karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Τάσος Τριανραφύλλου εξακολουθεί να οδηγεί την κούρσα στους σκόρερ στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.

Σαν το...παλιό κρασί ο 37χρονος επιθετικός συνεχίζει να σκοράρει με όλους τους τρόπους και να οδηγεί τον ΠΟΑ σε υψηλές πτήσεις στην Γ' Εθνική.

Στη νίκη του ΠΟΑ επί του Ηλυσιακού (3-1), ο Τάσος με ένα φάουλ-μπανάνα, έστειλε την μπάλα στο "παράθυρο" του αντίπαλου τερματοφύλακα, βάζοντας ένα ακόμη ωραίο γκολ στη φετινή χρονιά.

Με ηγέτη τον Τάσο και ...βοήθεια απο τους Αραβιάκη και Αμπτουραχμάνι, ο ΠΟΑ πήρε μια ακόμη νίκη, με την οποία "έπιασε" τον Εργοτέλη, στην δεύτερη θέση και πλησίασε στους 4 βαθμούς τον πρωτοπόρο Ιωνικό.

Πάει για άνοδο, λοιπόν και ο ΠΟΑ; Γιατί όχι; Το θέμα είναι να το θέλει, λέμε εμείς!

Δεν έχει να ζηλέψει τίποτε σαν ομάδα, απο τους υπόλοιπους επίδοξους μνηστήρες (Iωνικό, Εργοτέλη, Ερμή Ζωνιανών).

Για την ώρα πάντως, στην ομάδα του Ατσαλένιου κρατούν χαμηλούς τους τόνους και συνεχίζουν με το σύνθημα "πάμε και όπου μας βγάλει".

Μέχρι τώρα, αυτή η τακτική τους έχει βγεί σε καλό. Γιατί να μην συνεχίσουν με ...χαμηλά τη μπάλα λοιπόν!

Και ότι έρθει, καλοδεχούμενο!

Δείτε στο παρακάτω VIDEO (στο 1.45) το φάουλ -μπανάνα του Τάτου Τριανταφύλλου στη νέα νίκη της ομάδας του Ατσαλένιου, επί του Ηλυσιακού με 3-1, στο πρώτο παιχνίδι για το 2017 που μπήκε καλά για το προσφυγικό σωματείο...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Γ' Εθνική: Aυτοκτονία του Εργοτέλη, στη δεύτερη θέση ο ΠΟΑ

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Η κακοκαιρία που πλήττει την Κρήτη τις τελευταίες ημέρες, ανάγκασε τον ΟΦΗ, να …ξεσπιτωθεί.

Η ισχυρή βροχόπτωση (κάποιοι κάνουν λόγο για πρωτοφανής βροχή) και μάλιστα συνεχόμενη για αρκετές ημέρες, μετέτρεψε σε λίμνη τα γήπεδα του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου και στον ΟΦΗ, αποφάσισαν να μην…ρισκάρουν την προπόνηση σε ένα τόσο βαρύ αγωνιστικό χώρο, παραμονές του πρώτου αγώνα για το 2017, με τον Αγροτικό Αστέρα στην Θεσσαλονίκη την προσεχή Τετάρτη.

Ο Νιόπλιας φοβήθηκε κάποιο τραυματισμό (τα γήπεδα ήταν σκέτη λάσπη), ενώ και η καταπόνηση του χλοοτάπητα στα γήπεδα του Βαρδινογιάννειου, θα ήταν υπολογίσιμη και η ζημιά για το επόμενο διάστημα (πιθανόν) σημαντική.

Ετσι στον ΟΦΗ, από την περασμένη εβδομάδα, έβαλαν σε εφαρμογή ένα εναλλακτικό σχέδιο προπόνησης, ωστόσο αναγκάστηκαν να ξεσπιτωθούν!

Αρχικά, μετακόμισαν για δυο ημέρες στο γειτονικό γήπεδο του Αλμυρού, που διαθέτει πλαστικό τάπητα, αλλά η βροχή …συνεχίστηκε και έτσι την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, επιλέχθηκε η «παιχνιδιάρικη» προπόνηση στο γήπεδο μπάσκετ του ΟΦΗ!

Ακόμα και την επομένη της Πρωτοχρονιάς όμως, η εικόνα στα γήπεδα του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, δεν ήταν η καλύτερη, οπότε επελέγη η λύση του βοηθητικού του Παγκρητίου σταδίου, καθώς παραμονές του αγώνα με τον Αγροτικό Αστέρα, ο ΟΦΗ ζητούσε πάση θυσία ένα γήπεδο με φυσικό τάπητα.

Προετοιμασία μετ’ εμποδίων λοιπόν –λόγω καιρού- για τον ΟΦΗ για το πρώτο (και δύσκολο) παιχνίδι για το 2017 στη Θεσσαλονίκη και απομένει να δούμε αν το «ποδαρικό» για τον ΟΦΗ, στην επανέναρξη του πρωταθλήματος της  θα είναι αυτό που όλοι στην κρητική ομάδα, επιθυμούν…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Λίμνη τα γήπεδα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο

Η προπόνησυη του ΟΦΗ στα γήπεδα του Αλμυρού

Ετσι είπαν αντίο στο 2016 οι παίκτες του ΟΦΗ

Mετακόμισε στο Παγκρήτιο ο ΟΦΗ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi