Γέμισε παιδικές φωνές το αναψυκτήριο OFI-HALL στην κοπή της πίτας της ακαδημίας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, που είναι υπο την αιγίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Τα παιδιά, το σήμερα και το αύριο της ομάδας , οι προπονητές της ακαδημίας, σύσσωμη η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και οι γονείς των παιδιών, έκοψαν την πίτα, με την ευχή η χρονιά να κυλήσει ομαλά με υγεία στους αθλητές και επιτυχίες για τον ΟΦΗ. Στην οικογενειακή αυτή εκδήλωση, ο φιλόξενος χώρος του OFI HALL γέμισε ασφυκτικά από κόσμο και έδειξε το καλό κλίμα που υπάρχει αυτήν την εποχή, στα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ, στα οποία φιλοξενούνται παιδιά από 6 έως 14 ετών. Η ευχή που εξέφρασαν όλοι, είναι σύντομα να δοθεί λύση στο τέταρτο γήπεδο στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και να αποκατασταθεί το πρόβλημα που υπάρχει με το χορτάρι, ώστε οι προπονήσεις να γίνονται με καλύτερες συνθήκες.Το «παρών» στην κοπή της πίτας της ακαδημίας ποδοσφαίρου…