Του Γιώργου Κορτσιδάκη Ο ΟΦΗ του '87 που κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδος, μπορούσε να πάρει και το πρωτάθλημα. Την δήλωση αυτή, έκανε ο κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ, εκείνης της εποχής, Γιάννης Μιχαλίτσος, στο περιθώριο της εκδήλωσης της επετείου για τα 34 χρόνια απο την κατάκτηση του Κυπέλλου απο το ΟΦΗ, για να τονίσει την υψηλή ποιότητα και τις δυνατότητες της κρητικής ομάδας, εκείνης της εποχής. Μάλιστα ο Μιχαλίτσος, ανέφερε το ίδιο και για τον αντίπαλο του ΟΦΗ στον τελικό, τον Ηρακλή, ο οποίος ήταν επίσης μια εξαιρετική ομάδα. Οπως είπε ο άλλοτε στόπερ του ΟΦΗ, που σήκωσε Κύπελλο με την κρητική ομάδα και αυτό δεν το ξεχνάει όπως λέει ποτέ, παρά το γεγονός ότι η μεγάλη του αγάπη είναι ο Αρης, «ο ΟΦΗ είναι πάντα στην καρδιά μου. Η τότε ομάδα, όπως και ο Ηρακλής, ήταν ομάδες που μπορούσαν να πάρουν πρωτάθλημα». Ο σημερινός προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Νιόπλιας, ανέφερε, για…