Του Γιώργου Κορτσιδάκη Ο καλύτερος φετινός ΟΦΗ, ισοπέδωσε τον Αθλο Ορεστιάδας με 3-0 (25-21, 25-20, 25-19) στο "παλατάκι" του Βαρδινογιάννειου Αθλητικο΄Κέντρου και έδειξε ότι όποιος τον έχει ξεγραμμένο, στην μάχη της σωτηρίας, κάνει μεγάλο λάθος. Ο ΟΦΗ ήταν κυρίαρχος του αγώνα και πήρε εύκολα το τρίποντο που χρειαζόταν, ώστε να συνεχίσει το δύσκολο δρόμο που έχει ακόμη με στόχο τη μεγάλη ανατροπή. Με την ενίσχυση των Τζιουμάκα, Μπλούμπεργκς, Ντεμιρτσί, ο ΟΦΗ είναι πλέον πολύ δυνατός και ελπίζει ότι στα πλέι-άουτ, στους τελικούς με τις ομάδες που είναι στην θέση 7-10, θα μπορέσει να πάρει τα αποτελέσματα που θέλει, για να πετύχει την σωτηρία του. Στο παιχνίδι με τον Αθλο και απέναντι σε ένα αξιόλογο αντίπαλο, που πήρε πόντους απο Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό, ο ΟΦΗ έδειξε τα δόντια του και με κορυφαίο τον διαγώνιο της Εθνικής Γιώργο Τζιουμάκα, αλλα και τον Βραζιλιάνο πασαδόρο Αντάμι, ο οποιος με το σερβίες του συνέτριψε…