Του Γιώργου Κορτσιδάκη Μαύρη μέρα, ξημέρωσε στο Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο του Ηρακλείου και της Κρήτης, με τον χαμό ενός αιμοδότη του αθλητισμού, του Γιάννη Ασσαργιωτάκη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 55 ετών. Ο χαμός του Γιάννη, σκόρπισε θλίψη, ειδικά σε εκείνους που τον γνώριζαν και ήξεραν τη γενναιοδωρία του και τη μεγάλη καρδιά του. Πριν απο 6 περίπου μήνες, σε μια συνάντηση που είχαμε, μου είχε πεί για μια δηλητηρίαση που έπαθε στο τελευταίο του ταξίδι στη Γαλλία, στην οποία διέμενε 3-4 μήνες το χρόνο, για να κάνει εξαγωγές κρητικού ελαιολάδου. Μου είπε για ένα σάπιο κοτόπουλο, που έφαγε και του είχε κάνει ζημιά και τον ταλαιπωρούσε στομαχικά.Πήγε σε γιατρούς στο Ηράκλειο και αυτή τη διάγνωση του είχαν κάνει, όπως μου είπε.Τοξική δηλητηρίαση, του έλεγαν. Εχασε εβδομάδες, με όλο αυτό, προσπαθώντας να βρεί άκρη.Τελικά, η επίσκεψη που έκανε λίγο καιρό αργότερα στο Metropolitan στην Αθήνα, τον έφερε μπροστά σε πολύ άσχημα…