Ηττα-μαχαιριά για τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ (1-2) απο τη Λαμία, σε ένα παιχνίδι με απίστευτη εξέλιξη. Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με τον Βουό στο 66', αλλά μέσα σε 6 λεπτά (66' Ντούρμισαιρ και 72' Ομο) δέχθηκε δυο γκολ απο παιδαιριώδη λάθη της άμυνας του και τελικά έχασε το παιχνίδι με 1-2 (!).
Να σημειωθεί ότι η Λαμία σκόραρε στο πρώτο σούτ που είχε στο παιχνίδι μετά απο 6 λεπτά, ενώ το δευτερο γκολ είναι απο εκτέλεση κόρνερ και ...καθίζηση στην άμυνα του ΟΦΗ, όπου ο Ομο με καρφωτή κεφαλιά, στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα.
Και ο ΟΦΗ δεν βρέθηκε σε καλή μέρα, αλλά δεν άξιζε να χάσει και το παιχνίδι!
Μια ήττα που έφερε την παραίτηση του Νίκου Νιόπλια απο την τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ, αλλά έφερε και την κρητική ομάδα, πολύ πίσω στη μάχη της ανόδου.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα απο την αναμέτρηση ΟΦΗ-Λαμία 1-2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η ήττα-σοκ του ΟΦΗ απο τη Λαμία στ Γεντί Κουλέ (1-2) σήμανε το τέλος του Νίκου Νιόπλια απο την τεχνική ηγεσία της ομάδας.
Ο ΟΦΗ με το αποτέλεσμα αυτό, έμεινε πίσω στη διεκδίκηση της ανόδου, ενώ έχασε μέσα στο σπίτι του απο ένα αντίπαλο που έχει τους ίδιους στόχους.
Μετά το τέλος του αγώνα, ο Νιόπλιας, σε μια στάση που δείχνει την αίσθηση ευθύνης που έχει, αλλά και την αγάπη του για την ομάδα, υπέβαλε την παραίτηση του, ώστε όπως είπε και ο ίδιος στους ανθρώπους της ομάδας, η αλλαγή είναι επιβεβλημένη, ώστε να υπάρχει ο χρόνος για τον ΟΦΗ, να μπορέσει να ανακάμψει.
Για τον ΟΦΗ ακολουθούν τώρα δυο εκτός εδρας παιχνίδια με την Ξάνθη για το Κύπελλο, αλλά και το ντέρμπι ανόδου με τον Αρη, το επόμενο Σάββατο, στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε ήδη την διαδικάσία ανεύρεσης νέου προπονητή.
Στην επίσημη ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει για το θέμα της παραίτησης του Νίκου Νίόπλια, ότι:
«O Νίκος Νιόπλιας μετά το τέλος του αγώνα ΟΦΗ-Λαμία (1-2) στο Γεντί Κουλέ, είχε συζήτηση με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη και το μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μιχάλη Μυλωνάκη και υπέβαλλε την παραίτηση του απο την τεχνική ηγεσία της ομάδας.
Ο Νίκος Νιόπλιας στη συζήτηση που είχε με τους ανθρώπους της ομάδας, τόνισε ότι πρέπει στην παρούσα φάση να γίνει μια αλλαγή, ώστε να μπορέσει ο ΟΦΗ, να έχει το χρόνο να ανακάμψει και να διεκδικήσει την άνοδο.
Ο Νίκος Νίόπλιας παραμένει ένα κεφάλαιο για τον ΟΦΗ.
Τα αποτελέσματα μπορεί φέτος να μην δικαίωσαν την σκληρή δουλειά που έκανε, αλλά κανείς μας δεν πρέπει να ξεχνάει ότι ήρθε στα δύσκολα πέρσι και βοήθησε την ομάδα μας να πετύχει την άνοδο σε μια δύσκολη χρονιά στην Γ' Εθνική.
Σίγουρα η ευθύνη δεν είναι μόνο δική του, για τα αποτελέσματα, που δεν είναι τα επιθυμητά και αυτό το γνωρίζουμε και θα προσπαθήσουμε πάνω σε αυτό, να κάνουμε ότι είναι δυνατόν, για να βελτιωθεί η εικόνα.
Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 τον ευχαριστεί για τα όσα προσέφερε στον ΟΦΗ και του εύχεται καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνει.
Η πόρτα του ΟΦΗ θα είναι πάντα ανοιχτή για αυτόν».
