Ο Εργοτέλης πήρε τη νίκη-γόητρου επί του ΟΦΗ (3-2), σε ένα φιλικό παιχνίδι που έγινε το Σάββατο το πρωί στο Παγκρήτιο στάδιο και "βόλεψε" και τις δυο ομάδες να ξεπεράσουν την διακοπή των πρωταθλημάτων που αγωνίζονται. Ο ΟΦΗ λόγω Εθνικής ομάδας, δεν είχε αγωνιστική υποχρέωση και ετοιμάζεται για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στο Καραισκάκης, το προσεχές Σάββατο, ενώ ο Εργοτέλης περιμένει τις εξελίξες στην Σούπερ Λίγκ 2 και την επανέναρξη του πρωταθλήματος, ενόψει του κρητικού ντέρμπι με τον Πλατανιά. Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, σε ένα παιχνίδι που και πάλι τα αμυντικά κενά δεν έλειψαν απο τον ΟΦΗ, είδε τους Κουτρουμπή και Στάικο, να ανεβάζουν στροφές και ειδικά τον πρώτο, που προετοιμάζεται για να μπεί στην ενδεκάδα, να βγάζει 65 λεπτά αγώνα, ενώ έδωσε χρόνο και σε άλλους "παγκίτες" για να δεί την αγωνιστική τους κατάσταση,ενώ προστάτεψε αρκετούς βασικούς (Τσιλιανίδη, Νέιρα, Γιαννούλη), ενόψε του αγώνα με τον Ολυμπιακό…