Του Γιώργου Κορτσιδάκη Δεν χρειάζονται αφορισμοί και αναθέματα για το γεγονός ότι κάποιοι παίκτες του ΟΦΗ, τραβούν το δρόμο τους, διαχωρίζοντας τη θέση τους, λόγω της καθυστέρησης των πληρωμών, προς το πρόσωπο τους. Ούτε θα πρέπει να γίνουν αποδιοπομπαίοι τράγοι στο «πρόβλημα» του ΟΦΗ. Οι παίκτες του ΟΦΗ, είχαν στείλει το μήνυμα τους στην διοίκηση, ότι μετά το παιχνίδι με τον Πανιώνιο και αν δεν λάμβαναν τα χρήματα που η διοίκηση τους είχε υποσχεθεί, θα κοίταζαν το συμφέρον τους, ο καθ’ ένας όπως νόμιζε καλύτερα για τον εαυτό του και την οικογένεια του. Οι παίκτες δεν πληρώθηκαν, έκαναν Χριστούγεννα, χωρίς να μπούν χρήματα στους λογαριασμούς τους και ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο ότι θα κρατούσαν τη στάση αυτή. Ισως εκείνο που έχει ενοχλήσει περισσότερο, είναι η προσφυγή του Κουσκουνά, και όχι τόσο η μη άφιξη των Μάρτος-Λεάλ-Ορτέγκα , οι οποίοι αν πληρωθούν έγκαιρα, ίσως αλλάξουν στάση. Ο Κουσκουνάς, με τη στάση του αυτή,…