Nιόπλιας: «Στα δύσκολα θα είμαι πάντα εδώ»
Με δήλωση του στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο προπονητής του ΟΦΗ ανέφερε ότι «ο ΟΦΗ είναι η ομάδα μου, εδώ είναι το σπίτι μου. Είμαι ένα χρόνο εδώ και καταφέραμε να ανεβάσουμε την ομάδα απο τη Γ' Εθνική. Μετά το τελευταίο αποτέλεσμα, θεωρώ ότι κάτι πρέπει να αλλάξει, ώστε η ομάδα να έχει τα περιθώρια να διεκδικήσει το στόχο που έχει θέσει.
Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την συνεργασία, αλλά και τους φιλάθλους για την στήριξη που έδειξαν και σε μένα αλλά και στην ομάδα, πέρσι και φέτος.
Και να συνεχίσουν να το κάνουν, για να επιστρέψει ο ΟΦΗ εκεί που όλοι μας θέλουμε να βρίσκεται.
Ηρθα στον ΟΦΗ στα δύσκολα και όταν ξαναβρεί δυσκολίες ο ΟΦΗ, παλι εδώ θα είμαι.
Εύχομαι καλή επιτυχία στην ομάδα και να μπορέσει να τα καταφέρει».
Πολεμαρχάκης: «Ευχαριστούμε το Νίκο Νιόπλια»
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης ανέφερε για την παραότηση του Νίκου Νιόπλια, ότι «θέλω να ευχαριστήσω τόσο σαν διοίκηση, όσο και προσωπικά το Νίκο Νιόπλια, για τα όσα προσέφερε στον ΟΦΗ πέρσι και φέτος. Δυστυχώς τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που θέλαμε. Ο Νίκος φεύγει σαν φίλος απο τον ΟΦΗ και εύχομαι κάποια στιγμή οι δρόμοι μας να ξανασυναντηθούν».
Ο Μηνάς Πίτσος και ο Νίκος Κουνδουράκης, αναλαμβάνουν την τεχνική καθοδήγηση της ομάδας, μέχρι την εξεύρεση προπονητή.
O ΟΦΗ είχε στα χέρια του το παιχνίδι με τη Λαμία, όταν ο Βουό έκανε το 1-0 στο 59', αλλά δυο «φθηνά» γκολ μέσα σε 6 λεπτά (66' Ντούρμπισάι, 72' Ομο) και ουσιαστικά αυτκτόνησε απέναντι σε ένα αντίπαλο, ο οποιος με δυο φάσεις πήρε τη νίκη στο Γεντί Κουλέ (1-2). Ασχημο αποτέλεσμα για τον ΟΦΗ, ο οποίος έχασε την ευκαιρία να πλησιάσει τις θέσεις της ανόδου.
Ηττα-μαχαιριά για τον ΟΦΗ, ο οποίος μπορεί να μη βρέθηκε στην καλύτερη του μέρα, αλλά δεν άξιζε να χάσει απο μια ομάδα που έπαιξε άμυνα και απλά εκμεταλεύτηκε τα δώρα των παικτών του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ προερχόταν απο καλά αποτελέσμα, αλλά δεν κατάφερε να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο και έχασε στην έδρα του απο μια ομάδα που έχει τους ίδιους στόχους.
Διαιτητής: Παπαδόπουλος (Μακεδονίας)
OΦΗ: Δερμιτζάκης, Κώτσιος, Νάστος(74' Χίσι), Μιλοσάβλιεφ, Οστοιτς, Βουό, Χαντί (74' Μάνος), Κομεσίδης, Κοιλιάρας, Αντουκόρ, Ογκμποε (46' Ράντι).
Λαμία: Τσενάμο, Σπυρόπουλος, Πεταυράκης, Αναστασιάδης, Κοτσώνης, Καραγιάννης (82' Φερφελής), Μπλάζιτς, Βασιλόγιαννης (60' Τζόκιτς), Ντούρμισαι (+90 Αυγενικού), Βάντερσον, Ομο.
TO ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Το παιχνίδι ξεκίνησε στο Γεντί Κουλέ.
ΣΧΟΛΙΟ: Δυνατό και σκληρό το παιχνίδι στο πρώτο δεκάλεπτο. Οπως αναμενόταν κλειστό παιχνίδι, καθώς η Λαμία είναι μια ομάδα με καλή αμυντική λειτουργία. Εχει δεχθεί μόλις δυο τέρματα και έχει την καλύτερη άμυνα στην κατηγορία. Ο ΟΦΗ προσπαθεί να βρεί διαδρόμους για να διασπάσει την άμυνα του αντιπάλου.
16' Η πρώτη καλή στιγμη για τον ΟΦΗ. Ο Βουό έστρωσε ωραία στον Αντουκόρ, ο οποίος έκανε το σούτ-κεραυνό, αλλά η μπάλα κόντραρε και έφυγε λίγο άουτ!
25' Kίτρινη κάρτα στον Ογκμποε.
ΣΧΟΛΙΟ: Το ιδιο μοτίβο στο παιχνίδι. Ο ΟΦΗ πιέζει, αλλά η λαμυνα της Λαμίας στέκεται καλά στο Γεντί Κουλέ. Ο ΟΦΗ έχει τον πρώτο λόγο και την κυκλοφορία της μπάλας στο παιχνίδι.
34' Κίτρινη κάρτα στον Κώτσιο.
37' Ο Κωτσιος αγκαλιάζεται μέσα στην περιοχή και πέφτει ο διαιτητής λέει όχι στια διαμαρτυρίες των παικτών του ΟΦΗ για πέναλτι.
39' Κίτρινη κάρτα στο Νάστο.
ΗΜΙΧΡΟΝΟ 0-0 Ο ΟΦΗ
ΣΧΟΛΙΟ: O ΟΦΗ είναι καλύτερος, αλλά δεν έχει την επιθετικότητα που χρειάζεται το παιχνίδι. Η Λαμία επιβεβαιώνει σαν ομάδα την καλή της αμυντική λειτουργία.
Παράπονα για την διαιτησία του Παπαδόπουλου απο τον ΟΦΗ. Εχει φορτώσει με κάρτες τους παίκτες του ΟΦΗ, την ίδια ώρα που η Λαμία είναι η ομάδα που παίζει άμυνα.
Αλλαγή για τον ΟΦΗ. Εξω ο Ογκμποε, μέσα ο Ράντι.
Ξεκίνησε το δεύτερο ημίχρονο
53' Ο ΟΦΗ απειλεί με τον Βουό να σουτάρει απο το ύψος της περιοχής και τη μπάλα να φεύγει άουτ.
ΣΧΟΛΙΟ: O OΦΗ έχει τον έλεγχο αλλά του λείπει το κάτι παραπάνω για να απειλήσει την άμυνα της Λαμίας, η οποία παραένει χωρίς σούτ στο παιχνίδι!
59' Το 1-0 για τον ΟΦΗ. Ο Αντουκόρ έβγαλε την κάθετη στον Ράντι, αυτός έβγαλε στο σημείο του πέναλτι για τον Βουό, ο οποίος πάσαρε σωστά και έσπρωξε τη μπάλα στα δίχτυα (1-0).
60' Κίτρινη κάρτα ο Μπλάζιτς
62' Κίτρινη κάρτα ο Τζόκιτς.
63' Νέα ευκαιρία για τον ΟΦΗ. Φάουλ του Ράντι, λάθος εκτιμηση της μπάλα απο τον Τζέναμο, ο Αντουκόρ πήρε την κεφαλιά, αλλά η μπάλα έφυγε λίγο πάνω απο το οριζόντιο δοκάρι!
66' Το 1-1 για τον ΟΦΗ. Λάθος γύρισμα του Αντουκόρ, ο Οστοοτς, δεν πρόλαβε να κόψει τον Ντούρμπισάιρ ο οποίος μπήκε στην περιοχή και πάσαρε σωστά τον Δερμιτζάκη, στη μοναδική φάση του αγώνα για τη Λαμία! (1-1).
69' Kαλή στιγμήγ ια τη Λαμία. Κεφαλιά του Ντούρμισάι απο καλή θέση, η μπάλα άουτ.
ΣΧΟΛΙΟ: Κρίμα για τον ΟΦΗ, που είχε στα χέρια του το παιχνίδι και αυτοκτόνησε μετά απο ένα τραγικό λάθος. Γκολ απο το...πουθενά έφαγε και πάλι ο ΟΦΗ.
72' Το 1-2 για τη Λαμια. Κόρνερ του Βάντερσον, κεφαλιά του Ομο, η μπάλα στα δίχτυα (1-2). Δέχεται γκολ απο στημμένη φάση ο ΟΦΗ και εκεί που φαινόταν κυρίαρχος, είναι πια σε δύσκολη θέση.
ΣΧΟΛΙΟ: Aπίστευτη εξέλιξη στο παιχνίδι για το ΟΦΗ, ο οποιος σε 6 λεπτά κατέστρεψε ότι είχε χτίσει νωρίτερα. «Φθηνά» γκολ για μια ακόμη φορά για τον ΟΦΗ.
80' Κίτρινη κάρτα στον Ράντι.
81' Καλή στιγμή για τον ΟΦΗ. Ο Μάνος σε θέση βολής σούταρε, ο Τζενάμο, έδιωξε.
83' Ο Φερφελής σουταρει απο το ύψος της περιοχής, ο Δερμιτζάκης μπλοκάρει.
88'Κίτρινη κάρτα στον Οστοιτς.
ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 1-2