερα, δούλεψα πολύ σκληρά και το ίδιο θα συνεχίσω να κάνω. Δουλεύω σκληρά και δίνω και την ψυχή μου στο γήπεδο. Δίνω το 100%» τονίζει ο δυναμικός επιθετικός, ο οποίος στις λίγες μέρες που βρίσκεται στο Ηράκλειο, έχει τις καλύτερες εντυπώσεις απο τη νέα του ομάδα.

Οπως αναφέρει «για τον ΟΦΗ είχα ρωτήσει φίλους μου που έπαιξαν στην Ελλάδα και μου είπαν τα καλύτερα. Είναι άνθρωποι που εμπιστεύομαι τη γνώμη τους και βλέπω ότι είχαν δίκιο. Είναι μια πολύ καλή ομάδα, με ένα υπέροχο αθλητικό κέντρο, στο οποίο θα δουλεύουμε καθημερινά, για να γινόμαστε καλύτεροι».

Ο Βουό, γνωριζει απο την πρώτη μέρα, την πίεση που θα έχει ο ΟΦΗ για την άνοδο. Οπως λέει αυτό δεν τον ενοχλεί καθ' όλου. Οπως λέει «στην ομάδα ήρθα επειδή το πλάνο της είναι να ανέβει στην μεγάλη κατηγορία. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα. Για αυτό ήρθα εδώ. Να βοηθήσω τον ΟΦΗ να ανέβει στην πρώτη κατηγορία».

Για το αν γνωρίζει το ελληνικό πρωτάθλημα, ανέφερε ότι «ξέρω κάποια πράγματα, απο την εποχή που αγωνιζόμουν στην Κύπρο. Οχι όμως πολλά. Γνωρίζω πάντως ότι είναι πολύ δυνατό πρωτάθλημα η δεύτερη κατηγορία και ακόμη καλύτερη η πρώτη κατηγορία. Ελπίζω να τα καταφέρουμε να είμαστε σε αυτήν τη νέα περίοδο».

Και ένα μήνυμα του Βουό για τους φιλάθλους του ΟΦΗ. Οπως λέει «ξέρω ότι ο κόσμος είναι πολύ κοντά στην ομάδα. Μου αρέσει αυτό. Απο μένα να ξέρουν ότι θα δώσω ότι έχω, για να πετύχει η ομάδα. Τα δίνω όλα στο γήπεδο. Αυτό είναι υπόσχεση».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Υπέγραψε στον ΟΦΗ ο Πατρικ Βουό

Ο Εργοτέλης έδειξε ότι χρειάζεται ακόμη δουλειά, στο φιλικό 1-0 με το ΙΝΚΑ Χανίων στο Παγκρήτιο στάδιο. (Διαβάστε εδώ σχετικά με το παιχνίδι)

Η ομάδα των Χανίων που θα είναι αντίπαλο του Εργοτέλη στην Γ' Εθνική «ζόρισε» την ομάδα του Γιάννη Χατζηνκολάου, η οποία πήρε τη νίκη με γκολ του Χρηστάκη στο 80'. Δείτε στα παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης και δηλώσεις των προπονητών...

Απο 50 έως 200 ευρώ κοστίζουν τα εισιτήρια διαρκείας του Εργοτέλη, για την Γ' Εθνική. Η κρητική ομάδα ανακοίνωσε τις τιμές για την αγωνιστική περίοδο 2016-17, που βρίσκει τον Εργοτέλη να αγωνίζεται στο Παγκρήτιο στάδιο.

Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:

«Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τις τιμές των εισιτηρίων διαρκείας εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Η διοίκηση του Συλλόγου, αναγνωρίζοντας τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας, κατέληξε στις παρακάτω μειωμένες τιμές για τις θύρες του Παγκρητίου Σταδίου.

1. YELLOW-BLACK: 50€, ΘΥΡΑ 20

2. SILVER: 100€, ΘΥΡΑ 1

3. GOLD: 200€, ΘΥΡΑ 1 (ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ)

Η είσοδος για παιδιά έως 12 ετών θα είναι δωρεάν, εφόσον συνοδεύονται από ενήλικα.

Η τιμή των μεμονωμένων εισιτηρίων έχει οριστεί στα 5€ για τη Θύρα 20 και 10€ για τη Θύρα 1.

Η παραπάνω τιμές των εισιτηρίων αφορούν όλους τους αγώνες Πρωταθλήματος και Κυπέλλου.

Η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας θα ξεκινήσει μέσα στην  επόμενη εβδομάδα (η ακριβής ημερομηνία θα ανακοινωθεί σύντομα) και θα ολοκληρωθεί 10/09 (υπενθυμίζουμε ότι το πρωτάθλημα ξεκινάει 11/09). 

Στο νέο ξεκίνημα του ΕΡΓΟΤΕΛΗ, καλούμε όλους τους Εργοτελίτες και τις Εργοτελίτισσες, καθώς και το φίλαθλο κοινό του Ηρακλείου γενικότερα, να δείξουν για ακόμη μια φορά την αγάπη τους για το Σύλλογο, στηρίζοντας έμπρακτα αυτήν την προσπάθεια.

ΞΕΚΙΝΑΜΕ!»

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi