Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη Σε ένα ακόμη κρίσιμο παιχνίδι για την μάχη της σωτηρίας, ο ΟΦΗ, παρουσιάστηκε κατώτερος των περιστάσεων. Ηττήθηκε με 3-0 σετ απο τον Πήγασο Πολίχνης στην Θεσσαλονίκη και τον περιμένει «γολγοθάς», για την σωτηρία, καθώς βασικοί του αντίπαλοι, ξεφεύγουν σημαντικά στην βαθμολογία. Με το παιχνίδι αυτό, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε το πρώτο γύρο, αλλά και το 2022 με τρείς βαθμούς και σίγουρα θα πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγές, προκειμένου να βελτιώσει την αγωνιστική του, εικόνα. Ο ΟΦΗ στην Πολίχνη, απέναντι σε ένα αντίπαλο με τους ίδιους στόχους, είχε δυο πολύ κακά πρώτα σετ, τα οποία και έχασε με 25-19 και 25-17. Πάλεψε να ξανα μπεί στο παιχνίδι στο τρίτο σετ, προηγήθηκε με 14-18 και 18-20, αλλά κατάφερε να το χάσει, καθώς στα τελειώματα του σετ, έκανε παιδαριώδη προσωπικά λάθη. Υπάρχει ένα γύρος ακόμη, αλλά και τα πλέι-άουτ, προκειμένου ο ΟΦΗ να συνέλθει και να ανατρέψει την εις βάρος του,…