karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ένα είναι σίγουρο: Με την Β’ Εθνική, ποτέ μη λες ποτέ!

Την Δευτέρα (17/10) η Footballleague ανακοίνωσε και επίσημα ότι το πρωτάθλημα ξεκινάει το Σαββατοκύριακο (22-23/10), μετά από σχετική ψηφοφορία που διενεργήθηκε «δια περιφοράς» των ομάδων της κατηγορίας.

Στην ψηφοφορία 10 ομάδες ψήφισαν να αρχίσει το πρωτάθλημα, 7 όχι και μια ομάδα είχε λευκή ψήφο.

Την Τρίτη (18/10) η Footballleague, ενημέρωσε τις ομάδες για  διοικητικό συμβούλιο για την Τετάρτη (19/10), με θέμα την έναρξη ή όχι του πρωταθλήματος, παρ’ ότι με προηγούμενη ανακοίνωση της, η ίδια δημοσιοποίησε τη σέντρα, αλλά και τις μέρες και ώρες των αγώνων της πρεμιέρας!

Τι έχει αλλάξει;

Οι επτά ομάδες, οι οποίες δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν και βλέπουν ότι δεν θα βγάλουν το πρωτάθλημα χωρίς τηλεοπτικά έσοδα και χορηγίες, απειλούν να προσφύγουν στο διαιτητικό δικαστήριο της ΕΠΟ και να προσβάλουν νομικά την δια περιφοράς απόφαση της Footballleague, για την έναρξη του πρωταθλήματος!

Οι «7» θεωρούν ότι αν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, τότε η Footballleague χάνει κάθε ελπίδα για να πάρει κάποιο έσοδο από την τηλεόραση ή τις χορηγίες και θεωρεί ότι η αναστολή του πρωταθλήματος, είναι  η μόνη επιλογή ως πίεση ή εκβιασμό (μάλλον προς την Πολιτεία ή την Σούπερ Λίγκ), για να πάρουν κάποια χρήματα και να βγάλουν την χρονιά.

Μάλιστα ζητούν νέα ψηφοφορία στο Δ.Σ. της Τετάρτης με την λογική ότι «κάποιες ομάδες δεν ήξεραν τι ψήφισαν!».

Αυτό θα γίνει τελικά! Νέα ψηφοφορία για το αν θα αρχίσει ή όχι το πρωτάθλημα.

Το οποίο την Δευτέρα άρχιζε, αλλά την …Τρίτη, είναι ξανά στον αέρα. Το τι θα γίνει την Τετάρτη, θα το δούμε.

Το αν θα διαταραχθεί το 10 υπέρ, 7 κατά, της έναρξης του πρωταθλήματος, θα φανεί.

Τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά και το παρασκήνιο είναι μεγάλο.

Την ίδια, ώρες παίκτες και προπονητές περιμένουν με αγωνία το νέο σόου των παραγόντων της κατηγορίας, για να μάθουν τι θα γίνει. Είναι και αυτοί "όμηροι" αυτής της θλιβερής κατάστασης, που επικρατεί.

Αυτές οι «ομορφιές» συμβαίνουν στην Β’ Εθνική, η οποία πριν καν αρχίσει, βλέπει κανείς ότι έχει συγκεντρώσει τις χειρότερες των προυποθέσεων.

Και το μεγάλο ερώτημα παραμένει: Με αυτήν την αναξιοπιστία, η οποία επιβεβαιώνεται καθημερινά, πως θα συγκεντρώσει τηλεοπτικά έσοδα και χορηγίες για να στηριχθεί...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ναι στη σέντρα της Football league με 10 υπερ, 7 κατά και ένα λευκό

Είναι οριστικό! Το πρωτάθλημα της Football league δεν ξεκινάει ούτε αυτό το Σαββατοκύριακο!

Η σέντρα του πρωταθλήματος μετατίθεται για τις 30 Οκτωβρίου και...βλέπουμε!

Η έλλειψη εσόδων για τηλεοπτικό συμβόλαιο και χορηγιών, έκανε την πλειοψηφία των ομάδων της Football League να ψηφίσουν νέα αναβολή...μέχρι να βρεθούν έσοδα!

Παρ' ότι όλα έδειχναν ότι το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει το Σαββατοκύριακο 22-23 Οκτωβρίου και μάλιστα η διοργανώτρια είχε ανακοινώσει την ένερξη του πρωταθλήματος και είχε προχωρήσει στον ορισμό της πρώτης αγωνιστικής, τελικά στην συνεδρίαση της Τετάρτης (19/10) τα δεδομένα ανατράπηκαν.

Το πρωτάθλημα δεν ξεκινάει και οι ομάδες παραμένουν στον....πάγο!.

Σε πολύ δύσκολη θέση βρίσκεται ο προεδρος της Football League Στέλιος Σφακιανάκης, ο οποίος δεν απολαμβάνει της εμπιστοσύνης της πλειοψηφίας των ομάδων  καθώς τον θεωρούν υπεύθυνο, για την μη εξεύρεση χορηγιών και τηλεοπτικής συμφωνίας!

To διοικητικό συμβούλιο της Τετάρτης (19/10) ήταν επεισοδιακό και ξεπέρασε τις τρείς ώρες!

Το μπάχαλο στην Β' Εθνική, συνεχίζεται...

Nα σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της κατηγορίας, το πρωτάθλημα αργεί να ξεκινήσει τόσο.

Η τελευταία ...μεγαλύτερη καθυστέρηση ήταν την περίοδο 2011-12 όταν και ξεκίνησε 28η Οκτωβρίου.

Αυτή τη φορά, θα... γίνει (;) μετά την παρέλαση!

 Γ.Κορτς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ναι στη σέντρα της Football league με 10 υπερ, 7 κατά και ένα λευκό

Στη Β' Εθνική ποτέ μη λες ποτέ. Το παρασκήνιο της σέντρας του πρωταθλήματος

Ο Εργοτέλης επέστρεψε απο το -13 (51-66 στο 34') κόντρα στον Πρωτέα Βούλας, αλλά δεν κατάφερε να κάνει την ανατροπή και τελικά γνώρισε την ήττα στο Λίντο με 74-76, μετά απο ένα χιτσκοκικό παινχίδι, για το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής μπάσκετ.

Τα δεκάλεπτα: 20-18, 37-44 (ημίχ.), 51-59, 74-76.


ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Γ. Μακράκης): Γεωργούτσος 15, Καρακωνσταντάκης 8 (2), Μαχαιριανάκης, Βερτούδος, Χουχούμης 25 (5), Σταράκης 3 (1), Χασάπης, Μανιαδής, Σκανδαλάκης, Δόσπρας 4, Σαρρής, Καραλής 17 (2).


ΠΡΩΤΕΑΣ ΒΟΥΛΑΣ (Μ. Μανουσέλης): Αντωνόπουλος, Βλάχος, Λάτσης, Μπούρας, Εμμανουηλίδης 13 (3), Αθηνιώτης 5 (1), Αυγενικός 11 (2), Βαρδαβάς 12, Σκουλούδης 10, Μόρφης 12 (1), Πλόχμης 7, Μούτσα 6.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi