Για ένα ΟΦΗ "με υγεία και ποιότητα" έκανε λόγο ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος στη συνέντευξη τύπου μετά τη νίκη του ΟΦΗ με 3-0 επί της ΑΕ Καραισκάκης στο Γεντί Κουλέ. Ο τεχνικός του ΟΦΗ σχολιάζοντας τις μεταγραφές της ομάδας τον Ιανουάριο, τόνισε ότι "είμαι ευχαριστημένος γιατί και παίκτες έτοιμους πήραμε και ποιότητα πήραμε και καλούς χαρακτήρες", ενώ για τη σημερινή κατάσταση στον ΟΦΗ, είπε ότι «όταν βγάζει υγεία μια ομάδα, φαίνεται. Αυτή τη στιγμή δείχνουμε ενότητα και έχουμε ηρεμία. Εχουμε ανθρώπους να μας βοηθούν". Για το παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης, τόνισε πως "βγάλαμε ενέργεια, βγάλαμε φάσεις. Με το τρίτο γκολ, θα έλεγα ότι κάναμε μια ωραία νίκη.Όμως όλες οι νίκες δίνουν τρείς βαθμούς". Αναλυτικά οι αναφορές του Νίκου Παπαδόπουλου, στη συνέντευξη τύπου: "Πριν το παιχνίδι, μίλησα αρκετά στους παίκτες, για το πόσο δύσκολο ήταν το ματς. Με ένα αντίπαλο που είχε πάρει δυο αποτελέσματα, απέναντι σε καλές ομάδες. Καλή αμυντική…